Защо не правиш бизнес като Проститутка?

Защо не правиш бизнес като Проститутка?

Знам че проституцията не е много законна, но това не означава че не мога да говоря за това. Както вече знаете тя е известна като най-стария бизнес във света.

И тъй като съществува от толкова дълго време, тази древна професия е оптимизирана и подобрявана толкова много пъти, че всъщност ако се замислим можем да научим някои неща от нея свързани с това как се прави успешен бизнес.

Вече взе да ви става забавно нали? Ето и някои идеи свързани с това:

Местоположението е всичко

Не виждате жрици на любовта да стоят на всеки ъгъл нали? Разбира се че НЕ, защото не всички места са добри за бизнеса. Това е и причината поради, която не виждате и бензиностанция или Макдоналдс до входа на всеки блок!

Трябва идеално да разберете къде отиват, откъде минават клиентите ви и да поставите вашият бизнес в центъра на това място.

И дори да е уеб базиран вашият бизнес, мястото все пак е важно, тъй като клиентите ви не живеят вътре в компютъра. Не забравяйте че те са реални живи хора!

Местоположението също не означава това да бъдат само географски координати. То може да бъде вашето място при класирането ви в Google, както и мястото на вашата реклама в различите видове сайтове.

Съгласете се че както добрата проститутка би заела най доброто място и вашият сайт също трябва да се позиционира възможно на най-предното място!

Каквото и да правите, просто се уверете че вашият бизнес е на най-добрата възможна позиция.

Какво виждате обикновено в близост до Макдоналдс?

Виждате Burger King, Taco Bell и други вериги за бързо хранене, нали?

Всеизвестно е че Макдоналдс е притежател на едни от най-атрактивните и добри недвижими имоти в света, затова и останалите ги следват-за да заемат най-доброто местоположение, което ще им помогне и да се…!

Откроявайте се от тълпата!

След като заемете най-доброто място за бизнеса си, вашите конкуренти ще дойдат и ще ви следват, това е просто въпрос на време.

Там вече не можеш много да направиш, освен да се разграничиш от конкуренцията, да бъдеш по-добър от нея!

Проститутките също имат този проблем, поради което обикновено не виждаме на едно и също място някои от тях! Така че ако те искат да бъдат успешни, трябва да се открояват-виждали сте как го правят нали….:)

Това е и причината фирмите да се опитват да предоставят изключителни условия на обслужване на клиентите си, правят им отстъпки, провеждат промоции.

И най-важното-опитват се да създадат лична връзка с вас.

Това са дребните неща, които правят голямата разлика, така че да не се изгубите от погледа на клиентите си! Ако пак прочетете този абзац и ако сте бил при проститутка /признайте си, жена ви я няма тук/ веднага съм сигурен че ще направите асоциацията!

Да вземем за пример Zappos, номер 1 търговец на обувки в мрежата заради тяхната политика на връщане.

И въпреки че не излизат на първо място в Google, те са най-популярни, защото резултатите от търсенето, относно тях, са много по релевантни, много по подходящи и се набиват на очи.

Въпреки че в началото Apple са се борили за оцеляване, сега те се справят повече от добре, защото техните продукти се открояват като полезни и лесни за употреба!

Нека посланието ви да е съвсем ясно!

давайте на клиентите си съвсем ясно послание за услугите си
един добър пример за ясно послание, нали?

Ако неуморните труженички на платената любов не бяха пределно ясни за това с какво се занимават с техните дрехи и действия стоейки на ъгъла или на магистралата, никой нямаше и да разбере че това са жени под наем и нямаше да им плащаме за секс.

Ако те те погледнат и се държат като монахини, докато стоят на улицита, целият им бизнес ще рухне.

Можете да продавате най-добрия продукт, да предлагате най-добрата услуга с вашият бизнес, но ако не ви е ясно посланието, вашата възвращаемост на вложенията ви ще бъде силно ограничена.

Ако съобщението ви не е кристално ясно и изглеждащо важно, то няма да окаже голямо влияние на това, което влиза в джоба ви!

Ако имате проблем с намирането на правилното послание за вашия бизнес, помислете за проучване на клиентите си. Какви са причините те да са доволни и щастливи, защо са недоволни и разтроени?

Просто трябва да разберете какво прави клиентите ви щастливи и да се опитате да използвате съобщенията и посланията, които се харесват на тези хора, така можете да получите повече от тях.

Кажете на вашите клиенти какво точно купуват!

Проститутката не ви казва че просто можете да получите от нея секс срещу пари.

Тя ви казва точно това, което е готова да направи, колко време ще прекара с вас и колко скъпо ще ви струва това!

Кажете на вашите клиенти какво точно купуват
Кажете на вашите клиенти какво точно купуват, за да не стават грешки!

Когато клиентите ви са наясно какво получават срещу парите си ще имате много по малко жалби и оплаквания.

Лъжете ли ги може би ще направите и някой друг бърз допълнителен лев, но в дългосрочен план ще ви заболи от факта че липсата на тази яснота ще ви струва много повече пари-бъдете сигурни в това!

Сега особено със социалните мрежи като Facebook и Twitter, също да не забравяме и блоговете, никога не е било по лесно клиентите ви да се оплачат от вашата компания и то повярвайте ми могат да го направят доста ефектно.

И техните оплаквания от вас да се разпространят като див пожар в интернет-а срещу това вече трудно можете да се борите!

Търсенето трябва да отговаря на предлагането!

Проститутките са известни майстори в търсенето и предлагането. Ако те смятат че много хора биха желали техните услуги, покачват цените си.

А ако усетят че малко хора търсят техните услуги, веднага ще намалят цените, за да увеличат търсенето! Обърнете внимание на това и за вашия бизнес.

Направете си бърз анализ какво е търсенето и какво е предлагането, вижте складовите си наличности, преценете темпото на производство, или търсенето на услугата ви и тогава направете цените си съобразно това!

По лесно е да продадете втори път на стар клиент отколкото за първи път на нов!

Проститутката знае че след като ти е взела един път парите, много по лесно ще е за нея да получава още повече от теб впоследствие.

Веднъж като и дадете пари и ви накара да се чувствате добре с нейната компания, тя започва да си играе с вашите емоции, за да ви накара да се върнете още един път!

Като фирма, вашата основна цел е да получавате все повече нови клиенти, нали?

Е, ако съществуващите ви клиенти са щастливи и доволни от вас, защо да не се опитате да им продадете втори път?

Много по лесно е да се намери някой, който вече е платил, да ви даде парите си отново, отколкото случаен човек да стане ваш клиент за първи път!

Аз лично ви съветвам да отделяте най-малко 10-20% от усилията на фирмата ви, да вкарате повече пари в касата си именно от съществуващите ви вече клиенти.

Помислете какви други услуги с добавена стойност или продукти можете да им предложите!

Бъдете готови да получите неочаквана сметка!

Вие не можете да предвидите всичко, това е просто невъзможно.

Поради тази причина проститутките казват на своите сводници къде ще бъдат и къде ще ходят, и ако наистина искат да бъдат в безопасност, носят със себе си лютиви спрейове!

Вероятно във вашата фирма няма да се стига до такъв вид насилие, но бихте могли да стигнете до съдебни дела и други такива подобни неприятни обстоятелства.

Така че винаги пазете в резерв пари за непредвидени ситуации, защото винаги има шанс нещата да се объркат.

Дори и най-успешните предприемачи правят грешки /а доста от нас не са и най-успешни!/и просто трябва да бъдат подготвени за тях! А ако не сте подготвени, гледайте да можете да се адаптирате бързо в ситуацията!

В заключение

Това че проституцията е незаконна и хулена, не означава че не може да се научи нищо от нея. Напротив, може да се научи доста за правенето на успешен бизнес тъй като не познавам друг, който да е оцелял толкова дълго време!

Запомнете  – знанието е навсякъде!

И така, какво мислите?

Има ли някакви други неща от тази така харесвана от мен професия, които трябва да научим? Ще очаквам да ги чуя в полето за коментарите!

по идея на Neil Patel от quicksprout.com

Сподели 😍

4
Остави коментар

avatar
3 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
БоксьораRumen Kovachevlifehackerbg.comBoyan Dimitrov Recent comment authors
нови стари харесвани
Боксьора
Гост
Боксьора

Най-якото нещо в живота да постигнеш целите си въпреки
Всичко, и всекого!!!!!

Rumen Kovachev
Гост
Rumen Kovachev

Те наистина знаят как се прави бизнес!Статията е много добра!

Boyan Dimitrov
Гост
Boyan Dimitrov

Това е първата статия в LH, която ме разочарова, толкова силно, че да я коментирам. Още от самото заглавие – „Прави бизнес като проститутка“ се досетих, че е твърде възможно да си губя времето със статията. В превод: Прави бизнес като „някой друг бизнес“. Но все пак я прочетох. Намерих и оригиналната статия. Всъщност статията не е по идея на Neil Patel от quicksprout.com, а е един обикновен превод на въпросната. И тъй като няма нищо шокиращо в съвета да правиш бизнес, както се прави в някой друг бизнес, за да стане по-интересно, що не вземем да сложим два пениса… Прочети всичко »

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top