7 доказани бизнес идеи и практики, които може да откраднете от проститутките!

Запази за по-късно
 masterhack

Стига сме харчили пари по тях!

Време е и ние да им откраднем нещо…

Ще си вземем назаем няколко практики от древния им бизнес модел.

Всъщност, тази древна професия е оптимизирана и подобрявана толкова много пъти, че всъщност ако се замислим можем да научим много неща от нея, свързани с най-добрите психоголигечски трикове за продажби.

И докато се подсмихвате, вижте следващите няколко идеи от „бранша“, които и вие може да приложите във вашата дейност. Не буквално разбира се…

#1. Местоположението е всичко

Жриците на любовта не стоят на всеки ъгъл, нали?

Разбира се че НЕ! Просто не всички места са добри за бизнеса. Това е и причината поради, която не виждате бензиностанция или Макдоналдс до входа на всеки блок!

Трябва да разберете къде отиват, откъде точно минават клиентите ви и да поставите вашият бизнес в центъра на това място.

И дори бизнеса ви да е онлайн, мястото е не по-малко важно!

Дали повечето минават сутрин през Фейсбук, дали на обед се отбиват в LinkedIn или пък вечер се събират в Инстаграм? Кое е любимото им дигитално място?

Съгласете се, че както добрата проститутка би заела най доброто място на шосето, така и вашият сайт също трябва да се позиционира на възможно най-атрактивното място!

Какво виждате обикновено в близост до Макдоналдс?

Виждате Burger King, Taco Bell и други вериги за бързо хранене, нали?

Всеизвестно е че Макдоналдс е притежател на едни от най-атрактивните и добри недвижими имоти в света, затова и останалите ги следват, за да заемат най-доброто местоположение, което ще им помогне да се…

#2. Откроявайте се от тълпата

След като заемете най-доброто място за бизнеса си, вашите конкуренти ще дойдат и ще ви следват, това е просто въпрос на време.

Това, което може да направите е да се разграничите от конкуренцията, да бъдете по-добри от нея! Това може да стане с магнетичен копирайтинг, с доказани бизнес стратегии и с проява на смелост – да направиш нещо, което другите не смеят!

И проститутките имат този проблем!

Затова обикновено не виждаме на едно и също място някои от тях! Така че ако и те искат да бъдат успешни, трябва да се открояват – виждали сте как го правят

Предложете добро обслужване на клиентите и креативни промоции.

💘И най-важното-опитват се да създадат лична връзка с клиента!

Проститутките са царици на супер въздействащия емоционалнен маркетинг!

Но да не се отплесваме…

След като се отличите, важно е и да ви разбират.

#3. Нека посланието ви да бъде съвсем ясно!

давайте на клиентите си съвсем ясно послание за услугите си

Ако неуморните труженички на платената любов не бяха пределно ясни за това с какво се занимават с техните дрехи и действия, стоейки на ъгъла или на магистралата, никой нямаше да разбере че това не са жени, които просто чакат автобуса.

Ако палаво не ни поглеждаха, а се държаха като срамежливи монахини, целият им бизнес щеше да рухне. Никой нямаше да забележи „неустомиото им предложение„.

Ами вие…

Можете да продавате най-добрия продукт, да предлагате най-добрата услуга, но ако посланието ви не е ясно печалбака ви ще бъде силно ограничена!

Затова имате нужда от перфектния контекст!

Ако посланието не е кристално ясно, ако не изглежда важно, оскъдно и супер атрактивно, то бизнеса ви няма да окаже голямо влияние на това, което влиза в джоба ви!

Ако имате проблем с намирането на правилното послание за вашия бизнес, проучете какво точно искат клиентите ви – каква е тяхната идеална психография, каква е работата, която искат да им свърши продукта ви  (вижте стратегията JTBD). Какви са причините да са доволни и щастливи, защо са недоволни и разтроени (вижте тук)?

Разберете какво ще ги зарадва, а след това просто им…

#4. Кажете какво точно купуват!

Проститутката не ви казва просто, че от нея ще получите някакъв си секс за пари!

Тя ви казва точно това, което е готова да направи (струва ми се неумество да избровяваме всички видове услуги), колко време ще прекара с вас и колко скъпо ще ви струва!

Кажете на вашите клиенти какво точно купуват

Когато клиентите ви са наясно какво получават срещу парите си ще имате много по малко върната стока и оплаквания. Излъжете ли ги вероятно ще направите някой и друг бърз лев, но в дългосрочен план липсата на яснота ще ви струва много повече!

Днес е по-лесно отвсякога клиентите ви да се оплачат от вашата компания – и то повярвайте ми, могат да го направят доста драматично и ефектно.

#5. Търсенето трябва да отговаря на предлагането!

Проститутките са известни майстори в търсенето и предлагането. Ако смятат че много хора биха желали техните услуги, покачват цените си. А ако усетят, че малко хора търсят техните услуги, веднага ще ги намалят, за да увеличат търсенето!

Обърнете внимание на това и за вашия бизнес.

Какво е търсенето и какво е предлагането във вашата сфера, вижте складовите си наличности, преценете темпото на производство, или търсенето на услугата ви и тогава направете цените си съобразно това!

#6. Продавайте отново и отново на стари клиенти

По лесно е да продадете втори път на стар клиент отколкото за първи път на нов!

Проститутката знае, че след като ви е взела един път парите, много по лесно ще е за нея да получава още повече от вас впоследствие. Веднъж като и дадете пари и ви накара да се почувствате добре в нейната компания, тя умело започва да си играе с вашите емоции, за да ви накара да се връщате при нея отново и отново и да изпитате същата емоция!

Като собственик на бизнес вашата основна цел е да получавате все повече и повече нови клиенти, нали? Ако съществуващите са щастливи и доволни от вас, опитайте се да им продадете втори път! Как да направите това може да видите тук.

Много по лесно (и евтино) е да се намери някой, който вече ви познава, да ви даде парите си отново, отколкото случаен човек да стане ваш клиент за първи път!

Придобиването на нов клиент е скъпо!

Затова отделяйте по минимум 20% от усилията на фирмата ви да вкарате повече пари в касата като задържате вече съществуващите ви клиенти.

Помислете какви други услуги с добавена стойност можете да им предложите.

#7. Бъдете готови да получите и неочаквана сметка!

Не можем да предвидим всичко!

Проститутките например често попадат на всякакви извратеняци.

Затова и казват на своите сводници с кого ще бъдат и къде ще ходят. А ако наистина искат да бъдат в безопасност си носят и лютиви спрейове!

Вероятно във вашата фирма няма да се стигне до такъв вид насилие, но бихте могли да стигнете до съдебни дела и други такива подобни неприятни обстоятелства.

Пазете в резерв пари в касата за непредвидени ситуации, защото винаги има шанс нещата да се объркат. Бъдете подготвени! Дори и най-успешните предприемачи правят грешки.  А ако не сте помислили за това, гледайте да се адаптирате бързо в ситуацията!


Безспорно е едно – знанието е навсякъде!

И въпреки, че в първия момент може и да изглежда нелепо, проститутките могат да ни научат на доста неща за правенето на пари.

Не познавам друг бизнес, който да е оцелял толкова време!

А вие какво мислите?

Има ли и други неща, от тази така харесвана от мен професия, които трябва да научим? Ще ви очаквам в полето за коментарите тук отдолу. Не се стеснявайте…

  • 353
  •  
  •  

3
Остави коментар

avatar
4 Comment authors
БоксьораRumen Kovachevlifehackerbg.comBoyan Dimitrov Recent comment authors
За пари говорим
Гост
За пари говорим

Те са единствените, които ценят това, което им даваш.

Rumen Kovachev
Гост
Rumen Kovachev

Те наистина знаят как се прави бизнес!Статията е много добра!

Дрън Дрън
Гост
Дрън Дрън

Проститутките всъщност движат некакъв дребен фрийланс. Ако се търсят съвети за сериозен бизнес и мениджмънт – вероятно трябва да се питат не те, а сводниците. А вие сигурни ли сте че правилните бизнес примери са точно в този бранш?

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg