Как да завладееш сърцата, вместо умовете им – зареди рекламите си с емоция [ръководство]

Това е допълнение към практическото ни ръководство за Емоционален маркетинг 💘.

Ние хората първо чувстваме после мислим.

Когато се сблъскаме с някаква сензорна информация онази чост от мозъка, която отговаря за емоциите ни я обработва 5 пъти по-бързо от тази, която се грижи за обработката на когнитивните ни мисловни възприятия.

Затова и най-голямата бариера пред решението за покупка е чувството страх.

И когато запознаете аудиторията със себе си, накарате я да ви хареса, да ви се довери, съвсем естествено започвате да премахвате страха от процеса на продажба.

Всички знаем доказания метод:

💥 Безплатно = Няма риск = Няма страх.

Но това не е единствения начин да наложите продукта си...

В проучване на Университета на Южна Калифорния изследователите установили, че хората с проблеми в емоционалните региони на мозъка били способни да мислят критично, но неспособни да вземат решения, защото не разбирали как се чувствали спрямо наличните възможности. Всъщност, учените често се оправдават с това колко сложно устроен е нашия мозък, но истината е, че повечето от емоциите, които ни връхлитат ежедневно произлизат само от няколко основни чувства.

Начинът, по който възприемаме щастието, тъгата страха и гнева определят как ще вземем някои от най-сложните решения. Например тези свързани с маркетинга.

😊 Повече щастие = повече споделяния

Когато става въпрос за влияние и емоционални послания, установено е, че положителните емоции допринасят за убеждаването на аудиторията да споделя повече.

😥 Повече тъга = повече кликове

Установено е и, че думите с отрицателно значение водят до по-висока честота на кликове. Всъщност проучване на Outbrain установило, че негативните суперлативи като "най-лошото" или "никога" работят с 30% по-добре в заглавие ако присъстват в него, когато става въпрос за привличане на вниманието. Нещо повече, положителни суперлативи като "най-добрите" били по-малко привлекателни за аудиторията. Отрицателните думи имали 63% по-висока честота на кликване от положителните им алтернативи.

Шантава работа са емоциите, но няма как да не ги използваме в маркетинга си!

В следващите редове ще ви дам идеи и примери как да задействате емоцията в рекламите си, за да завладеете сърцата и да плените умовете на потенциалните си клиенти.

Сподели 😍
нови стари харесвани
dgany.63
Member
dgany.63

Благодаря! За мен е безценно!

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top