ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да завладееш сърцата, вместо умовете им – зареди рекламите си с емоция [ръководство]

Това е допълнение към ръководството за Емоционален маркетинг ?.

Ние хората първо чувстваме после мислим.

Когато се сблъскаме с някаква сензорна информация онази част от мозъка, която отговаря за емоциите ни я обработва 5 пъти по-бързо от тази, която се грижи за обработката на когнитивните ни възприятия.

Затова и най-голямата бариера пред решението за покупка е чувството страх. И когато запознаете аудиторията със себе си, накарате я да ви хареса, да ви се довери, съвсем естествено започвате да премахвате страха от процеса на продажба. Всички знаем доказания метод:

🟥 Безплатно = Няма риск = Няма страх.

Но това не е единствения начин да наложите продукта си...

В проучване на Университета на Южна Калифорния изследователите установили, че хората с проблеми в емоционалните региони на мозъка били способни да мислят критично, но неспособни да вземат решения, защото не разбирали как се чувствали спрямо наличните възможности.

Всъщност, учените често се оправдават с това колко сложно устроен е нашия мозък, но истината е, че повечето от емоциите, които ни връхлитат ежедневно произлизат само от няколко основни чувства.

Начинът, по който възприемаме щастието, тъгата страха и гнева определят как ще вземем някои от най-сложните решения.

Например тези свързани с маркетинга.

🟥 Повече щастие = повече споделяния

Когато става въпрос за влияние и емоционални послания, установено е, че положителните емоции допринасят за убеждаването на аудиторията да споделя повече.

🟥 Повече тъга = повече кликове

Установено е и, че думите с отрицателно значение водят до по-висока честота на кликове. Всъщност проучване установило, че негативните суперлативи като "най-лошото" или "никога" работят с 30% по-добре в заглавие ако присъстват в него, когато става въпрос за привличане на вниманието. Нещо повече, положителни суперлативи като "най-добрите" били по-малко привлекателни за аудиторията.

Отрицателните думи имали 63% по-висока честота на кликване от положителните им алтернативи.

Шантава работа са емоциите.

Но няма как да не ги използваме в маркетинга си!

В следващите редове ще ви дам идеи и примери как да задействате емоцията в рекламите си, за да завладеете сърцата и да плените умовете на потенциалните си клиенти.

Да започваме...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

100 инструмента, които ще направят живота ви много по-лесен →
БЕЗПЛАТНА Е-КНИГА
0 лв за сега. Може да бъде платена в бъдеще.
100 инструмента, които ще направят живота ви песен
0 лв за сега. Може да бъде платена в бъдеще.

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
-50% ОТСТЪПКА - последен денс с 200 лв намаление
10
дни
10
часа
10
мин.
10
сек.
Най-желаният абонамент за Мастърхак с -50% ОТСТЪПКА + пълен достъп до всичко