ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да завладееш сърцата, вместо умовете им – зареди рекламите си с емоция [ръководство]

Това е допълнение към ръководството за Емоционален маркетинг 💘.

Ние хората първо чувстваме после мислим.

Когато се сблъскаме с някаква сензорна информация онази част от мозъка, която отговаря за емоциите ни я обработва 5 пъти по-бързо от тази, която се грижи за обработката на когнитивните ни мисловни възприятия.

Затова и най-голямата бариера пред решението за покупка е:

Чувството страх.

И когато запознаете аудиторията със себе си, накарате я да ви хареса, да ви се довери, съвсем естествено започвате да премахвате страха от процеса.

Всички знаем доказания метод:

💥 Безплатно = Няма риск = Няма страх.

Но това не е единствения начин да наложите продукта си...

В проучване на Университета на Южна Калифорния изследователите установили, че хората с проблеми в емоционалните региони на мозъка били способни да мислят критично, но неспособни да вземат решения, защото не разбирали как се чувствали спрямо наличните възможности.

Всъщност, учените често се оправдават с това колко сложно устроен е нашия мозък, но истината е, че повечето от емоциите, които ни връхлитат ежедневно произлизат само от няколко основни чувства.

Начинът, по който възприемаме щастието, тъгата страха и гнева определят как ще вземем някои от най-сложните решения.

Например тези свързани с маркетинга.

😊 Повече щастие = повече споделяния

Когато става въпрос за влияние и емоционални послания, установено е, че положителните емоции допринасят за убеждаването на аудиторията да споделя повече.

😥 Повече тъга = повече кликове

Установено е и, че думите с отрицателно значение водят до по-висока честота на кликове. Всъщност проучване на Outbrain установило, че негативните суперлативи като "най-лошото" или "никога" работят с 30% по-добре в заглавие ако присъстват в него, когато става въпрос за привличане на вниманието. Нещо повече, положителни суперлативи като "най-добрите" били по-малко привлекателни за аудиторията. Отрицателните думи имали 63% по-висока честота на кликване от положителните им алтернативи.

Шантава работа са емоциите.

Но е просто задължително да ги използваме в маркетинга си.

А сега да преминем към практиката!

В следващите редове ще ви дам супер много креативни идеи и реални примери как да задействате емоцията в рекламите си, за да завладеете сърцата и да плените умовете на потенциалните си клиенти.

Да започваме...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Всяка седмица над 15 000 предприемачи и експерти го очакват с нетърпение
Едни от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
Едни от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
+ полезен подарък