Time to value е единствената тактика, която със сигурност може да съживи умиращите ви продажби, без дори да е магия…

Ако продажбите ви намаляват, а разходите ви се увеличават, имате нужда от лост, който да стабилизира и развива бизнеса ви. В това ръководство ще ви покажа как да приложите най-добрия…

Клиентите ви са затрупани с възможности.

Затова бързото доставяне на стойност е от решаващо значение за успеха ви: колкото по-скоро продуктът или услугата ви реши техния проблем и им помогне да си върнат инвестицията, толкова по-силни и печеливши ще стават взаимоотношенията ви с тях.

Ето защо…

Не става въпрос за това кога клиентът става ценен за вас, а кога вие ставате ценен за клиента.
– Христо Стоянов

Разбирането на времето за достигане на стойността (“time to value”) и по-конкретно: как да го проследите и намалите, е най-добрия начин да привличате и задържате повече редовни клиенти.

В това практическо ръководство ще научите как точно да приложите тази тактика, за да печелите повече от всеки един потребител, без да харчите повече пари за реклама.

И по-конкретно:

Ще научите:

  • Как “time to value” може да ви спечели пари?
  • Какво точно означава “time to value“?
  • Как намаляването на времето за доставяне на стойност може да съживи позамрелия ви бизнес?
  • 5 вида стойност във времето, от които зависи успеха ви.
  • Аха моментът – как да го дефинирате за вашия бизнес
  • ТОП 10 начина да намалите времето за достигане на стойността + примери от реалния бизнес.

Как “time to value” може да ви спечели пари


Не, няма никаква магия. Идеята е, че…

Колкото по-кратко е разстоянието между момента на покупката и получаването на стойност / резултат, толкова по-ценни са вашите услуги или продукти. Ще разделим нещата на два елемента:

Дългосрочен резултат и краткосрочно преживяване.

В много случаи краткосрочните преживявания, случващи се по пътя към дългосрочните резултати, осигуряват поддържаща стойност.

Добре е да разбирате и двете, ако искате растеж.

Това, което реално хората купуват е дългосрочната стойност, известна още като “мечтания резултат” или трансформацията:

Но това, което ги кара да останат достатъчно дълго, за да го получат, е краткосрочното преживяване.

Това са малките крайъгълни камъни, които потенциалният клиент вижда по време на пътуването. Те му показват, че е на прав път.

Целта е клиентите да имат голяма емоционална победа още в началото и то възможно по-близко до покупката. Това им дава чувство на подкрепа – силен импулс да “доведат нещата докрай”.

Ето и реален пример:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си