Клиентите ви са затрупани с възможности.
Затова бързото доставяне на стойност е от решаващо значение за успеха ви: колкото по-скоро продуктът или услугата ви реши техния проблем и им помогне да си върнат инвестицията, толкова по-силни и печеливши ще стават взаимоотношенията ви с тях.
Ето защо…
Разбирането на времето за достигане на стойността (“time to value”) и по-конкретно: как да го проследите и намалите, е най-добрия начин да привличате и задържате повече редовни клиенти.
В това практическо ръководство ще научите как точно да приложите тази тактика, за да печелите повече от всеки един потребител, без да харчите повече пари за реклама.
И по-конкретно:
Ще научите:
- Как “time to value” може да ви спечели пари?
- Какво точно означава “time to value“?
- Как намаляването на времето за доставяне на стойност може да съживи позамрелия ви бизнес?
- 5 вида стойност във времето, от които зависи успеха ви.
- Аха моментът – как да го дефинирате за вашия бизнес
- ТОП 10 начина да намалите времето за достигане на стойността + примери от реалния бизнес.
Как “time to value” може да ви спечели пари
Не, няма никаква магия. Идеята е, че…
Колкото по-кратко е разстоянието между момента на покупката и получаването на стойност / резултат, толкова по-ценни са вашите услуги или продукти. Ще разделим нещата на два елемента:
Дългосрочен резултат и краткосрочно преживяване.
В много случаи краткосрочните преживявания, случващи се по пътя към дългосрочните резултати, осигуряват поддържаща стойност.
Добре е да разбирате и двете, ако искате растеж.
Това, което реално хората купуват е дългосрочната стойност, известна още като “мечтания резултат” или трансформацията:
Но това, което ги кара да останат достатъчно дълго, за да го получат, е краткосрочното преживяване.
Това са малките крайъгълни камъни, които потенциалният клиент вижда по време на пътуването. Те му показват, че е на прав път.
Целта е клиентите да имат голяма емоционална победа още в началото и то възможно по-близко до покупката. Това им дава чувство на подкрепа – силен импулс да “доведат нещата докрай”.
Ето и реален пример: