Ето защо клиентите не довършват поръчките в магазина ви – причините, РЕШЕНИЕТО, добрите примери от бизнеса

Накратко: в този мини курс ще научите кое кара клиентите ви да се отказват от завършването на поръчката в последния момент. Ще разберете какво ги притеснява и как да спечелите доверието им, за да ги убедите да похарчат парите си при вас – с конкретни примери от бизнеса, които ще ви помогнат да разберете как да приложите тези стратегии..


Сами ли сте в стаята?

Ако сте, опитайте се да прочетете на глас думата “Leerdammer”.

Успяхте ли?

Ако не сте холандец, няма да ви е лесно…

Сега си представете сцена, в която мила и усмихната дама в супермаркет ви дава да дегустирате безплатно парченце сирене „Leerdammer“, което според нея би трябвало да ви пасне идеално на небцето.

Решавате да си купите, но се продава само на щанда с продукти при поискване и затова се налага да го изречете по име.

Отказвате се.

Защо?

Причината е друга дума, чието изговаряне добре познавате:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си
Вземи 6 месечен план и ще получиш втори напълно БЕЗПЛАТНО!
0
дни
0
часа
0
минути
0
секунди
Вземи 6 мес. план и ще получиш втори напълно БЕЗПЛАТНО >>