Накратко: в този мини курс ще научите кое кара клиентите ви да се отказват от завършването на поръчката в последния момент. Ще разберете какво ги притеснява и как да спечелите доверието им, за да ги убедите да похарчат парите си при вас – с конкретни примери от бизнеса, които ще ви помогнат да разберете как да приложите тези стратегии..
Сами ли сте в стаята?
Ако сте, опитайте се да прочетете на глас думата “Leerdammer”.
Успяхте ли?
Ако не сте холандец, няма да ви е лесно…
Сега си представете сцена, в която мила и усмихната дама в супермаркет ви дава да дегустирате безплатно парченце сирене „Leerdammer“, което според нея би трябвало да ви пасне идеално на небцето.
Решавате да си купите, но се продава само на щанда с продукти при поискване и затова се налага да го изречете по име.
Отказвате се.
Защо?
Причината е друга дума, чието изговаряне добре познавате: