Ето защо клиентите не довършват поръчките в магазина ви – причините, РЕШЕНИЕТО, добрите примери от бизнеса

Накратко: в този мини курс ще научите кое кара клиентите ви да се отказват от завършването на поръчката в последния момент. Ще разберете какво ги притеснява и как да спечелите доверието им, за да ги убедите да похарчат парите си при вас – с конкретни примери от бизнеса, които ще ви помогнат да разберете как да приложите тези стратегии..


Сами ли сте в стаята?

Ако сте, опитайте се да прочетете на глас думата „Leerdammer“.

Успяхте ли?

Ако не сте холандец, няма да ви е лесно…

Сега си представете сцена, в която мила и усмихната дама в супермаркет ви дава да дегустирате безплатно парченце сирене „Leerdammer“, което според нея би трябвало да ви пасне идеално на небцето.

Решавате да си купите, но се продава само на щанда с продукти при поискване и затова се налага да го изречете по име.

Отказвате се.

Защо?

Причината е друга дума, чието изговаряне добре познавате:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
От човека оркестър до диригент на живота си
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Печели с УМА, не с времето си