Ако се сбият чувствата и логиката пред витрината с мечтания продукт, кой ще победи?
Емоцията все по-често надделява, а бизнесите все по-ожесточено се борят да я предизвикат.
Вътрешният импулс, извиращ дълбоко от съзнанието ни, веднъж предизвикан трудно може да бъде победен с логични аргументи.
Ако искаш да отличиш продукта си и да накараш клиента ти да се идентифицира с него, емоционалният маркетинг ще ти свърши работа.
Емоционалният маркетинг използва емоция, за да накара аудиторията да те забележи, запомни, сподели и да купува от теб. Емоционалният маркетинг е съвкупност от целенасочени действия предизвикващи щастие, тъга, гняв или страх, целящи да мотивират потребителите да действат по желания от нас начин.
С други думи:
Емоционалният маркетинг:
- Ще култивира емоции
- Ще повлияе на поведението
- Ще подобри преживяването
Това е един от най-мощните инструменти за влияние, който може да използваш и то не само в бизнеса си, но и във всяка една сфера, в която комуникираш! В това ръководство ще ти покажем:
- Как емоциите влияят върху решенията ни (психологически спусъци)
- Как ти самия да влияеш на възприятията и поведението на другите
- Как да приложиш Емоционалния маркетинг в своя бизнес (стратегии)
И по-конкретно:
СЪДЪРЖАНИЕ:
- Защо да се фокусираме върху емоциите
- Как емоциите влияят на нашите решения
- Видове поведение (действия и резултати от емоциите)
- Как да оказваме влияние върху решенията на другите
- Как да използваме емоциите в своя маркетинг (трикове)
- Стратегии за използването на емоциите в маркетинга
- Още тактики и примери за емоционален маркетинг…
Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg
Ако търсиш ръководство, което да ти покаже как чрез емоциите да повлияеш върху поведението на своите клиенти, поздравления!
Току що го намери!
Остава само да го прочетеш и да приложиш.
Да започваме….