facebook_pixel

Защо избрах точно този бизнес модел?

Това е цялата история за раждането на VIP клуба MasterHACK - от лутането, през идеята, до разработването и пускането. Виж как го направих...

UPDATE: ВИП клубът вече е отворен! Заповядай, влез в клуба!

От известно време разхождам мислите си из различни бизнес модели, характерни за малкия и среден онлайн бизнес, и все не успявах да реша кой да избера за lifehack.bg. До сега…  Ето и цялата история:

Беше неделя вечер. Точно се бях прибрал от едно обучение, но не ми се отваряше лаптопа. Легнах на дивана, смазан психически от двата дни стоене на неудобния стол по време на мероприятието. Не ми се работеше по сайта, по-скоро ми се мислеше как да увелича приходите му, така че да се подобрява.

Да, основната ми цел винаги е била lifehack да дава все по-добра и по-добра услуга от простотиите, които съществуват на малкия ни пазар.

Уморен и от това упражнение, просто се отпуснах, когато само след минута по главата ме уцелиха няколко въпроса един след друг:

Защо по дяволите не продаваш това, в което си най-добър, това, което най-много им харесва на хората?

  • Защо вместо да правиш книги, онлайн курсове и да ги продаваш – точно както правят всички останали, не създаваш премиум статии?
  • Защо не заложиш на абонамент, вместо да правиш като всички – отделни скъпи продукти, които трудно се мултиплицират?
  • Защо не предложиш на хората онова, заради, което те четат, а именно създаването на свръх полезно и практично съдържание?

В този момент мисловната ми дейност започна отново да се пробужда.

Но и съмненията… Запитах се:

  • Кой по дяволите прави това в България в момента – очевидно отговорът не беше оптимистичен. Нямаше от кого да се поуча.
  • Кое всъщност щеше да бъде продукта?
  • Кой по дяволите щеше да плаща онлайн абонамент – в България, независимо, че е по-изгодно? Предразсъдъците са кораво нещо!
  • Мога ли да увелича приходите от сайта от това, което правя най-добре, това, в което имам солиден опит, това, на което се гради репутацията ми?

Станах от дивана, но не изморен, а окрилен.

Сетих се, че моят приятел Божидар Батев ми беше разказал за Раян Левеску и за модела му ASK. На всичкото отгоре любезно ми беше предоставил и достъп до един от курсовете на Раян струващ няколко хиляди долара.

Казах си: – Абе ти ако не се възползваш от това знание си егати тъпака. И така започнах да анализирам курса, да мисля как да го внедря в собствения си бизнес. След 2 седмици усилена работа по учене и имплементиране, накрая пресъздадох малка част от въпросния модел в lifehack.bg.

Вероятно вече сте прочели статията, дори може и да сте участвали в анкетата.

Неговото въплъщение беше в тази статия, която ми осигури безценна информация, информация, която не бих споделил за нищо на света! След като измислих цялата стратегия и я реализирах събрах наистина невероятни данни за проблемите на моя читател. Следваше да избера формата, в която да опаковам това познание, в решения за откритите болки и после да ги предложа на аудиторията си.

Но преди да се спра на този бизнес модел си мислех…

Как можех да направя това, освен с до болка познатата онлайн книга?

Въпреки, че се почувствах тъпо, че ще предложа като продукт на читателя си изтъркан формат, започнах да създавам и оформям първата книжка. Бях решил, че ще я направя уникално – брутално практична информация, която да приложиш веднага, представена по красив и удобен начин.

Да ама не.

Въпреки, че вече разполагах с пълнежа на продукта, беше тегаво – оформлението, илюстрациите…Едвам напредвах, а не можех да я направя посредствено.

Да, много от вас, които са правили онлайн книга, ще си кажат, че е лесно. Да, лесно е ако искаш да си посредствен или да я подаряваш безплатно, но ако искаш да предложиш нещо повече на читателите си, това далеч не е така.

Създаването на 20 супер страници от неродената ми книга ми отне адски много време, а оставаха още поне 100, които трябваше да съдържат перфектно представено моето полезно знание.

Отказах се!

Психическото натоварване беше огромно, а напредъка бавен. Само при мисълта колко имаше още и ми се завиваше свят.

Казах си – Не, няма да са книги – нито е рентабилно като време / цена, нито ми носи удовлетворение. А и маркетинга на 1 книга също щеше да отнеме цяла вечност- прекалено на дребно беше всичко.

Представяйки си бъдещето и преценявайки ресурсите – изглеждаше глупаво ако изобщо продължавам да се опитвам да приложа тази концепция.

А и всеки прави онлайн книги по дяволите… Време е за нещо ново!


Нищо ново не измислих разбира се и затова реших – ще правя онлайн курсове.

Чрез видео ще мога да кажа и покажа нещо за 3 минути, което в книга трябваше да създавам 3 дни. Почнах тестове. Получаваше се добре.

Започнах да търся техническо обезпечение за сайта и да избирам платформата, която ще използвам за този бизнес процес. Намерих най-добрите (уж).

Но и тук процесът се оказа тегав, особено ако човек го играе one man show.

Същото високо психическо натоварване, същото огромно количество време. А и ако всеки втори прави онлайн книги, то всеки трети прави онлайн курсове. Не искам да правя нещо, което всички правят по дяволите…

Ядосах се и отново зарязах всичко.

Бях бесен, че не мога да го измисля. Алтернативите не ми харесваха.

И както става по филмите и в книгите като му тегли една майна човек на всичко и така нужната му идея се връща към него като бумеранг.

Както си стоях в това напълно изпразнено от съдържание положение, в главата ми започнаха да нахлуват следните въпроси:

  • добре де, аз съм най-добрия в правенето на полезни статии, нали така?
  • имам медия с над 120 000 уникални посетители всеки месец, нали така?
  • Evernote и WordPress-а ми са пълни с уникални ресурси, спокойно равняващи се на онлайн курсовете и книгите, които се предлагат, че дори и много повече, а моят опит в някои области е наистина полезен.
  • харесва ми да правя супер статии, познавам процеса, знам как става, добър съм в това. Правя го вече над 7 години.

Защо да не направя книгите и видеата, които исках да създавам по-рано във формата на супер дупер премиум статии с платен абонамент?

Статии с платен абонамент? Защо?

  • Същото е като книга, но много по-интерактивно!
  • Бързо, лесно и постоянно може да се обновява!
  • Същото е като онлайн обучение, но много по-удобно за консумация, с повече ресурси за читателя, по-евтино е за потребителя и най-важното – лесно се обогатява с още и още супер съдържание.
  • А най-хубавото е, че тези, които се абонират – всеки месец ще получават нова и нова полезност, която бие по стойност всичко на пазара в момента.

Представи си…

Всеки месец да получаваш специализирано като в книга и богато като онлайн курс съдържание, без да мърдаш от любимия си стол. Как ти звучи?

Всеки месец нова, актуална, полезна и практична информация по най-актуалните теми в lifehack.bg – само на цената на минимален месечен абонамент…?

И най-хубавото!

Винаги ще ти е под ръка през телефона или лаптопа, от офиса или от дома, без да се налага да се чудиш какво означаваше поредния слайд от едно изречение в презентацията на курса, на който беше преди седмица. Добре ли е?


Какво означава този бизнес модел за теб като потребител?

  • Непрекъснат поток на ново знание, а не статичен онлайн курс.
  • Всеки месец достъп до нова, актуална информация с богат набор от илюстрации, чек листи, PDF файлове, снимки и видео.
  • Достъпен абонамент за VIP общността на lifehack с добавена стойност.
  • Гаранция за полезност и практичност. Този сайт се превърна в синоним на полезност. Даван е за пример на обучения, семинари, описван е в като пример за подражание в книга. Всичко това дава основание на потребителя и отговорност за мен да се предлага най-доброто съдържание!

Този бизнес модел не е против курсовете и книгите, напротив! Не ги отричам – не ме мисли за толкова тъп, че да го правя!

Това дори не е нов бизнес модел! Гиганти като Уолстрийт Джърнъл или пък блогъри като Марк Менсън вече го използват.


Но какво се случи след това?

Вече месец по-късно VIP клуба е почти готов да отвори врати!

Анализирах пазара. Видях какво правят т.нар. конкуренти (с книгите и онлайн курсовете, защото абонамент никой не предлага). Направих си изводите и си разработих стратегията (вероятно ще търпи промени в движение).

Закупих необходимия софтуер (над 850 лв), вградих най-популярните методи за плащане (над 300 лв), за да предложа не само ценна информация, но и нещо, което много хора в този бизнес забравят – достъпността и удобството, което трябва да имат клиентите, за да им е изключително лесно да оставят парите си.

Да, за бизнес като моя това никак не са малки суми, но видях, че всички останали правят нещата по-скоро посредствено точно в онази част, в която искат парите ни, а от опит знам, че дявола, или по-скоро предимството, е в детайлите!

Започнах работа и по ландинг страницата, която ми отне изключително много време за планиране и техническа изработка. Но се получи!

След като цялата система беше готова, започнах работа по първия материал!

Ужасно много исках статиите от VIP клуба наистина да са VIP.

Исках като ги видиш, без да искаш да си помислиш:

Да бе, само за „х“ лв на месец толкова полезно инфо…

Затова и тук процеса се оказа не особено бърз. Ставаше бавно.

Но пък се получаваше перфектно…

Това обаче не беше всичко!

Трябваше да реша един много важен въпрос.

В метода ASK (в библиотеката към ВИП клуба ще сложа книгата за безплатно теглене) се набляга основно на сегментирането – на разделянето на хората на отделни „buckets“ или по нашенски – кошници/интереси. Когато мислех за това се сетих, че основната аудитория на сайта се дели на две:

  1. Хора, които се интересуват от дигитален маркетинг и бизнес
  2. Хора, които се интересуват от личностно развитие, lifestyle и психология
Точно затова реших да разделя VIP клуба на две! За да може всеки от вас да консумира максимално близка информация до неговите интереси.

Разбира се, предвидил съм и трети вариант за пълен достъп, но той ще стане достъпен след известно време на тестове.


Днес VIP клуб MasterHACK е почти готов да отвори врати!

Остават още малко тестове и създаването на последното от трите премиум материала, с които смятам да стартирам. Имай още малко търпение…

Но преди това бих искал да те помоля да направиш нещо за мен.

Подкрепи ме!

  1. Сподели тази статия във Facebook.
  2. Кажи си мнението в коментарите.

Какво мислиш за пътя, по който реших да поема със сайта?

Препоръчвам ти и:
45 Коментара
  1. Zornica каза

    Христо,
    Чета те неотскоро и не най-редовно, но моделът ти ме цели в 10-ката. Аз имам осъзната нужда от „умна глава“ с опит и визия да създава полезно (за мен) съдържание и аз да подкрепям чрез абонамент. 9 лв не е голяма сума, 29 на първо четене ми изглежда доста.. Включвам се :) Желая ти успех!

    1. Hristo Stoyanov каза

      Здравей, благодаря ти! Защо мислиш, че 29 лв е доста? Любопитно ми е да споделиш, особено ако вече си член на клуба :)

  2. Павлина Георгиева каза

    Привет! :)
    Най-после успях да придобия кротко и балансирано позициониране на тялото, казано по-профански, да си седна на Д-то, и да прочета тази статия. След малко ще стане ясно мнението ми за нея и най-вече за споделения бизнес модел.
    През годините ми бродене из нета, в осъзнато или не състояние, съм се абонирала за всякакви бюлетини. Десетки. Може и стотици. Тематиката на някои ме е хвърляла в потрес в кои измерения на безумието съм бродила, докато доброволно съм се съгласявала да получавам инфо от тях. От цялата бюлетинска лавина накрая оцеляха само три или четири.
    Първият оцелял беше и си остава LifeHack.
    В настоящата статия се казва на едно място: „Исках като ги видиш, без да искаш да си помислиш: Да бе, само за „х“ лв на месец толкова полезно инфо…“
    Ами вече съм си го мислила многократно за безплатните статии. Разбира се, че този бизнес модел е право в десятката. И не става дума само за цената, която е слабо казано атрактивна. В него се съдържа смелост и новаторство, съчетани с адекватно поставеи цели, по които се действа! Без тази комбинация всеки предприемач е загубен. Сигурна съм, че (ще) е успешен. Дали хората ще се освободят от старите си навици да залагат на познати неща като онлайн книги или курсове? Появява се въпросът: Кои хора? Да, някои хора няма да се освободят. Което е супер, това просто не са точните за тази услуга клиенти. Но ще има и има много такива, които с радост ще опитат точно този бизнес модел. И аз смятам да бъда сред тях.
    Христо, благодаря за вдъхномението и за търпението да изчетеш този километричен коментар. :)

    1. Hristo Stoyanov каза

      Здравей Павлина :)

      Благодаря ти за страхотния коментар и за отделеното време!

      Ще се постарая да не те разочаровам.

      P.S. ВИП клубът вече е отворен → https://www.lifehack.bg/produkt/vip-bh/

      Поздрави,
      Христо

  3. Христо Пачев каза

    9 лева не са много пари,но само ако съдържанието е не само добро ,но и да не може да се намери лесно и безплатно,защото нета е пълен с безплатни материали.Определено бих се регистрирал да проверя за 1 месец как е,Пък ако съм впечатлен ще продължа.

    1. Hristo Stoyanov каза

      Привет,

      Да, най-добре виж, опитай и тогава прецени :)

      Поздрави

  4. Константин каза

    Здравей, Христо!
    Редовно чета статиите ти и мога да кажа, че черпя доста информация от тях и от всяка научавам по нещо ново! Адмирации!
    Относно бизнес моделът, който си избрал – бих казал, че е много добра идея! И т.к. се чудиш, как да постъпиш, ще искажа и моето мнение!
    Аз се занимавам с ресторантьорство и хотелиерство, вече близо 17 години! Сблъсквал съм се с различни варианти и тук и в чужбина. Примерът, който искам да дам е следния! Двама мои клиенти – първият ресторант, залагаше на ниски цени, вторият на много високи. В края на денят единият имаше оборот равен на другия (с леки отклонения да речем в рамките на 4-5%). Но в първият ресторант, ако за 4 часа една маса се „обръщаше“, т.е. на нея се сядаше 3 пъти, 3 различни групи, то в другият ресторант 1 маса се ползваше само веднъж. Идеята е, че за повече работа, единият реализираше същия оборот, като другия с по-малко работа. Давам го като пример това, т.к. е свързано и с въпроса ти, дали повече хора да имат достъп или по-малко, по-отбрани. Изхождайки от горния пример, може би се досетил, че в единият ресторант, клиентелата е по-отбрана от другият. Лично аз, никога не съм бил привърженик на понятието „VIP“. Причината е, че всеки един клиент е VIP, по някакъв начин. Не съм много добре запознат, със системата на плащанията на online съдържание, но ако има възможност, аз бих постъпил по следния начин, ако има вариант – цялостен абонамент(цена 30-40-50 лв, примерно), определено съдържание или категории (10 – 20 лв.), цена за единична статия (1-2 лв.). Така, примерно, аз ако се интересувам от психология, платя 1 месец само за тази категория, но не съм удовлетворен от всички статии, следващия месец, аз не бих платил, но разглеждайки само заглавията и харесам 1-2 или 3 статии, аз ще мога да заплатя само за тях и да ги прочета.
    Надявам се, да съм бил полезен!
    Пожелавам ти успех, във всяко начинание и продължавай в същия дух!

    1. Hristo Stoyanov каза

      Здравей Константин!

      Благодаря ти, че си отделил от времето си, за да ми пишеш!

      Предложението и примера ти са страхотни и има резон в тях. Затова съм и разделил клуба на две, заради основните интереси, заради които хората посещават сайта. Разделението, което предлагаш обаче е прекалено сегментирано за този миниатюрен пазар, освен това технически в момента би представлявало трудност да се реализира. В случая VIP ще са всички клиенти така или иначе, тъй като това е единствения продукт в сайта :) Още веднъж, благодарности за градивния коментар!

      Поздрави,
      Христо

  5. Виргиния каза

    Спомняте ли си как повечето хора имаха абонамент за печатни издания? Лично аз получавах по 3 заглавия седмично. И сега, в условията на свръхинформация, всеки от нас отново СЛЕДИ ограничен брой канали, отсявайки ги по качество, надеждност и пълнота. Затова вярвам, че верните читатели (последователи) на Lifehack ще се възползват от възможността да бъдат сред „просветените“, а просветените биха въвлекли в клуба и други любознателни и търсещи. Пожелавам успех на проекта!

    1. Hristo Stoyanov каза

      Благодаря ти за коментара Виргиния!

      Според мен бъдещите модели ще са нещо като старите,които визираш – ограничаване на източниците на информация само с най-качествените, тъй като разсейването и загубата на време са огромни заради „шума“. В щатите в момента много популярни модели са платени мейл бюлетини, които доставят само отбрано съдържание на абонатите си :) Благодаря ти още веднъж :)

  6. Георги Василев каза

    На прав път си приятел! Кайзен – Всеки ден 1% по-добър! Доста статии съм прочел в сайта. Смело напред.

    1. Hristo Stoyanov каза

      Точно, благодаря ти Георги :)

  7. Иво каза

    Съгласен съм напълно със заключенията ти. Концепцията с абонамент и статии несъмнено ще е по- гъвкава и рентабилна за двете страни. Не смятам, че идеята е твърде авангардна и хората са закостенели. Смятам, че ползите ще надхвърлят цената до толкова, че да убедят и най- големите скептици. Пожелавам ти успех и очаквам скоро абонаментът ми да стане реалност. :)

    1. Hristo Stoyanov каза

      Благодаря ти Иво!

      Да, прав си определено. Идеята не е никак авангардна даже. Имах предвид, че навиците трудно се изкореняват и трябва много време. Въпросът е дали ще издържи точно този модел това време. Скоро пускам абонамента. Само да довърша третия материал за старта :) Благодаря още веднъж!

  8. васил каза

    адмирации за модела, смятам че ще се получи. Сайта ти е прекрасен, не само полезен, но и с красиво форматирани статии, нещо което липсва в 90% от сайтовете. Относно абонамента мисля, че цената с която стартираш е напълни приемлива.
    Пожелавам ти успех и да прибавиш поне още една 0 в месечният трафик :)

    1. Hristo Stoyanov каза

      Благодарности Васил!

      Дано се получи. Ще разчитам на обратната ти връзка! Поздрави :)

  9. Кристиян Савов каза

    Здрасти Христо,

    Изключително съм ти благодарен за платформата LifeHack ( да, за мен това е платформа бълваща точно това от което имам нужда, а не просто сайт ) , точно заради Lifehack стигнах до курсовете на Бисер Вълов, а от там вече 2 години си увеличавам продажбите, както и нахлух на чужд пазар. Общо взето ТИ повлече крак и доведе до следващи действия в развитието ми на маркетолог и бизнес предприемач :) Благодаря ти ! С най-голямо удоволствие ще стана твой „VIP“ клиент. Поздрави за страхотната работа и най-вече вложеното време, защото него няма кой да ти го върне …

    1. Hristo Stoyanov каза

      Здравей Крис,

      Много се радвам да чуя, че сайта има някакъв принос за твоя успех! Благодаря ти за добрите думи и подкрепата. Ще разчитам на обратната ти връзка, за да подобрявам нещата! Поздрави :)

  10. Емил каза

    Привет Ицо! Идеята ти да продължиш по-този начин сайта е чудесна.Всяка статия и безплатните ни добавят много стойност на нас читателите.Сърдечно ти желая успех за напред със сайта.

    1. Hristo Stoyanov каза

      Привет Емо! Голямо благодаря за подкрепата ти!

  11. Славчо Панов каза

    Христо здравей, с удоволствие ще се абонирам и за двата ти вип клуба, не само за да се кефя на полезната информация, но и за да ти помогна в това пътешествие (колкото мога), все пак нали капка по капка вир става :)

    1. Hristo Stoyanov каза

      Благодаря ти Славчо, ще разчитам на твоето мнение!

  12. Ники каза

    Моля те, оправи си правописа! Пълен/ кратък член, запетаи…

    Искаш да продаваш първокласно съдържание, нелогично е да звучиш като тийн-форум.

    1. Hristo Stoyanov каза

      Здравей, благодаря за коментара!

      Да наречеш това, което съм създал до момента за толкова години „тийн форум“ е меко казано обидно. Ако смяташ така, то умолявам те не си губи времето с този тийн форум. Ако искаш перфектна граматика, чети БАН, макар че сигурно и те допускат грешки. Запетайкаджиите само губят времето на останалите, за което има по-ценни работи за вършене.

      Поздрави,
      Христо

  13. Ирина Николова каза

    Прекрасна идея и платформа. Имам една забележка само, относно прекалената употреба на думата „брутално“, даже въобще употребата й. Тази дума е наистина брутална и никак не се вписва в нещо, толкова чудесно. Може да изразиш възхитата си с нещо по галещо съзнанието. Желая успех. Поздравления за сайта и усилията!

    1. Hristo Stoyanov каза

      Здравей Ирина, благодаря ти за коментара!

      Забележката ти се приема напълно и ще се постарая да не използвам тази дума. Явно е от вълнението :)

      Поздрави,

  14. Stan каза

    9 лева си е подигравка за толкова труд. Този коментар за 2-та лева… да отиде с двата си лева в билата и да чете обявите на таблото :D Минимума който бих избрал аз на твое място е 30 лева.. по лев на ден. По евтино е от едно кафе. Така или иначе можеш да предлагаш отстъпки за лоялни потребители и те да се възползват от цени 15-20 лв.

    1. Hristo Stoyanov каза

      Благодаря ти, че се включи!

      Да, тази цена е брутално ниска ако съотнеса часовете, за които направих първите две ръководства. Да ти призная още не мога да реша кой модел да наложа – ниска цена повече хора или висока цена и по-отбрани хора. Като че ли на малък пазар като нашия моделът с високата цена е по-рентабилен. Имам нужда от повече обратна връзка след като пусна клуба.

      Между другото, мисля си, че колкото повече мрънкащи и оплакващи се има от услугата, толкова повече трябва да вдигам цената…

      Поздрави

  15. Станимир каза

    Цената от 9 лв е съвсем достъпна – това са 30 ст./ден (цигара на дребно дневно примерно :D), а ползите от тази полезна информация ще са в пъти по-големи. Поздравление за иновативното мислене и все така мисли различно, екстремно и прогресивно ! Аз лично ще се абонирам :) Може да помислиш за продажба и на „дребно“ т.е. на статия. Някои статии може в зависимост от съдържанието да са много продаваеми, актуални и в същото време да достигнат цена от 3-4 лв. Те биха били плащани от хора, които не желаят абонамент и не са толкова конкретно насочени към всеки един от двата раздела.

    Успех !

    1. Hristo Stoyanov каза

      Благодаря ти за мнението и идеите Стани!

      Всъщност уцели ме! част от плана е точно такъв – отделни статии да се пуснат като отделни мини книги с отделна цена в отделна секция именно за хората, които визираш :)

      Поздрави и благодаря още веднъж!

      1. Станимир каза

        Моля, радвам се ако съм бил полезен. Все пак всеки знае, че времето = пари, а ти гледаш да спестиш максимално времето на абонирания, така че смело напред и за всяко качество си има цена !

        Поздрави !

        1. Hristo Stoyanov каза

          Благодаря ти още веднъж Стани!

  16. Благовест Цветанов каза

    Мисля, че е добра идея.

    1. Hristo Stoyanov каза

      Благодаря ти Благо!

  17. Sashe Vuchkov каза

    Пожелавам ти успех в начинанието, Христо!

    Според мен си на прав път с премиум статиите. Дори безплатните ти материали могат да са платени, така че платените определено ще си заслужават парите.

    Понеже още не си стартирал клуба, нямам поглед върху стратегията ти. Все пак ще си позволя да изглеждам глупаво и да те посъветвам като копирайтър… Според мен трябва да имаш лендинг страница за всяка премиум статия или статии в конкретния месец. Напиши за всяка една от тях по едно мини „sales letter“, както би написал подобно нещо за цял онлайн курс.

    Така за читателите ще са много по-ясни конкретните ползи от членството в клуба, защото според мен не е достатъчно просто да знаем, че ще има нова премиум статия. Аз лично се интересувам на каква тема ще е, какви стратегии, тактики, тайни, трикове и т.н. разкрива, в каква дълбочина обяснява нещата и т.н.

    Поздрави,
    Саше Вучков

    1. Hristo Stoyanov каза

      Сашо, благодарности за градивния коментар!

      Това, което предлагаш има резон в него, но помисли за обема от работа. Да се прави отделна ландинг страница за всяка статия е убийство. Никой никъде не го прави, защото не е обосновано като работни часове/приход от сам човек. Много по ефективно и за двете страни ще е анонс през Фейсбук реклама или анонс през чат бота на сайта, който в момента направо цепи с оглед на директната обратна връзка :) Какво мислиш?

      Поздрави,
      ИЦо

  18. Октай каза

    На мен ми харесва подходът и идеята! Със сигурност ще се абонирам. Пожелавам ти успех!

    1. Hristo Stoyanov каза

      Благодаря ти Октай!

  19. Димитър каза

    Може да предложиш по-евтин абонамент за първия месец на по-ниска цена, а от 2-рия да е стандартна (пример: 2лв първия месец и 15лв от втория нататък) – така повече хора ще опитат клуба и ако наистина си заслужава ще може да получиш повече стойност след това.

    1. Hristo Stoyanov каза

      Здравей, благодаря ти за коментара!

      2 лв – ти сериозно ли? 9 лв ти се струват много за начало – на месец?

      Не мисли,че се заяждам. В идеята ти има много логика и ако беше на друг пазар със сигурност щеше да е оправдана, но тук я няма тази голяма маса от хора :)

      А и това е VIP клуб. Не целя да влиза всеки

      Поздрави

      1. Димитър каза

        Не съм казвал, че 9лв ми се струва много, както виждаш съм написал 15лв от втория месец. Просто давам предложение, което мисля, че съм обосновал.

        1. Hristo Stoyanov каза

          От тона ти ми се струва, че те обидих, за което те моля да ме извиниш! Благодаря ти още веднъж за предложението!

          Поздрави,
          Христо

  20. Владимир Нинов каза

    Премия може да бъде и поръчкова статия или изследване.

  21. Владимир Нинов каза

    Може да опиташ с малки премий на лотариен принцип с цел мотивиране на публиката.

    1. Hristo Stoyanov каза

      Добра идея! Благодаря ти Владо :)

Остави коментар

Your email address will not be published.

Благодаря ти!