Резюме: събрахме на едно място 20 от най-добрите стратегии, тактики, идеи и инструменти, които ще помогнат на бизнеси от всякакъв размер да се откроят в океана от оферти в натоварения празничен сезон, за да поставят нов рекорд в увеличението на приходите си, без да се разоряват за реклама.
Планиране на стока, Facebook реклама, имейл маркетинг, промо банери, наличности, доставки, стратегии и тактики.
Подготвихте ли се за големите продажби?
Ето за кого е това ръководство:
- За хората, които имат магазин, продават продукти или услуги и искат добре да се подготвят за “жътвата”.
- За тези от вас, които искат да продадат повече продукти с по-малко разходи и по-голям марж на печалбата.
Съвет: Гледайте на всичко, което ще прочетете по-долу като на практики за многократна употреба. Такива, които ще връщат клинтите ви отново и отново през цялата година, а не просто в активния сезон.
Важно: Черният петък е период, в който можеш да си направиш най-добрата масова реклама, в която хората директно да тестват продукта и да опитат обслужването ти, а не просто ден, в който да спечелиш повече пари, да ядосаш много хора и да получиш голяма сметка от куриера си.
Преди да продължим ще направя едно важно уточнение…
Нито една от препоръките не е “ако направите това и това, ще скъсате продажбомера.” Подобно твърдение би било несериозно, а ние сме доста сериозни, когато става въпрос за материал на MasterHack…
И така…
Тук ще намерите още и: готови шаблони, които да копирате, много свежи идеи, ценни препоръки и огромна колекция от супер инструменти.
ВАЖНО: в края на ръководството ще получите и специален оперативен CHECKLIST за изтегляне (и разпечатване), с който много по-лесно и организирано ще проведете всяка една промоция!
Преди да се потопите в този материал, добре е да знаете кой е вашия идеален клиент, каква е неговата психография и защо би искал да купува от вас. За целта прочетете това практическо ръководство, с което лесно ще може да разберете на кого точно да продавате.
След това се върнете и приложете останалото 👇🏻
Да започваме…