Контекст или съдържание – на кое да заложите, за да продава повече рекламата ви?

На какво може да ни научи един виртуоз на цигулката, свирещ в метрото, за успешната маркетингова стратегия?

Всеки ден влагаме огромни усилия, за да създаваме реклами заредени с магически думи, емоции, техники на психологията, специално направени изображения и какво ли още не. Но има нещо, което много от нас така и не забелязват - дори и да се спънат в него!

КОНТЕКСТЪТ.

В този материал ще ви покажем как контекстът може да преобърне представата на хората за рекламата ви и тяхната реакция към нея. Ще ви дадем и нагледни примери как да го използвате, за да „запознаете“ клиентите с продукта си, така че още в самото начало да се залепят за него.

Ако напишете "Батман" в Google през октомври, най-вероятно ще ви се покажат сайтове с костюми за Хелоуин. Но ако напишете „Батман”, докато сте в Турция, вероятно ще ви бъде показана информация за град Батман.

Ще започнем с една страхотна история!

Става въпрос за изключителен експеримент с невероятно талантлив музикант.

Годината е 2007, часът 07:50, денят е петък, а месецът е януари.

Мъж в неугледно палто и бейзболна шапка опитва да...

Сподели 😍

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top