🎧 + Аудио версия за абонати
На какво може да ни научи един виртуоз на цигулката, свирещ в метрото, за успешната маркетингова стратегия?
Всеки ден влагаме огромни усилия, за да създаваме реклами заредени с магически думи, емоции, техники на психологията, специално направени изображения и какво ли още не.
Но има нещо, което много от нас така и не забелязват…
Дори и да се спънат в него!
КОНТЕКСТЪТ.
В този материал ще научите как контекстът може да преобърне представата на хората за рекламата ви и тяхната реакция към нея.
Ще ви дадем и нагледни примери как да го използвате, за да „запознаете“ клиентите с продукта си…
Така че още в началото да се залепят за него!
Ако напишете “Батман” в Google през октомври, най-вероятно ще ви се покажат сайтове с костюми за Хелоуин. Но ако напишете „Батман”, докато сте в Турция, вероятно ще ви бъде показана информация за град Батман.
Ще започнем с една страхотна история!
Става въпрос за изключителен експеримент с невероятно талантлив музикант. Годината е 2007, часът 07:50, денят е петък, а месецът е януари. Мъж в неугледно палто и бейзболна шапка опитва да…
Вижте продължението…