ВЛЕЗ В КЛУБА
ефективна реклама

Контекст или съдържание – на кое да заложите, за да продавате повече?

На какво може да ни научи един виртуоз на цигулката, свирещ в метрото, за успешната маркетингова стратегия?

Всеки ден влагаме огромни усилия, за да създаваме реклами заредени с магически думи, емоции, техники на психологията, специално направени изображения и какво ли още не. Но има нещо, което много от нас така и не забелязват - дори и да се спънат в него!

КОНТЕКСТЪТ.

В този материал ще ви покажем как контекстът може да преобърне представата на хората за рекламата ви и тяхната реакция към нея.

Ще ви дадем и нагледни примери как да го използвате, за да „запознаете“ клиентите с продукта си, така че още в началото да се залепят за него.

Ако напишете "Батман" в Google през октомври, най-вероятно ще ви се покажат сайтове с костюми за Хелоуин. Но ако напишете „Батман”, докато сте в Турция, вероятно ще ви бъде показана информация за град Батман.

Ще започнем с една страхотна история! Става въпрос за изключителен експеримент с невероятно талантлив музикант.

Годината е 2007, часът 07:50, денят е петък, а месецът е януари.

Мъж в неугледно палто и бейзболна шапка опитва да...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

FREE ebook
супер инструмента
за по-лека работа и резултати
100
инструмента
за супер продуктивност
100
Специална оферта:
10
days
10
hours
10
minutes
10
seconds
спести -45% от цената за 6 м. абонамент + подарък
Welcome Hunter! Get 20% OFF Just for Today
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this