Контекст или съдържание – на кое да заложите, за да продавате повече?

🎧 + Аудио версия за абонати

На какво може да ни научи един виртуоз на цигулката, свирещ в метрото, за успешната маркетингова стратегия?

Всеки ден влагаме огромни усилия, за да създаваме реклами заредени с магически думи, емоции, техники на психологията, специално направени изображения и какво ли още не.

Но има нещо, което много от нас така и не забелязват…

Дори и да се спънат в него!

КОНТЕКСТЪТ.

В този материал ще научите как контекстът може да преобърне представата на хората за рекламата ви и тяхната реакция към нея. 

Ще ви дадем и нагледни примери как да го използвате, за да „запознаете“ клиентите с продукта си…

Така че още в началото да се залепят за него!

Ако напишете “Батман” в Google през октомври, най-вероятно ще ви се покажат сайтове с костюми за Хелоуин. Но ако напишете „Батман”, докато сте в Турция, вероятно ще ви бъде показана информация за град Батман.

Ще започнем с една страхотна история!

Става въпрос за изключителен експеримент с невероятно талантлив музикант. Годината е 2007, часът 07:50, денят е петък, а месецът е януари. Мъж в неугледно палто и бейзболна шапка опитва да…

Вижте продължението…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си
Вземи 6 месечен план и ще получиш втори напълно БЕЗПЛАТНО!
0
дни
0
часа
0
минути
0
секунди
Вземи 6 мес. план и ще получиш втори напълно БЕЗПЛАТНО >>