ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА
ефективна реклама

Контекст или съдържание – на кое да заложите, за да продавате повече?

? + Аудио версия за абонати

На какво може да ни научи един виртуоз на цигулката, свирещ в метрото, за успешната маркетингова стратегия?

Всеки ден влагаме огромни усилия, за да създаваме реклами заредени с магически думи, емоции, техники на психологията, специално направени изображения и какво ли още не.

Но има нещо, което много от нас така и не забелязват...

Дори и да се спънат в него!

КОНТЕКСТЪТ.

В този материал ще научите как контекстът може да преобърне представата на хората за рекламата ви и тяхната реакция към нея. 

Ще ви дадем и нагледни примери как да го използвате, за да „запознаете“ клиентите с продукта си...

Така че още в началото да се залепят за него!

Ако напишете "Батман" в Google през октомври, най-вероятно ще ви се покажат сайтове с костюми за Хелоуин. Но ако напишете „Батман”, докато сте в Турция, вероятно ще ви бъде показана информация за град Батман.

Ще започнем с една страхотна история!

Става въпрос за изключителен експеримент с невероятно талантлив музикант. Годината е 2007, часът 07:50, денят е петък, а месецът е януари. Мъж в неугледно палто и бейзболна шапка опитва да...

Следва продължение...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

100 инструмента, които ще направят живота ви много по-лесен →
БЕЗПЛАТНА Е-КНИГА
100 инструмента, които ще направят живота ви песен
Безплатна е-книга

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак