Как да спечелиш първите си клиенти – тактиките на най-успешните компании в света [част 2]

Отдавна искаш да напуснеш работа и да си направиш собствен бизнес.

Навсякъде четеш истории за предприемачи, които не са се отказали въпреки трудностите. И накрая взели, че успели.

Представи си следното:

Отворил си фирма, направил си всичко правилно по учебник, което уж ще гарантира успеха на бизнеса, продуктът ти няма равен на пазара.

Всичко е супер, НО... в началото нямаш клиенти.

И да, проблемът с първите клиенти не е отминал никой начинаещ предприемач!

В първа част показахме как големите днес компании са се справили с това. Никоя от тях не е вървяла основно по утъпкания път – да си направиш сайт, визитки, да пуснеш реклами, да се обадиш на всички приятели с молба за подкрепа.

Избирали са различни, често рискови начини, за да валидират продуктите си, да намерят своята аудитория, а като не са я открили просто са скачали в чуждата, симулирали са активност и просперитет. Други са потърсили по-силния партньор или пък са грабнали момента, когато чуждият бизнес тъкмо е потънал.

Сега продължаваме с още интересни и нестандартни тактики и трикове на още супер успешни фирми. В края ще ти предложим и 10 важни насоки, които ще ти помогнат в момента, в който решиш да превърнеш в реалност добрата си бизнес идея.

Ето с кои световни бизнес звезди ще те запознаем:

📝 СЪДЪРЖАНИЕ:


      1. Craiglist - да започнеш бизнес с един малък имейл списък
      2. Bazaart - интеграцията с партньорски платформи като точка за навлизане на пазар
      3. Eventbrite - да се учиш от конкурентите и да ги надминеш
      4. Karma Hotspot - как потребителите стават евангелисти
      5. Belly - да забиеш знамето на локалния пазар
      6. GrooveHQ - как се активират вирусни регистрации
      7. Bidsketch - защо безплатното не работи безотказно
      8. Feedly - да седнеш на стола на Google Reader
      9. LivingSocial - да стартираш на пистата на Facebook
      10. Blue Leaf - как с ограничения се печелят 10 000 потребители
      11. iDoneThis - да намериш своите клиенти в...чуждата градина
      12. Unbounce - двойна доза уникално съдържание и уебинари
      13. Pinterest - да пишеш лично до 5 000 човека
      14. Facebook - стратегия на мекия натиск
      15. Ello - да използваш дискриминацията в своя полза
      16. LogMeIn - да попиташ навреме хората, когато имаш проблем
      17. Hello Bar - креативност по време на война за авторски права
      18. TaskRabbit - с локални стъпки към големите пазари
      19. Basecamp - да си "родиш" продукта докато си решаваш проблема
      20. LinkedIn - качествени потребители = гарантиран устойчив растеж
      21. Quora - да симулираш активност, за да привлечеш потребители
      22. InVision - да се срещнеш с потенциалните си клиенти на живо
      23. Tint - да се облегнеш на стратегически онлайн партньори
      24. Amazon - животът на маркетинга преди AdWords
      25. Treehouse - да печелиш ученици с геймификация
      26. Zynga - да се качиш навреме на Facebook влака
      27. Mobile Roadie - да намериш клиента - златна кокошка
      28. Snappa - да изградиш вярна аудитория преди да пуснеш продукт
      29. Square - когато личният бранд не работи...намираш спасител

Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top