Отдавна искаш да напуснеш омразната работа и да сбъднеш най-сетне мечтата си за собствен бизнес. Навсякъде четеш истории за предприемачи, които не са се отказали въпреки трудностите.
И накрая взели, че успели.
И ето представи си тази картината:
Основал си компания, направил си всичко правилно по учебник, което гарантира успеха на бизнеса, продуктът ти няма равен на пазара.
Всичко е супер, НО... в началото нямаш клиенти.
И да, проблемът с първите клиенти не е отминал никой начинаещ предприемач!
В първа част показахме как големите днес компании са се справили с това. Никоя от тях не е вървяла основно по утъпкания път – да си направиш сайт, визитки, да пуснеш реклами, да се обадиш на всички приятели с молба за подкрепа. Избирали са различни, често рискови начини да валидират продуктите си, да намерят своята аудитория, а като не са я открили просто са скачали в чуждата, симулирали са активност и просперитет.
Други са потърсили по-силния партньор или пък са грабнали момента, когато чуждият бизнес тъкмо е потънал.
Сега продължаваме с още интересни и нестандартни тактики и трикове на още супер успешни фирми.
В края ще ти предложим и 10 важни насоки, които ще ти помогнат в момента, в който решиш да превърнеш в реалност добрата си бизнес идея.
Ето с кои световни бизнес звезди ще те запознаем:СЪДЪРЖАНИЕ:
-
-
- Craiglist - да започнеш бизнес с един малък имейл списък
- Bazaart - интеграцията с партньорски платформи като точка за навлизане на пазар
- Eventbrite - да се учиш от конкурентите и да ги надминеш
- Karma Hotspot - как потребителите стават евангелисти
- Belly - да забиеш знамето на локалния пазар
- GrooveHQ - как се активират вирусни регистрации
- Bidsketch - защо безплатното не работи безотказно
- Feedly - да седнеш на стола на Google Reader
- LivingSocial - да стартираш на пистата на Facebook
- Blue Leaf - как с ограничения се печелят 10 000 потребители
- iDoneThis - да намериш своите клиенти в...чуждата градина
- Unbounce - двойна доза уникално съдържание и уебинари
- Pinterest - да пишеш лично до 5 000 човека
- Facebook - стратегия на мекия натиск
- Ello - да използваш дискриминацията в своя полза
- LogMeIn - да попиташ навреме хората, когато имаш проблем
- Hello Bar - креативност по време на война за авторски права
- TaskRabbit - с локални стъпки към големите пазари
- Basecamp - да си "родиш" продукта докато си решаваш проблема
- LinkedIn - качествени потребители = гарантиран устойчив растеж
- Quora - да симулираш активност, за да привлечеш потребители
- InVision - да се срещнеш с потенциалните си клиенти на живо
- Tint - да се облегнеш на стратегически онлайн партньори
- Amazon - животът на маркетинга преди AdWords
- Treehouse - да печелиш ученици с геймификация
- Zynga - да се качиш навреме на Facebook влака
- Mobile Roadie - да намериш клиента - златна кокошка
- Snappa - да изградиш вярна аудитория преди да пуснеш продукт
- Square - когато личният бранд не работи...намираш спасител
-