Спечели първите си клиенти с тактиките на най-успешните компании в света [2]

[TheChamp-Sharing count=”1″]

Отдавна искаш да напуснеш омразната работа и да сбъднеш най-сетне мечтата си за собствен бизнес. Навсякъде четеш истории за предприемачи, които не са се отказали въпреки трудностите.

И накрая взели, че успели.

И ето представи си тази картината:

Основал си компания, направил си всичко правилно по учебник, което гарантира успеха на бизнеса, продуктът ти няма равен на пазара.

Всичко е супер, НО… в началото нямаш клиенти.

И да, проблемът с първите клиенти не е отминал никой начинаещ предприемач!

В първа част показахме как големите днес компании са се справили с това. Никоя от тях не е вървяла основно по утъпкания път – да си направиш сайт, визитки, да пуснеш реклами, да се обадиш на всички приятели с молба за подкрепа. Избирали са различни, често рискови начини да валидират продуктите си, да намерят своята аудитория, а като не са я открили просто са скачали в чуждата, симулирали са активност и просперитет.

Други са потърсили по-силния партньор или пък са грабнали момента, когато чуждият бизнес тъкмо е потънал.

Сега продължаваме с още интересни и нестандартни тактики и трикове на още супер успешни фирми.

В края ще ти предложим и 10 важни насоки, които ще ти помогнат в момента, в който решиш да превърнеш в реалност добрата си бизнес идея.

Ето с кои световни бизнес звезди ще те запознаем:

СЪДЪРЖАНИЕ:


      1. Craiglist – да започнеш бизнес с един малък имейл списък
      2. Bazaart – интеграцията с партньорски платформи като точка за навлизане на пазар
      3. Eventbrite – да се учиш от конкурентите и да ги надминеш
      4. Karma Hotspot – как потребителите стават евангелисти
      5. Belly – да забиеш знамето на локалния пазар
      6. GrooveHQ – как се активират вирусни регистрации
      7. Bidsketch – защо безплатното не работи безотказно
      8. Feedly – да седнеш на стола на Google Reader
      9. LivingSocial – да стартираш на пистата на Facebook
      10. Blue Leaf – как с ограничения се печелят 10 000 потребители
      11. iDoneThis – да намериш своите клиенти в…чуждата градина
      12. Unbounce – двойна доза уникално съдържание и уебинари
      13. Pinterest – да пишеш лично до 5 000 човека
      14. Facebook – стратегия на мекия натиск
      15. Ello – да използваш дискриминацията в своя полза
      16. LogMeIn – да попиташ навреме хората, когато имаш проблем
      17. Hello Bar – креативност по време на война за авторски права
      18. TaskRabbit – с локални стъпки към големите пазари
      19. Basecamp – да си “родиш” продукта докато си решаваш проблема
      20. LinkedIn – качествени потребители = гарантиран устойчив растеж
      21. Quora – да симулираш активност, за да привлечеш потребители
      22. InVision – да се срещнеш с потенциалните си клиенти на живо
      23. Tint – да се облегнеш на стратегически онлайн партньори
      24. Amazon – животът на маркетинга преди AdWords
      25. Treehouse – да печелиш ученици с геймификация
      26. Zynga – да се качиш навреме на Facebook влака
      27. Mobile Roadie – да намериш клиента – златна кокошка
      28. Snappa – да изградиш вярна аудитория преди да пуснеш продукт
      29. Square – когато личният бранд не работи…намираш спасител

Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си