[TheChamp-Sharing count=”1″]
Отдавна искаш да напуснеш омразната работа и да сбъднеш най-сетне мечтата си за собствен бизнес. Навсякъде четеш истории за предприемачи, които не са се отказали въпреки трудностите.
И накрая взели, че успели.
И ето представи си тази картината:
Основал си компания, направил си всичко правилно по учебник, което гарантира успеха на бизнеса, продуктът ти няма равен на пазара.
Всичко е супер, НО… в началото нямаш клиенти.
И да, проблемът с първите клиенти не е отминал никой начинаещ предприемач!
В първа част показахме как големите днес компании са се справили с това. Никоя от тях не е вървяла основно по утъпкания път – да си направиш сайт, визитки, да пуснеш реклами, да се обадиш на всички приятели с молба за подкрепа. Избирали са различни, често рискови начини да валидират продуктите си, да намерят своята аудитория, а като не са я открили просто са скачали в чуждата, симулирали са активност и просперитет.
Други са потърсили по-силния партньор или пък са грабнали момента, когато чуждият бизнес тъкмо е потънал.
Сега продължаваме с още интересни и нестандартни тактики и трикове на още супер успешни фирми.
В края ще ти предложим и 10 важни насоки, които ще ти помогнат в момента, в който решиш да превърнеш в реалност добрата си бизнес идея.
Ето с кои световни бизнес звезди ще те запознаем:
СЪДЪРЖАНИЕ:
-
-
- Craiglist – да започнеш бизнес с един малък имейл списък
- Bazaart – интеграцията с партньорски платформи като точка за навлизане на пазар
- Eventbrite – да се учиш от конкурентите и да ги надминеш
- Karma Hotspot – как потребителите стават евангелисти
- Belly – да забиеш знамето на локалния пазар
- GrooveHQ – как се активират вирусни регистрации
- Bidsketch – защо безплатното не работи безотказно
- Feedly – да седнеш на стола на Google Reader
- LivingSocial – да стартираш на пистата на Facebook
- Blue Leaf – как с ограничения се печелят 10 000 потребители
- iDoneThis – да намериш своите клиенти в…чуждата градина
- Unbounce – двойна доза уникално съдържание и уебинари
- Pinterest – да пишеш лично до 5 000 човека
- Facebook – стратегия на мекия натиск
- Ello – да използваш дискриминацията в своя полза
- LogMeIn – да попиташ навреме хората, когато имаш проблем
- Hello Bar – креативност по време на война за авторски права
- TaskRabbit – с локални стъпки към големите пазари
- Basecamp – да си “родиш” продукта докато си решаваш проблема
- LinkedIn – качествени потребители = гарантиран устойчив растеж
- Quora – да симулираш активност, за да привлечеш потребители
- InVision – да се срещнеш с потенциалните си клиенти на живо
- Tint – да се облегнеш на стратегически онлайн партньори
- Amazon – животът на маркетинга преди AdWords
- Treehouse – да печелиш ученици с геймификация
- Zynga – да се качиш навреме на Facebook влака
- Mobile Roadie – да намериш клиента – златна кокошка
- Snappa – да изградиш вярна аудитория преди да пуснеш продукт
- Square – когато личният бранд не работи…намираш спасител
-