Как да спечелиш първите си клиенти – тактиките на най-успешните компании в света [част 1]

Да стартираш бизнес е трудно.

Всеки ден фирми със страхотни и иновативни продукти и услуги се провалят.

Причините са доста и разнообразни: липса на финансиране, недостатъчно валидиране на продукта или пък лош бизнес модел. А често продуктът не е адекватен на пазара.

Нито пък на времето...

И ако тези причини варират в зависимост от компанията, то има едно основно предизвикателство, пред което се изправя всеки предприемач:

Как да намерим потенциални клиенти и да ги превърнем в потребители, които плащат и то още в самото начало на на бизнеса...

Задачата е особено трудна.

Няма универсално решение и формула.

Чух дори, че ставало за по-малко от месец... 🤪

Всяка индустрия е различна. Със собствени правила и технология на развитие. Това изисква уникален подход, за да се генерира търсене на продукта или услугата, както и бързи, навременни и гъвкави действия. Просто нещата са индивидуални.

Ето защо решихме да представим стратегиите и техниките на едни от най-успешните компании в света, с които същите са привлекли първите си клиенти/потребители, бързо са завоювали пазарни позиции и са се превърнали в брандове за милиони.

Сред тях има както много големи, така и малки.

Дейностите им също са коренно различни. Но всяка от тях ще те вдъхнови и ще ти даде много смислени идеи за по-добро развитие и на твоя бизнес проект.

Нещо повече – има голяма вероятност да намериш решения за автоматизация и оптимизация на твоите собствени продажбени и бизнес процеси.

А защо не и идея за ново начинание!

Ето какво съдържа материала...

СЪДЪРЖАНИЕ: Ще научиш тактиките за стартиране на бизнеса на:


      • Gmail - от нула до милиарди потребители
      • Box - как се използват "къртиците в една компания"
      • Spotify - пиратските песни като гориво за старта
      • Uber - да стъпиш на пазара с безплатно пътуване
      • Reddit - фалшивите профили могат да са ефективни
      • Airbnb - как спамът може да вдигне мащаба
      • Dropbox - когато забравянето ражда велика идея
      • Shutterstock - начинаещ фотограф продава по 2 снимки в секунда
      • Twitter - реален партизански маркетинг в действие
      • Crazy Egg - събират 20 000 имейла, без никой да е чувал за тях
      • Buffer - плащащи клиенти само след 7 седмици
      • Evernote - ранно пиле рано пее в...app store
      • PayPal - да пораснеш с eBay
      • Hotmail - промоция и любовно обяснение в едно
      • Warby Parker - продажба на очила в ученически автобус
      • Appsumo - да поканиш голяма акула на закуска
      • YouTube - да хакнеш потребилската база на MySpace
      • Snapchat - да превземеш сърцата на учениците
      • Foursquare - да печелиш докато се забавляваш
      • Instagram - как инфлуенсър стана професия
      • Tinder - първо да вдигнем купона, после да...
      • Udemy - да повикаш дигиталната неволя
      • Yelp - 25 милиона потребители за 3 години
      • AnyPerk - да превземеш компанията отвътре
      • Alibaba Group - евъргрийн стратегия "от врата на врата"
      • Etsy - как се използват общности за бизнес
      • Groupon - фокус върху местни продукти и услуги
      • Baremetrics - повече прозрачност = продажби
      • Font - как съществуващите общности печелят нови клиенти
      • New Relic - нишовият пазар като златна мина

Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg

  • 106
  •  
  •  

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

>
 

🔥 До 29.12 даваме най-големите и полезни (реални) подаръци + огромна отстъпка научи повече →