Как да спечелиш първите си клиенти – тактиките на най-успешните компании в света [част 1]

Да стартираш бизнес е трудно.

Всеки ден фирми със страхотни и иновативни продукти и услуги се провалят.

Причините са доста и разнообразни: липса на финансиране, недостатъчно валидиране на продукта или пък лош бизнес модел. А често продуктът не е адекватен на пазара.

Нито пък на времето…

И ако тези причини варират в зависимост от компанията, то има едно основно предизвикателство, пред което се изправя всеки предприемач:

Как да намерим потенциални клиенти и да ги превърнем в потребители, които плащат и то още в самото начало на на бизнеса…

Задачата е особено трудна.

Няма универсално решение и формула.

Чух дори, че ставало за по-малко от месец… ?

Всяка индустрия е различна. Със собствени правила и технология на развитие. Това изисква уникален подход, за да се генерира търсене на продукта или услугата, както и бързи, навременни и гъвкави действия. Просто нещата са индивидуални.

Ето защо решихме да представим стратегиите и техниките на едни от най-успешните компании в света, с които същите са привлекли първите си клиенти/потребители, бързо са завоювали пазарни позиции и са се превърнали в брандове за милиони.

Сред тях има както много големи, така и малки.

Дейностите им също са коренно различни. Но всяка от тях ще те вдъхнови и ще ти даде много смислени идеи за по-добро развитие и на твоя бизнес проект.

Нещо повече – има голяма вероятност да намериш решения за автоматизация и оптимизация на твоите собствени продажбени и бизнес процеси.

А защо не и идея за ново начинание!

Ето какво съдържа материала…

СЪДЪРЖАНИЕ:
Ще научиш тактиките за стартиране на бизнеса на:


      • Gmail – от нула до милиарди потребители
      • Box – как се използват „къртиците в една компания“
      • Spotify – пиратските песни като гориво за старта
      • Uber – да стъпиш на пазара с безплатно пътуване
      • Reddit – фалшивите профили могат да са ефективни
      • Airbnb – как спамът може да вдигне мащаба
      • Dropbox – когато забравянето ражда велика идея
      • Shutterstock – начинаещ фотограф продава по 2 снимки в секунда
      • Twitter – реален партизански маркетинг в действие
      • Crazy Egg – събират 20 000 имейла, без никой да е чувал за тях
      • Buffer – плащащи клиенти само след 7 седмици
      • Evernote – ранно пиле рано пее в…app store
      • PayPal – да пораснеш с eBay
      • Hotmail – промоция и любовно обяснение в едно
      • Warby Parker – продажба на очила в ученически автобус
      • Appsumo – да поканиш голяма акула на закуска
      • YouTube – да хакнеш потребилската база на MySpace
      • Snapchat – да превземеш сърцата на учениците
      • Foursquare – да печелиш докато се забавляваш
      • Instagram – как инфлуенсър стана професия
      • Tinder – първо да вдигнем купона, после да…
      • Udemy – да повикаш дигиталната неволя
      • Yelp – 25 милиона потребители за 3 години
      • AnyPerk – да превземеш компанията отвътре
      • Alibaba Group – евъргрийн стратегия „от врата на врата“
      • Etsy – как се използват общности за бизнес
      • Groupon – фокус върху местни продукти и услуги
      • Baremetrics – повече прозрачност = продажби
      • Font – как съществуващите общности печелят нови клиенти
      • New Relic – нишовият пазар като златна мина

Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Минималистът
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Дигитални лостове, AI инструменти и нестандартни прозрения
Минималистът