Да стартираш бизнес е трудно.
Всеки ден фирми със страхотни и иновативни продукти и услуги се провалят.
Причините са доста и разнообразни: липса на финансиране, недостатъчно валидиране на продукта или пък лош бизнес модел. А често продуктът не е адекватен на пазара.
Нито пък на времето…
И ако тези причини варират в зависимост от компанията, то има едно основно предизвикателство, пред което се изправя всеки предприемач:
Как да намерим потенциални клиенти и да ги превърнем в потребители, които плащат и то още в самото начало на на бизнеса…
Задачата е особено трудна.
Няма универсално решение и формула.
Чух дори, че ставало за по-малко от месец… ?
Всяка индустрия е различна. Със собствени правила и технология на развитие. Това изисква уникален подход, за да се генерира търсене на продукта или услугата, както и бързи, навременни и гъвкави действия. Просто нещата са индивидуални.
Ето защо решихме да представим стратегиите и техниките на едни от най-успешните компании в света, с които същите са привлекли първите си клиенти/потребители, бързо са завоювали пазарни позиции и са се превърнали в брандове за милиони.
Сред тях има както много големи, така и малки.
Дейностите им също са коренно различни. Но всяка от тях ще те вдъхнови и ще ти даде много смислени идеи за по-добро развитие и на твоя бизнес проект.
Нещо повече – има голяма вероятност да намериш решения за автоматизация и оптимизация на твоите собствени продажбени и бизнес процеси.
А защо не и идея за ново начинание!
Ето какво съдържа материала…
СЪДЪРЖАНИЕ:
Ще научиш тактиките за стартиране на бизнеса на:
-
-
- Gmail – от нула до милиарди потребители
- Box – как се използват „къртиците в една компания“
- Spotify – пиратските песни като гориво за старта
- Uber – да стъпиш на пазара с безплатно пътуване
- Reddit – фалшивите профили могат да са ефективни
- Airbnb – как спамът може да вдигне мащаба
- Dropbox – когато забравянето ражда велика идея
- Shutterstock – начинаещ фотограф продава по 2 снимки в секунда
- Twitter – реален партизански маркетинг в действие
- Crazy Egg – събират 20 000 имейла, без никой да е чувал за тях
- Buffer – плащащи клиенти само след 7 седмици
- Evernote – ранно пиле рано пее в…app store
- PayPal – да пораснеш с eBay
- Hotmail – промоция и любовно обяснение в едно
- Warby Parker – продажба на очила в ученически автобус
- Appsumo – да поканиш голяма акула на закуска
- YouTube – да хакнеш потребилската база на MySpace
- Snapchat – да превземеш сърцата на учениците
- Foursquare – да печелиш докато се забавляваш
- Instagram – как инфлуенсър стана професия
- Tinder – първо да вдигнем купона, после да…
- Udemy – да повикаш дигиталната неволя
- Yelp – 25 милиона потребители за 3 години
- AnyPerk – да превземеш компанията отвътре
- Alibaba Group – евъргрийн стратегия „от врата на врата“
- Etsy – как се използват общности за бизнес
- Groupon – фокус върху местни продукти и услуги
- Baremetrics – повече прозрачност = продажби
- Font – как съществуващите общности печелят нови клиенти
- New Relic – нишовият пазар като златна мина
-