[TheChamp-Sharing count=”1″]
Преди време попитах членовете на клуб Мастърхак:
Когато си мислите за клуба, какво бихте избрали за него като определение: Функционален или Емоционален?
За да получа повече отговори, обявих и малка награда.
Резултатът:
Всъщност, основният въпрос беше малко по-надолу:
“…добави в коментар минимум 3 прилагателни или характеристики”
Получи се страхотна анкета, която ми показа как членовете на клуба възприемат това, което правим. Това, което продаваме.
И нещо още по-важно:
Как възприемат това, което реално използват.
Може и да не ви изглежда така, но това е изключително ценна информация и то от никак не лоша извадка (половината от абонатите се включиха).
Какво всъщност ще научите тук?
В следващите редове ще ви разкажа защо едно такова мини проучване може да бъде много важно и за вашия бизнес.
Ще ви споделя и уникални примери от бизнеса.
Има и още: Ще научите защо е толкова важно да разберете как хората реално използват продукта или услугата ви (ние също го приложихме):
До края на материала ще научите много!
Ще си тръгнете с минимум една идея, която да приложите, за да разберете защо хората не купуват продукта ви толкова, колкото ви се иска.
? Ще може да си изтеглите и специален екселски шаблон!
Чрез него лесно ще си съставите план за ефективен маркетинг на аудиторията, който да бъде много по-ефективен от продуктовия ви маркетинг.
И по-важното:
Ще разберете какво да направите, за да увеличите продажбите си.
Да започваме!
Очакват ви уникални прозрения…