Ако искаш да купуват повече, замени продуктовия маркетинг с маркетинг на аудиторията

[TheChamp-Sharing count=“1″]

Преди време попитах членовете на клуб Мастърхак:

Когато си мислите за клуба, какво бихте избрали за него като определение: Функционален или Емоционален?

За да получа повече отговори, обявих и малка награда.

Резултатът:

Мастъри, обещах ви да ви разкажа защо ви зададох този въпрос!

Всъщност, основният въпрос беше малко по-надолу:

„…добави в коментар минимум 3 прилагателни или характеристики“

Получи се страхотна анкета, която ми показа как членовете на клуба възприемат това, което правим. Това, което продаваме.

И нещо още по-важно:

Как възприемат това, което реално използват.

Може и да не ви изглежда така, но това е изключително ценна информация и то от никак не лоша извадка (половината от абонатите се включиха).

Какво всъщност ще научите тук?

В следващите редове ще ви разкажа защо едно такова мини проучване може да бъде много важно и за вашия бизнес.

Ще ви споделя и уникални примери от бизнеса.

Има и още: Ще научите защо е толкова важно да разберете как хората реално използват продукта или услугата ви (ние също го приложихме):

До края на материала ще научите много!

Ще си тръгнете с минимум една идея, която да приложите, за да разберете защо хората не купуват продукта ви толкова, колкото ви се иска.

Ще може да си изтеглите и специален екселски шаблон!

Чрез него лесно ще си съставите план за ефективен маркетинг на аудиторията, който да бъде много по-ефективен от продуктовия ви маркетинг.

И по-важното:

Ще разберете какво да направите, за да увеличите продажбите си.

Да започваме!

Очакват ви уникални прозрения…


Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
От човека оркестър до диригент на живота си
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Печели с УМА, не с времето си