В днешната свръх конкурентна икономика на вниманието хората имат богата дигитална „екипировка“ и неистово страдат от липса на време. Поради това би било неразумно да прескочиш фазата с изграждане на адекватна стратегия, която да стимулира преживяването на твоите клиенти. Това означава да решиш дали стойностното ти предложение и изобщо всички твои оферти са трамплин към преживяването или даваш самото преживяване.
Задай си въпроса:
„Бизнесът ми пести ли вниманието на хората или го завладява?“
Ако не успяваш да пестиш вниманието или да го владееш напълно в крайна сметка се озоваваш в мъртва точка – губиш го.
А това е непростимо!
В оставащата част на този материал ще намериш изключително интересни примери за компании, които успешно манипулират потребителското поведение. Ще научиш и кои са двете стратегии за влияние върху потребителското преживяване, както и:
- 3 начина да пестиш вниманието на клиентите.
- 3 фактора влияещи върху потребителско поведение.
- 3 метода за влияние върху потребителското преживяване.
- Как да надминеш очакванията на клиентите си?
И още много примери и идеи за влияние върху потребителското поведение….
Бъдете възможно най-близо до клиентите си! Толкова близо, че да им кажете от какво имат нужда, още преди те да са го осъзнали.
– Стив Джобс