Как се манипулира потребителското преживяване в наши дни!

В днешната свръх конкурентна икономика на преживяването (experience economy) хората имат богата дигитална „екипировка“ и неистово страдат от липса на време.

Поради тази причина би било неразумно да прескочиш фазата с изграждане на адекватна стратегия, която да стимулира преживяването на твоите потребители.

Това означава да решиш дали стойностното ти предложение и изобщо всички твои оферти са трамплин към преживяването или даваш самото преживяване.

Задай си въпроса: „Бизнесът ми пести ли вниманието на хората или го завладява?“

Ако не успяваш да пестиш вниманието или да го владееш напълно в крайна сметка се озоваваш в мъртва точка – губиш го. А това е непростимо!

В оставащата част на този материал ще намериш изключително интересни примери за компании, които успешно манипулират потребителското поведение. Ще научиш и кои са двете стратегии за влияние върху потребителското преживяване, както и:

  • 3 начина да пестиш вниманието на клиентите.
  • 3 фактора влияещи върху потребителско поведение.
  • 3 метода за влияние върху потребителското преживяване.
  • Как да надминеш очакванията на клиентите си?

И още много примери и идеи за влияние върху потребителското поведение....

Бъдете възможно най-близо до клиентите си! Толкова близо, че да им кажете от какво имат нужда, още преди те да са го осъзнали. - Стив Джобс

нови стари харесвани
Славчо Панов
VIP член
Славчо Панов

Много добро, браво!

Христо
Admin
Христо

Благодаря Славчо!

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg