Как се манипулира потребителското преживяване в наши дни и как може да го направите и вие

В днешната свръх конкурентна икономика на вниманието хората имат богата дигитална „екипировка“ и неистово страдат от липса на време. Поради това би било неразумно да прескочиш фазата с изграждане на адекватна стратегия, която да стимулира преживяването на твоите клиенти. Това означава да решиш дали стойностното ти предложение и изобщо всички твои оферти са трамплин към преживяването или даваш самото преживяване.

Задай си въпроса: 

„Бизнесът ми пести ли вниманието на хората или го завладява?“

Ако не успяваш да пестиш вниманието или да го владееш напълно в крайна сметка се озоваваш в мъртва точка – губиш го.

А това е непростимо!

В оставащата част на този материал ще намериш изключително интересни примери за компании, които успешно манипулират потребителското поведение. Ще научиш и кои са двете стратегии за влияние върху потребителското преживяване, както и:

  • 3 начина да пестиш вниманието на клиентите.
  • 3 фактора влияещи върху потребителско поведение.
  • 3 метода за влияние върху потребителското преживяване.
  • Как да надминеш очакванията на клиентите си?

И още много примери и идеи за влияние върху потребителското поведение....

Бъдете възможно най-близо до клиентите си! Толкова близо, че да им кажете от какво имат нужда, още преди те да са го осъзнали.

- Стив Джобс

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак