ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА
потребителско преживяване

Как се манипулира потребителското преживяване в наши дни и как може да го направите и вие

В днешната свръх конкурентна икономика на вниманието хората имат богата дигитална „екипировка“ и неистово страдат от липса на време. Поради това би било неразумно да прескочиш фазата с изграждане на адекватна стратегия, която да стимулира преживяването на твоите клиенти. Това означава да решиш дали стойностното ти предложение и изобщо всички твои оферти са трамплин към преживяването или даваш самото преживяване.

Задай си въпроса: 

„Бизнесът ми пести ли вниманието на хората или го завладява?“

Ако не успяваш да пестиш вниманието или да го владееш напълно в крайна сметка се озоваваш в мъртва точка – губиш го.

А това е непростимо!

В оставащата част на този материал ще намериш изключително интересни примери за компании, които успешно манипулират потребителското поведение. Ще научиш и кои са двете стратегии за влияние върху потребителското преживяване, както и:

  • 3 начина да пестиш вниманието на клиентите.
  • 3 фактора влияещи върху потребителско поведение.
  • 3 метода за влияние върху потребителското преживяване.
  • Как да надминеш очакванията на клиентите си?

И още много примери и идеи за влияние върху потребителското поведение....

Бъдете възможно най-близо до клиентите си! Толкова близо, че да им кажете от какво имат нужда, още преди те да са го осъзнали.

- Стив Джобс

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Всяка седмица над 15 000 предприемачи и експерти го очакват с нетърпение
Някои от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
Някои от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
+ специален подарък
Последен шанс да спестиш 250 лв за най-желания абонамент + 1 месец FREE
- 55%