Създайте перфектно визуално преживяване за аудиторията ви в социалните мрежи

Пълен списък с оптималните размери на изображенията в най-популярни социални мрежи + страхотни дизайнерски съвети при споделяне на снимки

Да сме активни във всички социални мрежи си е напрежение.

Не е особено лесно да сме винаги в крак с последните трендове и технически специфики на всички тези маркетингови платформи. Но за добро или лошо, тези канали са тук, за да останат. Предприемачите, маркетинг специалистите и всички, които имат какво да споделят в тях, имат нужда от инструменти, които да улеснят работата им там.

И все пак – Защо е тази истерия около социалните медии?

Причината е, че в момента те могат да бъдат изключително полезен за бизнеса рекламен канал. Чрез тях може да увеличите значително разпознаваемостта на вашия бранд, да си осигурите лоялност, да се свържете с потенциални и настоящи клиенти, да правите мултипродуктова реклама, да организирате промоционални кампании, да споделяте полезна информация за услугата си или да качвате вдъхновяващо и мотивиращо съдържание. Една от добрите страни на тези медии е, че могат да бъдат безплатни или да ви струват много по-малко от останалите маркетингови канали. Всъщност, няма да ви коства нищо да споделите атрактивно изображение в социалните мрежи и това да ангажира по страхотен начин вашата аудитория.

Редица авторитетни дигитални издания като HubSpot Buffer, eMarketer и т.н. непрекъснато излизат с данни, които показват, че този тип съдържание предизвиква много повече взаимодействие от страна на потребителите, което от своя страна води и до повишени интеракции към вашия сайт и съответно бизнес.

Разбира се, говорейки за социални медии веднага се сещаме за Facebook и Twitter.

Но тези, визуално ориентираните като Instagram и Pinterest, отбелязват сериозен ръст на потребление. Точно затова няма по-добро време от сега да започнете да създавате ваши собствени изображения, графики, снимки и изобщо всичко носещо наслада за окото, което може да споделите с вашата аудитория.

Някои от предприемачите и маркетьорите предпочитат да използват за тази цел инструменти, оборудвани с различни готови шаблони, като Canva, PicMonkey, BeFunky и т.н., но други като мен например, предпочитат да си пуснат стария Photoshop и да се отдадат на творчество. За вторите следващите 2 инфографики ще бъдат изключително полезни, тъй като, за да привлича погледите визуалното ви съдържание, най-напред трябва да сте спазили правилните пропорции и размери на изображенията, за да бъдат статусите ви перфектни. Естествено, не е нужно да насилвате мозъка си, за да запомните колко пиксела е снимката за всяка една социална медиа или пък всеки път да се чудите къде беше help секцията, за да направите справка – вместо това, запазете тази статия и използвайте инфографиките отдолу като пищов за създаване на вашата привличаща погледите социална активност. Когато решите да пускате снимка във Фейсбук или да “пин-нете” нещо в Pinterest, отворете този пост и проверете какъв е оптималния размер, за да бъде резултата професионален. Така ще си гарантирате, че вашата снимка няма да e прекалено голяма и това да се окаже причина да я отреже системата, или пък прекалено малка да не я забележат потребителите.

Важно: и в двете инфографики има страхотни професионални съвети и супер ценна информация, не само за размерите на снимките, но и за този на файловете, които качвате и други полезни неща – събрани на едно място.


social-media-image-size


social-image-size-lifehack2

Източник


[su_box title=”Вижте и тези ръководства за перфектен дигитален маркетинг:” style=”soft” box_color=”#ffffff” title_color=”#8b8b8b” radius=”2″]

  1. Пищов за Facebook администратори – Инфографика
  2. Всички размери 2015: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+
  3. Facebook ремаркетинг – как да превърнете посетителите на сайта си в клиенти, без дори те да разберат [GUIDE]
  4. Управлявай социалните мрежи като светкавица с тези супер бързи клавишни комбинации [Инфографика]
  5. Тайните познания за работещия Facebook маркетинг, до които всички искат да се доберат – вече са достъпни!
  6. Видео рекламата във Facebook: най-добрите практики 2015

[/su_box]

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си