Как да създадеш продукт, за който хората сами ще ИСКАТ да говорят (спри да се хвалиш и започни да ги трансформираш)

В това видео ще ти споделя кой е единственият начин да оцелееш в океана от “страхотни” продукти.

Превърнали сме се в папагали.

Всички повтаряме, че сме най-добрите, че продукта ни е страхотен, че бизнеса ни е невероятен, че обслужването ни е неповторимо.

И знаеш ли какво осъзнах?

Това постоянно да говориш за себе си като за страхотен е може би най-тъжния маркетинг на света.

Всъщност, нашата цел да бъдем възприемани като страхотни, се изправя в директен сблъсък с целта на нашия клиент да бъде страхотен.

Парадокс, нали?

Повечето хора си казват: “Не е ли едно и също?”

Но ти знаеш, че не е.

Да се опитваме да бъдем възприемани като страхотни е много по-различно от това да се фокусираме върху потребителят и това, което той ще иска и ще може да прави.

Затова трябва да решиш какво точно искаш:

Да се конкурираш с клиентите си или да им служиш?

Защото това, че потребителите ни възприемат като страхотни, е естествен СТРАНИЧЕН ефект от правенето на правилните неща.

Това е ефекта, който търсим. Но не можем да го постигнем директно, повтаряйки на хората колко сме велики.

Не можем да го постигнем, като се опитваме да ги накараме да говорят за нас или за продукта ни. Това обикновено се нарича “спамене”, което някои бъркат с ангажираност заради метриките в социалните мрежи.

Затова трябва да погледнеш какво прави твоите потребители успешни.

Какво ги кара да говорят с други хора за теб.

Ето защо желанието да имат твоя продукт е пряко свързано с това същия да постига резултати за тях.

Проблемът да го постигнем е, че предприемачите и маркетолозите се конкурираме в това самите ние да бъдем страхотни за аудиторията си, вместо да направим потребителите си страхотни.

А това вече е игра на друго ниво…, позната на малцина.

Това, което наистина искаме е хората да водят разговори СЛЕД като си купят от нас. И те ще говорят за теб, не защото потребителското им преживяване е било невероятно, а защото си им дал възможност да постигнат нещо в резултат на това преживяване.

И така, ти не просто създаваш продукти за твоята собствена аудитория, а създаваш продукти за потребителите на твоите потребители.

Днес няма да говоря за Мастърхак, защото ми се струва безвкусно.

Затова ще ти дам пример с нещо познато – Тим Ферис.

Той прави потребителите си по-интересни за техните потребители – това могат да бъдат хората, с които вечерят, работят, ходят на кино.

Той работи за тях.

Обикновено винаги се питаме как мога да получа повече коментари и харесвания?

Как изобщо мога да получа повече от всичко…

Но това е грешния въпрос!

Вместо това трябва да се запитаме:

  • Как мога да осигуря повече коментари в профила на моя потребител?
  • Как мога да му осигуря повече харесвания? Повече продажби.
  • Как мога да му доставя повече… от каквото и да е?

Как мога да го направя по-интересен на работа, по-интересен на вечеря?

Затова предлагай продукт или услуга, при които целта да не е те да се впечатляват от теб или от твоите продукти, а да се впечатляват от себе си! И по-важното: другите хора да се впечатляват от тях.

Това е дори по-добро от маркетинга от “от уста на уста”!

Това е очевидно и без някой да си отваря устата.

Те дори не трябва да казват на никого нищо. То се вижда…

Не е да си “като шефа”. Това е да си шефът.

Точно така трябва да се чувстват твоите клиенти!

  • Не искаш да си продукта, който ги кара да изглеждат глупаво.
  • Не искаш да си услугата, която губи времето им…
  • Не искаш, нали? Аз не искам!

Клиентите ти няма да поемат този куршум заради теб!

Защото никога няма да бъдат истински лоялни към твоя бизнес – това просто би било нелогично.

Но – има едно “но”!

Тъй като хората са лоялни към себе си и към тези, на които държат, а не към твоята марка, ако направиш така, че страхотните да са те, а не ти, ще спечелиш огромна победа и ще получиш лъвския пай за това.

И знаеш ли какво ще се случи тогава…?

Ще се доближиш още по-близо до тях.

Каня те заедно да изградим точно такъв тип бизнес.

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Минималистът
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Дигитални лостове, AI инструменти и нестандартни прозрения
Минималистът