Всички размери 2015: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Не знам какво мислите (може да споделите в полето за коментари отдолу), но аз смятам, че визуалното преживяване в социалните мрежи и изобщо в интернет днес е по-важно от всякога. Да вземем корицата на профила във Фейсбук.

Значението и е толкова голямо, колкото и CV-то ви за кандидатстване за работа – и тук времето е пари, и тук бързо трябва да хванете окото, и тук трябва да разкажете най-важното в много малко пространство и за много кратко време!

Проектирането на корица не е толкова просто, особено ако използвате бизнес страницата си професионално. Често можем да видим (и нашата фен страница страда от подобни лоши навици) бизнеси, които забравят важни процедури свързани с визуалното оформление – оразмеряване, изрязване, текст, дизайн и т.н., подготвяйки представянето си.

Разбира се, трябва да се съобразяваме и с бюджета, а и няма как всеки път да харчим пари за дизайнери (макар че много би ни се искало). Следователно, най-добрият начин е да разполагаме с „пищов“ с абсолютно всички размери касаещи визуалното оформление на бизнеса ни в различните социалните медии, в които оперира и да се оправяме сами.

Инфографиката, която ще ви представя е създадена от Covershub и представлява инструмент за бърза справка с всички необходими размери за основните социални платформи Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube и Google+.

Запазете тази статия при любимите си отметки и се обръщайте към нея всеки път, когато ще подновявате ковъра на фен страницата си или искате споделяните от вас материали да изглеждат перфектно:


Размери за ковър 2015: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+


Facebook:

Може би най-познати са размерите на корицата за Facebook профилите и фен страниците – 851px широчина на 315px височина. Вероятно обаче не знаете, че минималното съотношение за ковъра трябва да е 399 x 150 пиксела.

За различните екрани: таблети, десктопи и смартфоните, Фейсбук има различни съотношения за изображенията. Профилната снимка трябва да бъде минимум 160 x 160 пиксела и за най-добър резултат – 180 x 180 пиксела.

Още информация за абсолютно всички размери за тази социална мрежа може да намерите тук! Вижте още и: 

Как да повишите ефективността на вашите Facebook статуси с 275%!

Twitter:

Огромната корица на профилът ви в Туитър трябва да е с размер 1500px широчина и 500px височина. Минимумът за самата профилна снимка трябва да е  200 x 200 пиксела.

Съотношението 3:1 или 1:1 прави перфектно оразмеряването на изображението за заглавната и профилна снимки.

LinkedIn:

Най-добрият вариант за корица на LinkedIn профилът ви е снимка с размери 646px широчина и x 220px височина. Максималният размер изображение, което може да качите е до 2 МВ. LinkedIn има различни съотношения за ковъра на бизнес страницата, за профилната страница на премиум потребителя, но всички тези данни са удобно упоменати в инфографиката отгоре.

Google+

Размерите 2120px широчина на 1192px височина осигуряват перфектния изглед на корицата за Google+ профилите. Минимумът за ковъра трябва да е с размери 480 x 270 пиксела, а за профилната снимка 120х120 пиксела.

YouTube:

Заглавната корица на профила ви в най-голямата платформа за споделяне на видео, дава най-добро визуално преживяване при размери на снимката 2560px широчина и 1440px височина. Въпреки това добре се представят и размери на изображението 1855×423 пиксела и 1546 x 423 пиксела за таблети и смартфони.


Вижте още и: Пищов за Facebook администратори – уникално удобна инфографика с всички размери, специализирана за Facebook, както и → Как да създадеш перфектния статус за всяка социална мрежа

Сподели 😍

Остави коментар

avatar

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top