Бизнес стратегията: “Ела за инструмента. Остани заради общността”

В следващите редове ще ви споделя основната ни концепция, бизнес стратегията, чрез която създадохме най-ценния актив на клуб Мастърхак – хората, които членуват в него.


Позволете ми да ви споделя нещо от кухнята на клуба… Вярвам, че то може да ви бъде полезно и за вашата дейност, а именно стратегията, която използвахме за изграждането на страхотната ни общност!

Наричаме я:

“Идвам за инструмента, оставам заради общността”.

В нашия случай, тя би звучала така:

Идвам за съдържанието, инструментите и ресурсите, оставам заради отношението, стойността и общността.

Каква е идеята?

Идеята е първоначално да привлечете нови потребители с инструмент, полезен за един човек, а след това, с течение на времето, много други да се включат и да се задържат заради общността ви. Така един по един ще съберете своите 1000 наистина лоялни и верни последователи. Все едно бизнесът ви е тежък маховик, който се опитвате да задвижите.

Знам, знам…

Бавно е. Трудно е.

Но е устойчиво!

Социалната мрежа на клуб Мастърхак, далеч от шума на Фейсбук

Физичните закони ще са с вас и ще ви помогнат, защото инерцията, която ще създадете по този начин ще развие висока скорост, която спирачките в лицето на конкуренцията ви, няма да могат да намалят.

Разбирате ме какво имам предвид, нали?

За да ви улесня, направих видео инструкция как да процедирате:


Инструментът, който ще им предложите може да не е буквално инструмент. Може да е безплатна услуга, полезна информация, може да е отношение, консултация, може да е всичко. Това ще ви помогне да достигнете до първоначалната критична маса от първите 100 фена.

А след това, мрежата осигуряваща стойност, която ще се получи, ще създава дългосрочна полза за потребителите и ще защитава бизнеса ви.

Надявам се вече по-добре разбирате нашата концепция, за да може да я приложите и при вас, ако решите, че е подходяща за вашия бизнес.


Стратегията “идвам за инструмента, оставам заради мрежата” или на английски “come for the tool, stay for the network”, не е единственият начин за изграждане на общности в подкрепа на каузата на един бизнес.

Но от личен опит мога да потвърдя, че създаването на групи със сходни интереси около един бизнес и то от нулата, е доста трудна задача.

Камо ли да се осмелиш да изместиш тази общност от най-популярните социални мрежи при себе си. 

Мисля, че що се отнася до нас – успяхме да се справим. Ако и вие бихте искали да имате такъв огромен актив, който да подкрепя вашето “защо го правя” на бизнеса ви, помислете какъв инструмент може да предложите на потенциалните си клиенти, който така да ги разпали, че след това да останат, не сам заради него, но и заради общността ви.

Не е задължително да използвате външна платформа.

Може да създадете такъв актив и във вече познатите Фейсбук групи.

🟥 Ако имате нужда от ръководство за целта, вижте това.

🟩 Ако искате да научавате за още такива бизнес концепции и стратегии, които използваме и дават резултат, присъединете се.

❤️ Ще ви очакваме…

P.S.

Ако ви е харесал този материал, оставете вашия отзив в коментарите тук отдолу или го споделете в любимите си социални мрежи.

Благодарим ви за подкрепата!


ПОЛЕЗНО:

Още 4 ресурса, които ще ти помогнат да постигаш повече:

🧠 Ако търсиш начин да отключиш потенциала си, трябва да опиташ похвата, с който унищожих това, което всеки път ме спираше.

💻 Ако искаш да разшириш бизнеса си, тази стратегия ще ти помогне да премахнаеш преградите пред растежа, към който се стремиш.

🐯 Ако търсиш начин да откроиш себе си или бизнеса си радикално, за да разбиеш конкуренцията, трябва да опиташ тази стратегия.

❤️ Ако искаш да си част от интелигентна общност, която да те разбира, изслушва и подкрепя, присъедини се към най-добрата.

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
СПЕСТИ 300 лв и вземи 3 нови БОНУСА на стойност 190 лв...
0
дни
0
часа
0
минути
0
секунди

Спести 300 лв и вземи 3 нови БОНУСА на стойност 190 лв...