Във времена, в които Фейсбук фийда се превърна в "постоянно зареден рафт с бонбони", към който винаги можем да посегнем и да си вземем нещо ново, възможността за създаване на мини общност в рамките на тази дигитална "лакомия" става все по-здравословна за бизнеса.
В този материал ще ви покажа как да използваме Facebook групите в помощ на бизнеса ни и как да създадем общност, която да подкрепя дейността ни със своите покупки, лоялност и внимание.
Ако развиваш Фейсбук група можеш да получиш следните облаги:
- Повишаване степента на удовлетвореност на клиентите
- Намаляване на обема на рекламациите от клиентите
- Повишаване на степента на задържане на клиентите
- Повече продажби в резултат на препоръки от клиенти
- По-висок Customer LifeTime Value.
Но защо във Facebook?
Facebook удвоява влиянието си посредством групите като използва изкуствен интелект, за да насочва хората към групи с висока степен на ангажираност. Всъщност, аз мога да потвърдя това заради секретната група на MasterHack.
Безспорно е едно:
Ако направиш група, която е смислена, ценна и отговаря на идентичността на членовете ѝ, тогава Facebook ще показва постовете от групата по-често и по този начин ще се увеличава обхватът й, ще й помага да расте и да бъде с по-голяма ангажираност.
Не забравяй и, че нотификациите за нов пост в групата са доста по-ефективни! А сега да минeм по същество...