ПОСТИГАЙ ПОВЕЧЕ
ВЛЕЗ В КЛУБА
лоялност на клиентите

Лоялността на клиентите е надценена! Вместо на нея, по-добре заложете на това…

  • 732
  • 345
  • 47

🎧 + Аудио вариант за абонати

Повечето бизнеси влагат много време и пари в това да глезят потребителите си с все по-нови, атрактивни продукти и добро обслужване, само за да повторят. Само, за да станат лоялни клиенти на марката!

Самият аз постоянно се опитвам да го правя. Но противно на логиката оказва се, че това не е кой знае какъв фактор за реализиране на повече продажби!

🔥 Причината ли?

Хората вземат решение за покупка почти на автопилот! Те търсят познати продукти и такива, които лесно могат да купят и използват.

🔰С други думи: повечето хора купуват отново от теб, защото те познават, лесно им е и не им се налага да се замислят много много. Купуват от теб, защото са запомнили доброто ти отношение към тях, приятното обслужване, липсата на триене при покупка, вниманието и обслужването.

❌ А не защото са лоялни към бранда ти!

И вместо да си въобразяваш колко много те обичат "най-лоялните" ти клиенти, то помисли как да опростиш и улесниш продажбата и използването на продукта си. Да, това е много общо казано...

Затова ще навлезем в дълбочина с примери и практически съвети!

🔥 Ще отворим и дискусия за:

  • До колко лоялността на клиентите е важна за продажбите?
  • Какво наистина влияе на решението им за покупка!
  • Къде е навикът в цялата картина и как да го създадеш!
  • Какво е кумулативно предимство и как да го придобиеш!
  • Как да направиш дизайн, който пристрастява - в няколко стъпки!

Ще разгледаме нещата от две противоположни страни.

Ще включим стратегията на не кой да е, а на LEGO Group, които имат какво да покажат по темата.

🔥 И преди да продължиш, важно е да знаеш, че...

Това е задълбочен материал, който ще ти покаже друга (по-реална) гледна точка за познати маркетингови похвати, които оказва се, че не са чак толкова ефективни. Разбира се, ще ти покажа и какво да правиш вместо това!

Да започваме:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Безплатна книга
Искате ли да работите по-малко и да постигате повече?
инструмента
за супер продуктивност
100
специално подбрани от нас инструменти, с които ще постигате повече и ще работите по-малко
100
Изтегли книгата и стани част от над 15 000 човека, които вече получават най-полезното от нас директно в пощата си
Our Marketing Summit Tickets are on SALE for a limited period. Get Them Now before they are sold
Our Marketing Summit Tickets are on SALE for a limited period. Get Them Now before they are sold
100 принципа и инструмента, които ще направят работата и живота ви много по-леки
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this