[TheChamp-Sharing count=“1″]
? + Аудио вариант за абонати
Повечето бизнеси влагат много време и пари в това да глезят потребителите си с все по-нови, атрактивни продукти и добро обслужване, само за да повторят. Само, за да станат лоялни клиенти на марката!
Самият аз постоянно се опитвам да го правя. Но противно на логиката оказва се, че това не е кой знае какъв фактор за реализиране на повече продажби!
? Причината ли?
?С други думи: повечето хора купуват отново от теб, защото те познават, лесно им е и не им се налага да се замислят много много. Купуват от теб, защото са запомнили доброто ти отношение към тях, приятното обслужване, липсата на триене при покупка, вниманието и обслужването.
❌ А не защото са лоялни към бранда ти!
И вместо да си въобразяваш колко много те обичат „най-лоялните“ ти клиенти, то помисли как да опростиш и улесниш продажбата и използването на продукта си. Да, това е много общо казано…
Затова ще навлезем в дълбочина с примери и практически съвети!
? Ще отворим и дискусия за:
- До колко лоялността на клиентите е важна за продажбите?
- Какво наистина влияе на решението им за покупка!
- Къде е навикът в цялата картина и как да го създадеш!
- Какво е кумулативно предимство и как да го придобиеш!
- Как да направиш дизайн, който пристрастява – в няколко стъпки!
Ще разгледаме нещата от две противоположни страни.
Ще включим стратегията на не кой да е, а на LEGO Group, които имат какво да покажат по темата.
? И преди да продължиш, важно е да знаеш, че…
Това е задълбочен материал, който ще ти покаже друга (по-реална) гледна точка за познати маркетингови похвати, които оказва се, че не са чак толкова ефективни. Разбира се, ще ти покажа и какво да правиш вместо това!
Да започваме: