facebook_pixel

Value Based Lookalike – таргетирай клиенти, които ще харчат повече за продуктите ти

Как да достигнеш до потенциални клиенти във Facebook, които ще са склонни да харчат също толкова за продуктите ти, колкото и най-ценните, които вече имаш.

Сега Facebook може да използва не само имейлите на клиентите ти, но и стойности от продажбите ти като критерий, за да създаде нова Lookalike аудитория, базирана на тези данни. Така ще може да таргетираш хора, които ще е по-вероятно да купуват от теб, след като видят рекламата ти.

Привет :)

Извини ме за прекъсването. Искам да ти кажа нещо важно!

Вероятно вече познаваш част от статиите, които пиша толкова време. Те са дълги, красиви и изпълнени с ценна информация. Отскоро започнах да създавам още по-сериозни материали, в които се гмуркам надълбоко! Изваждам есенцията на конкретен проблем от най-добрите източници. Резултатът - само онова, което си заслужава да знаеш.

Създавам това специално съдържание само за читателя, който иска да научи повече от общите приказки, които вече знае. За читателя, който иска знания, които реално да приложи. Точно като тази статия!

За да я прочетеш трябва само да се абонираш за VIP клуб BusinessHACK.

Отнема около минутка! След това ще имаш достъп до всички специални неща, които създавам: практически ръководства, полезна информация, личния ми опит, библиотека с безплатни книги, видео клипове и много други.

Вече си член на ВИП клуба? Логни се тук.

Comments are closed.