ОБНОВЕНА: Value Based Lookalike – таргетирай клиенти, които ще харчат повече за продуктите ти

Как да достигнеш до потенциални клиенти във Facebook, които ще са склонни да харчат също толкова за продуктите ти, колкото и най-ценните, които вече имаш.

Сега Facebook може да използва не само имейлите на клиентите ти, но и стойности от продажбите ти като критерий, за да създаде нова Lookalike аудитория, базирана на тези данни. Така ще може да таргетираш хора, които ще е по-вероятно да купуват от теб, след като видят рекламата ти.

Този материал е част от специализираното VIP съдържание на клуб MasterHack!

Достъпен е само за членовете на клуба, които разполагат още и със: супер практически ръководства, качествена и приложима информация, моят личен опит, две библиотеки с едни от най-добрите книги [FREE], достъп до секретната Facebook група на клуба и още много други ресурси, които специално подбирам за тях, за да постигат много по-добри резултати в бизнеса и живота и разбира се, за да им спестя огромно количество от ценното им време.

СТАНИ ЧЛЕН, ВЛЕЗ В КЛУБА 🔰

Вече си член на ВИП клуба? → Логни се тук.


Само за членове - Ако си логнат, но все още виждаш това съобщение, презареди страницата с F5!

Препоръчвам ти и:
wpDiscuz