ОБНОВЕНА: Value Based Lookalike – таргетирай клиенти, които ще харчат повече за продуктите ти

Как да достигнеш до потенциални клиенти във Facebook, които ще са склонни да харчат също толкова за продуктите ти, колкото и най-ценните, които вече имаш.

Сега Facebook може да използва не само имейлите на клиентите ти, но и стойности от продажбите ти като критерий, за да създаде нова Lookalike аудитория, базирана на тези данни. Така ще може да таргетираш хора, които ще е по-вероятно да купуват от теб, след като видят рекламата ти.

Този материал е част от специализираното VIP съдържание на клуб MasterHack!

Достъпен е само за членовете на клуба, които разполагат още и със: супер практически ръководства, качествена и приложима информация, моят личен опит, две библиотеки с едни от най-добрите книги [FREE], достъп до секретната Facebook група на клуба и още много други ресурси, които специално подбирам за тях, за да постигат много по-добри резултати в бизнеса и живота и разбира се, за да им спестя огромно количество от ценното им време.

ВЛЕЗ В КЛУБА 🔰

Вече си член на ВИП клуба? → Логни се тук.


Само за членове - Ако си логнат, но все още виждаш това съобщение, презареди страницата с F5!

Не пропускай и:
нови стари харесвани
ivailo.e.velkov
Member
Здравей, Христо! При първият мо опит да експортирам .CSV файл със същия плъг-ин данните да клиентите във файла са нечетливи, на някакви странни символи (така начената шльокавица). Това редно ли е или е накакъв бъг при мен? Със сищите стоности и перион време експортирах .XLSX файл, който е четлив, но на повече от 70% от потребителите имейл адресите липсват. (задължително поле е и няма как да се пропусне при поръчка) Въпросите ми са: 1. При първия вариант с .CSV файлът – този файл не е четлив за мен, но ще свърши ли работи на фейсбук за оптимизация на рекламата? 2.… Read more »
Росица Тодорова
VIP член
Росица Тодорова

Здравей, Христо,

Какви настройки трябва да имам, за да виждам опциите от 3 до 7 за аудиториите?

Поздрави,
Росица

Иван Манев
VIP член
В моя случай, продавам приложение еднократно, т.е. потребителя, като закупи, повече не плаща или е купил или не. Как да изчисля LTV? Мисля да подхода по следния начин: LTV=цена*коефициент на ползване – влизанията ги отчитам, както и продължителността им. Коефициентът ще го смятам, като събирам броя влизания + продължителността в минути, например: Цена Брой влизания Продължителност Коефицент LTV Клиент 1 6 3 20 23 138 Клиент 2 1 22 78 100 100 Клиент 3 6 13 23 36 216 Клиент 4 1 16 19 35 35 Клиент 5 6 6 4 10 60 Клиент 6 1 1 22 23 23… Read more »
Борислав Колибаров
VIP член
Борислав Колибаров

Супер статия! Отново много полезна информация. Започвам тестове още сега и се надявам да са успешни!

Поздрави!

Лъчезар Стоев
Member
Лъчезар Стоев

Здравей

Впечатлен съм от статията.

Лично аз ще го направя и ще изхарча някаква сума за да видя резолтата.
Имам адреси, имена, пощенски кодове на клиентите си и цена на която са пазарували.
Нямам имейли на клиенти понеже системата през която работя ги защитава.

Благодаря за мен е 10-тка статията 🙂

Иван Манев
VIP член

Здравей Лъчо,

Ако имаш телефони, ползвай тях – работят по-добре в някои случаи от мейлите 🙂

Поздрави
Успех

Поднови си абонамента

Подновяване за MasterHack 🔰

💡 Кликни на желания клуб и период