[TheChamp-Sharing count=”1″]
? + Аудио вариант за абонати
Ако ще прочетете само една статия за маркетинг от този сайт, нека бъде тази!
Успехът не трябва да се постига по сложен начин. Просто започнете с това да направите 1000 души изключително щастливи!
Кевин Кели, създателят на една от най-успешните дигитални медии – Wired, публикува за пръв път тази концепция през 2008 година, когато тя все още е недоразвита. Днес, повече от 10 години по-късно, тя е актуализирана и заредена с нови идеи като оригиналната философия е запазена.
Това е бизнес фундамент, който горещо ви препоръчвам да проучите, ако не искате губите време в опити и грешки!
Вярвам, че концепцията за “1000 верни фена” ще бъде полезна на всеки, който създава неща, продава неща или прави така, че нещата да се случват.
А сега се потопете в най-важното, което трябва да знаете за една от най-ефективните стратегии за бизнес растеж и реализиране на печалба: