1000 верни супер фена. Това е!

Ако ще прочетете само една статия за маркетинг от този сайт, нека бъде тази!

Успехът не трябва да се постига по сложен начин. Просто започнете с това да направите 1000 души изключително щастливи!

Кевин Кели, създателят на една от най-успешните дигитални медии - Wired, публикува за пръв път тази концепция през 2008 година, когато тя все още е недоразвита. Днес, повече от 10 години по-късно, тя е актуализирана и заредена с нови идеи като оригиналната философия е запазена.

Това е бизнес фундамент, който горещо ви препоръчвам да проучите, ако не искате губите време в опити и грешки!

Вярвам, че концепцията за "1000 верни фена" ще бъде полезна на всеки, който създава неща, продава неща или прави така, че нещата да се случват.

А сега се потопете в най-важното, което трябва да знаете за една от най-ефективните стратегии за бизнес растеж и реализиране на печалба:

  •  
  •  
  •  
1 Comment
Inline Feedbacks
Виж всички

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg