1000 верни супер фена. Това е!

[TheChamp-Sharing count=”1″]

? + Аудио вариант за абонати

Ако ще прочетете само една статия за маркетинг от този сайт, нека бъде тази!

Успехът не трябва да се постига по сложен начин. Просто започнете с това да направите 1000 души изключително щастливи!

Кевин Кели, създателят на една от най-успешните дигитални медии – Wired, публикува за пръв път тази концепция през 2008 година, когато тя все още е недоразвита. Днес, повече от 10 години по-късно, тя е актуализирана и заредена с нови идеи като оригиналната философия е запазена.

Това е бизнес фундамент, който горещо ви препоръчвам да проучите, ако не искате губите време в опити и грешки!

Вярвам, че концепцията за “1000 верни фена” ще бъде полезна на всеки, който създава неща, продава неща или прави така, че нещата да се случват.

А сега се потопете в най-важното, което трябва да знаете за една от най-ефективните стратегии за бизнес растеж и реализиране на печалба:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си