Това е най-важният инструмент за изграждане на печеливш и устойчив бизнес, без значение от алгоритмите

Аудитория за бизнеса

Съдържанието никога не е било царят…

Аудиторията е.

Преди десетилетие създаването на много съдържание с висока стойност беше начинът да дадете уникална стойност на тези, на които сте решили да служите. Днес имаме много съдържание…

И още по-малко внимание.

Днес хората търсят надеждни източници и авторитети, които да им покажат това, което струва; това, което е истинско и това, на което може да се вярва, а не фалшиво, безполезно или зле проучено.

Днес хората искат някой вместо тях да им отсее есенцията, да намери зърното сред плявата, най-важното за тях самите.

Тези, които внимателно подбират информацията си, търсят качествено съдържание, подбрано от доверени хора…

А не от тролове и алгоритми.

Днес хората търсят надеждни източници за това какво да използват, какво да купят, какво да ядат и гледат, къде да пътуват и т.н.

Проблемът е, че нещата доста се промениха…

Често последният човек, който осъзнава колко различно е вече, е този, който все още се радва на плодовете от миналия си труд.

Вижте ме мен…

Лесно е да разчитам на старите си лаври и да не се напъвам кой знае колко. И така щеше да си „капе“…, но до кога?

Затова избрах друг подход и то не толкова, за да печелим повече, а по-скоро за да не потънем, разочаровайки верните си фенове..

Избрах да се адаптирам, за да продължаваме да служим вярно на нашите читатели. Капанът тук е коварен…

Нарича се „проклятието на знанието“!

Това е, когато експертът по определена тема не осъзнава, че нещата, които знае и приема за даденост, са напълно непознати за повечето други хора. В този случай става въпрос за „проклятието на актива„.

С други думи: активът под формата на аудитория.

След като веднъж изградите такова богатство чрез определен (често нов за времето си) подход, тази аудитория продължава да предоставя огромни ползи на бизнеса ви за доста дълго време.

Ето какво имам предвид:

Тези от нас, които изградиха основната си публика по време на това, което някои наричат „Златната ера на социалните медии„:

Време и среда, в които страхотното съдържание от всякакъв тип се разпространяваше вирусно и то органично, без нужда от реклама.

И когато това съдържание ставаше популярно, то привличаше линкове, които съчетани със SEO оптимизация, водеха до невероятни позиции в Google, много от които се запазват и до днес.

Това време обаче отмина.

Разбира се, колкото и важно да е изграждането на лоялна аудитория, то е само една част от по-голямо уравнение. Намирането на правилните продукти и услуги, които да продавате, е също толкова значимо.

Вижте още и: Онлайн търговия и дигитален маркетинг през 2022 – на какво да заложите успеха си

Отвъд маркетинга чрез съдържание

маркетинг чрез съдържание

До тук добре…

Но от другата страна стоят фанатиците на продажбената фуния.

Кой по дяволите има нужда да изгражда истинска марка, да служи дългосрочно на своите клиенти или да осъществява истинска човешка връзка с тях като им помага чрез съвети и емпатия?

Просто създайте автоматизирана фуния за продажби с нещо безплатно за стръв (като уебинар например) и няколко гръмки оферти след това и само гледайте как парите започват да се трупат.

Няма да сгрешите ако предположите, че това е БГ версия на познатата от десетилетия измама „Научи интернет маркетинга за 30 дни и после вземи големите пари„, която от самото начало ограбва хората, които искат да забогатеят бързо и без особени усилия.

Повечето от тях, които купуват тези софтуери за фунии, почти никога не постигат нищо. Някои в най-добрия случай създават малка странична дейност с допълнителен доход. Но какво се случва тогава?

По някое време магията на фунията спира да работи.

Винаги става така, защото тактиките са временни (особено онлайн), докато стратегическото изграждане на марка изисква усилия, които търсещите бизнес възможности не желаят да инвестират.

Това разбира се, не се отнася до всички.

Всъщност, единствената разлика между това, което създадохме в лицето на клуб MasterHack, марката Lifehack™ и хората, за които говоря е нашата етика, контекст, емпатия, изпълнение и постоянство.

Взели сме присърце ангажиментът да поставим стойността за аудиторията над краткосрочната печалба, за да изградим не просто доходоносен бизнес, а авторитетна и дълготодишна марка.

Какво мислите вие?

Бърза фуния, много съдържание или на нещо друго ще заложите успеха на онлайн бизнеса си? Споделете в коментарите…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Превърни хаотичния си бизнес в ефективна система за растеж
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Печели с УМА, не с времето си