По-бавен, по-умен и в пъти по-ефективен подход за създаване на съдържание, което хората да искат

Този подход промени изцяло стратегията ми за създаване на съдържание!

Нещо повече - благодарение на него започнахме да произвеждаме по-малко, но много по-качествени премиум материали, които направиха клуба ни още по-печеливш!

Нещо, което преди 3 години никой не очакваше...

Всъщност, това е стратегия, базирана на над 10 годишен опит.

След като я прочетете ще знаете защо и как да произвеждате / вършите по-малко и да постигате повече и то не само с вашето дигитално съдържание, но и във всеки един аспект от работата и бизнеса си (принципите работят навсякъде, ако ги усвоите).

За да сте с правилната нагласа, още в началото е важно е да знаете: Това, което следва да научите са принципи, а не трикове с лесно изпълнение и бърза печалба!


След години практика, ние от lifehack.bg стигнахме до извода, че всички, които създаваме дигитална информация, под каквато и да е форма, имаме нужда от по-бавен и по-обмислен подход при производството й, за сметка на обема!

От доста време гледам на работата ни като на фабричен процес. Причина за това вероятно е дългогодишната ми работа в завод на популярна немска компания.

Използването на методи от една индустрия в друга, както е в случая, е известно още и като Ефекта Медичи (книгата е добра, препоръчвам ви я).

Какво имам предвид ли?

Както предприятията си имат суровини, поточни линии, матрици за отделните продукти, качествен контрол, склад, дистрибуция, маркетинг и обслужване, така и маркетингът и по-конкретно създаването на съдържание, трябва да бъде процес със същите елементи.

И както при стандартните физически продукти, така и при производството на информационни, излишъците и свръх производството носят големи допълнителни разходи, които не добавят стойност за читателя и вредят на бизнеса.

Как се случват тези нежелани разходи?

Повечето бизнеси използват процеси, които са пълни със загуби, защото работата, която вършат тези процеси в началния етап често се натрупва, преди да е станала нужна за крайния. Това недовършено производство трябва после да се складира и да се поддържа, докато не потрябва на финала. Това е разхищение на много ресурси, което не е валидно само за създаването на съдържание, а за всеки вид производство или услуга.

Преди години Toyota направи революция!

За компании като тази, свръхпроизводството е основна загуба.

Когато някоя операция в производствения процес произвежда повече от исканото от клиента, това непременно води до натрупване на запас някъде по технологичния поток - материалът просто си стои и чака да бъде обработен в следващата операция.

Затова те оптимизираха сложни производствени процеси, пакетирайки ги във философия, която се събра в една дума. Днес Кайзен помага на Toyota да продава повече автомобили от General Motors, Honda и Ford при значително по-високи маржове.

📝 Накратко: това е "непрекъснато усъвършенстване", система, която дава възможност на служителите да предлагат подобрения в производствената линия.


Да вземем друг популярен принцип: Канбан!

Това е концепция за визуално управление на проекти, вградена в популярни онлайн инструменти като Airtable  и  Trello. И забележете:

Създадена за пръв път от инженер на Тойота!

Какво излиза?

И светът на модерния софтуер е взаимствал от фабричното производство.

Вероятно вече се досетихте каква ми е идеята...

Това, което ще ви покажа в оставащата част на този материал е как внедряването на същите принципи и при създаването на качествено съдържание, може да повиши ефективността на вашия маркетинг и да увеличи резултатите на бизнеса ви!

Да започваме...

Бележка: може да приложите тази философия към почти всичко!

В тази дума се крие формулата за всичко...

  • 569
  • 326
  •  
pechevvess
VIP абонат
pechevvess

Абсолютно вярно е изнесеното в статията.
Стратегията на супер успешния и познат ни от backlinko.com, Brian Dean, е абсолютно същата.
Той прави 10-12 статии на година, но супер ценни и интересни.
Същата е и бройката му видео в YouTube.
Лансира ycпeшнo курсове едва 2 пъти годишно, на свръх-висока цена. Бeз cъмнeниe зapaди aвтopитeтa, ĸoйтo cи e cъздaл c пyблиĸyвaнeтo нa ĸaчecтвeнo cъдъpжaниe.
И Аndré Dubоіѕ oт trаfісmаnіа.com, cъвeтвa cъщoтo, плюc oтдeлянe нa двa пъти пoвeчe вpeмe зa пpoмoтиpaнe нa cтaтиятa oтĸoлĸoтo e oтнeлo пиcaнeтo й !
И накрая бих перефразирал фразата : „Small is beautiful“ на „Few is beautiful“. 😊

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg