ТОП 6 практики от дигиталната психология, които могат да ви спечелят купища пари

Какво да очаквате:

🧠 Идея: Защо не искате само 5-звездни ревюта

💰Тактика: “Принцип на високото и ниското”

🏆 Пример: Как Taco Bell разпозна какво точно искат…

📕 Ресурс: Как да разберете какво искат клиентите ви

🔥 Акцент: Как да направите посланията си устойчиви

🔮 Магията на трудовата илюзия

🧠 Идеята:


Да имаш перфектен 5-звезден рейтинг е това, към което трябва да се стреми всеки бизнес, нали? Грешка.

Проучванията показват, че продуктите с рейтинг от 4 до 4,5 звезди имат по-високи продажби от същия продукт с рейтинг над 4,5 звезди.

🌮 Примерът:


Представете си, че току-що сте преживели раздяла и искате да “изядете” мрачните си чувства. Към какво посягате?

Обикновено към не особено здравословна храна. Кой ти мисли в такъв момент за здравето… В този момент вие искате просто да умрете.

Taco Bell разбира “работата”, за която хората ги наемат.

Туитът на Taco Bell по-долу е умен по две причини:

  • Забавен е.
  • Стратегически позиционира такото Crunchwraps като идеалната “утешителна храна” за влюбени самотници

Умно, нали?

💰 Тактиката: принцип на високото и ниското


Маркетолозите използват котва при цените през цялото време.

Правилото е:

Показваме първоначалната цена, а след това и намалената до нея.

Това кара намалената цена да изглежда като много по-изгодна в сравнение със стандартната. Това ви е познато…

Но знаете ли, че не е необходимо всеки път да се обвързвате с цената? Нарича се “принцип на високото и ниското“.

Всичко, което трябва да направите, е да добавите първо най-високото число, последвано от по-ниско число, което може да не е цена.

Ето няколко примера:

📕 Ресурс:


Как да разберете каква е “работата”, която искат да свърша потребителите с вашия продукт?

Не задавайте само класическия въпрос “Как научихте за нас?”.

Можете да използвате една от най-ефективните стратегии за проучване на желанията на купувачите от вашата ниша наречена накратко JTBD.

Почерпете вдъхновение от нея и намерете най-подходящия за вас похват от практическото ръководство, което подготвихме за нея.

Определено ще ви помогне да продавате повече…

🔥 Акцент…


Контекстът е цар!

Това, което е проработило добре преди две години, може да няма толкова добър отзвук днес.

Защо? Защото клиентите винаги преминават през нови преживявания и променят приоритетите си. Това изисква промяна на посланията около продуктите (дори ако самите те остават същите).

През март 2022 г. Патрик Кембъл наблюдава повече конверсии с формулировката “Направете пари” спрямо “Спестете пари”.

Една година по-късно “Save you money” води до 28,6% увеличение на конверсиите, а “Make you money” носи само 6,7% увеличение.

Огледайте се…

Какво е важно за вашите клиенти – днес?

По време на Втората световна война изтребителите се връщали от битка с множество дупки от куршуми. Съюзниците намирали областите от самолета, които най-често били поразявани от вражески огън.

Опитвали се да укрепят най-често поврежданите части, за да намалят броя на свалените самолети.

Един математик на име Абрахам Уолд, прозрял, че може би има и друг начин да се погледне на данните.

Може би причината определени участъци от самолетите да не са покрити с дупки от куршуми е, че самолетите, които са били простреляни в тези участъци, не са се върнали.

Това прозрение довело до повторното усилване на бронята в частите на самолета, където нямало дупки от куршуми.

Изводът:

Историята, която стои зад данните често е по-важна от самите данни.

Или по-точно казано:

Причината, поради която ни липсват определени части от данните, може да е по-значима от данните, с които разполагаме.

Ето защо контекстът е по-важен от данните…

Не мислите ли?

🔮 Магията на трудовата илюзия:


Клиентите обичат да знаят, че сте положили усилия.

Обичат да го виждат в офертите ви.

Проучване на купувачи на жилища установило, че участниците в него оценили апартаментите, за които вярвали, че брокерите са отделили 9 часа, за да ги намерят, като 36% по-добри от апартаментите, за които са им казали, че са открили чрез компютърна програма.

Ето и уловката: всички жилища били еднакви.

Илюзията за положен труд ни кара да ценим нещо повече, ако ни кажат за него, че е изисквало по-големи усилия.

Как можете да приложите това в дигиталния свят?

Никълъс Коул вдъхнови над 1000 писатели да коментират и да ретуитнат този туит, за да получат достъп до неговия Ghostwriting Blueprint:

Основната му кукичка?

Просто казал колко време е прекарал в писане на плана.

Не се срамувайте.

Разкажете на аудиторията и купувачите си колко време ви е отнело създаването на вашите продукти и услуги.

Трудовата илюзия е тук, за да ви напомни, че… те искат да знаят. 


Влез в дълбокото:

Искаш ли да си по-умен и по-богат от вчера само за 15 минути / ден?

🧠 Ако търсиш начин да отключиш потенциала си, трябва да опиташ похвата, с който унищожих това, което всеки път ме спираше.

💻 Ако искаш да разшириш бизнеса си, тази стратегия ще ти помогне да премахнаеш преградите пред растежа, към който се стремиш.

🐯 Ако се чудиш как да откроиш себе си или бизнеса си радикално, за да разбиеш конкуренцията, трябва да опиташ тази стратегия.

❤️ Ако искаш да си част от интелигентна общност, която да те разбира, изслушва и подкрепя, присъедини се към най-добрата.

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си