ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Не, не искате да имате само 5 звездни ревюта + няколко идеи за милиони

Запази за после

Какво да очаквате:

Време за четене 3 минути

🧠 Идея: Защо всъщност не искате само 5-звездни ревюта

🏆 Пример: Как Taco Bell разпозна какво точно искат…

📕 Ресурс: Как да разберете какво искат клиентите ви

🔥 Акцент: Как да направите посланията си устойчиви

🧠 Идеята:


Да имаш перфектен 5-звезден рейтинг е това, към което трябва да се стреми всеки бизнес, нали? Грешка.

Проучванията показват, че продуктите с рейтинг от 4 до 4,5 звезди имат по-високи продажби от същия продукт с рейтинг над 4,5 звезди.

🌮 Примерът:


Представете си, че току-що сте преживели раздяла и искате да „изядете“ мрачните си чувства. Към какво посягате?

Обикновено към не особено здравословна храна. Кой ти мисли в такъв момент за здравето… В този момент вие искате просто да умрете.

Taco Bell разбира „работата“, за която хората ги наемат.

Туитът на Taco Bell по-долу е умен по две причини:

  • Забавен е.
  • Стратегически позиционира такото Crunchwraps като идеалната „утешителна храна“ за влюбени самотници

Умно, нали?

📕 Ресурс:


Как да разберете каква е „работата“, която искат да свърша потребителите с вашия продукт?

Не задавайте само класическия въпрос „Как научихте за нас?“.

Можете да използвате една от най-ефективните стратегии за проучване на желанията на купувачите от вашата ниша наречена накратко JTBD.

Почерпете вдъхновение от нея и намерете най-подходящия за вас похват от практическото ръководство, което подготвихме за нея.

Определено ще ви помогне да продавате повече…

🔥 Акцент…


Контекстът е цар!

Това, което е проработило добре преди две години, може да няма толкова добър отзвук днес.

Защо? Защото клиентите винаги преминават през нови преживявания и променят приоритетите си. Това изисква промяна на посланията около продуктите (дори ако самите те остават същите).

През март 2022 г. Патрик Кембъл наблюдава повече конверсии с формулировката „Направете пари“ спрямо „Спестете пари“.

Една година по-късно „Save you money“ води до 28,6% увеличение на конверсиите, а „Make you money“ носи само 6,7% увеличение.

Огледайте се…

Какво е важно за вашите клиенти – днес?

По време на Втората световна война изтребителите се връщали от битка с множество дупки от куршуми. Съюзниците намирали областите от самолета, които най-често били поразявани от вражески огън.

Опитвали се да укрепят най-често поврежданите части, за да намалят броя на свалените самолети.

Един математик на име Абрахам Уолд, прозрял, че може би има и друг начин да се погледне на данните.

Може би причината определени участъци от самолетите да не са покрити с дупки от куршуми е, че самолетите, които са били простреляни в тези участъци, не са се върнали.

Това прозрение довело до повторното усилване на бронята в частите на самолета, където нямало дупки от куршуми.

Изводът:

Историята, която стои зад данните често е по-важна от самите данни.

Или по-точно казано:

Причината, поради която ни липсват определени части от данните, може да е по-значима от данните, с които разполагаме.

Ето защо контекстът е по-важен от данните…

Не мислите ли?


ПОЛЕЗНО:

Искаш ли да си по-умен и по-богат от вчера само за 15 минути / ден?

🧠 Ако търсиш начин да отключиш потенциала си, трябва да опиташ похвата, с който унищожих това, което всеки път ме спираше.

💻 Ако искаш да разшириш бизнеса си, тази стратегия ще ти помогне да премахнаеш преградите пред растежа, към който се стремиш.

🐯 Ако се чудиш как да откроиш себе си или бизнеса си радикално, за да разбиеш конкуренцията, трябва да опиташ тази стратегия.

❤️ Ако искаш да си част от интелигентна общност, която да те разбира, изслушва и подкрепя, присъедини се към най-добрата.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

100 инструмента, които ще направят живота ви много по-лесен →
БЕЗПЛАТНА Е-КНИГА
100 инструмента, които ще направят живота ви песен
Безплатна е-книга

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак