Какво да очаквате:
⏰ Време за четене 3 минути
🧠 Идея: Защо всъщност не искате само 5-звездни ревюта
🏆 Пример: Как Taco Bell разпозна какво точно искат…
📕 Ресурс: Как да разберете какво искат клиентите ви
🔥 Акцент: Как да направите посланията си устойчиви
🧠 Идеята:
Да имаш перфектен 5-звезден рейтинг е това, към което трябва да се стреми всеки бизнес, нали? Грешка.
Проучванията показват, че продуктите с рейтинг от 4 до 4,5 звезди имат по-високи продажби от същия продукт с рейтинг над 4,5 звезди.
🌮 Примерът:
Представете си, че току-що сте преживели раздяла и искате да „изядете“ мрачните си чувства. Към какво посягате?
Обикновено към не особено здравословна храна. Кой ти мисли в такъв момент за здравето… В този момент вие искате просто да умрете.
Taco Bell разбира „работата“, за която хората ги наемат.
Туитът на Taco Bell по-долу е умен по две причини:
- Забавен е.
- Стратегически позиционира такото Crunchwraps като идеалната „утешителна храна“ за влюбени самотници
Умно, нали?
📕 Ресурс:
Как да разберете каква е „работата“, която искат да свърша потребителите с вашия продукт?
Не задавайте само класическия въпрос „Как научихте за нас?“.
Можете да използвате една от най-ефективните стратегии за проучване на желанията на купувачите от вашата ниша наречена накратко JTBD.
Почерпете вдъхновение от нея и намерете най-подходящия за вас похват от практическото ръководство, което подготвихме за нея.
Определено ще ви помогне да продавате повече…
🔥 Акцент…
Контекстът е цар!
Това, което е проработило добре преди две години, може да няма толкова добър отзвук днес.
Защо? Защото клиентите винаги преминават през нови преживявания и променят приоритетите си. Това изисква промяна на посланията около продуктите (дори ако самите те остават същите).
През март 2022 г. Патрик Кембъл наблюдава повече конверсии с формулировката „Направете пари“ спрямо „Спестете пари“.
Една година по-късно „Save you money“ води до 28,6% увеличение на конверсиите, а „Make you money“ носи само 6,7% увеличение.
Огледайте се…
Какво е важно за вашите клиенти – днес?
По време на Втората световна война изтребителите се връщали от битка с множество дупки от куршуми. Съюзниците намирали областите от самолета, които най-често били поразявани от вражески огън.
Опитвали се да укрепят най-често поврежданите части, за да намалят броя на свалените самолети.
Един математик на име Абрахам Уолд, прозрял, че може би има и друг начин да се погледне на данните.
Може би причината определени участъци от самолетите да не са покрити с дупки от куршуми е, че самолетите, които са били простреляни в тези участъци, не са се върнали.
Това прозрение довело до повторното усилване на бронята в частите на самолета, където нямало дупки от куршуми.
Изводът:
Историята, която стои зад данните често е по-важна от самите данни.
Или по-точно казано:
Причината, поради която ни липсват определени части от данните, може да е по-значима от данните, с които разполагаме.
Ето защо контекстът е по-важен от данните…
Не мислите ли?
ПОЛЕЗНО:
Искаш ли да си по-умен и по-богат от вчера само за 15 минути / ден?
🧠 Ако търсиш начин да отключиш потенциала си, трябва да опиташ похвата, с който унищожих това, което всеки път ме спираше.
💻 Ако искаш да разшириш бизнеса си, тази стратегия ще ти помогне да премахнаеш преградите пред растежа, към който се стремиш.
🐯 Ако се чудиш как да откроиш себе си или бизнеса си радикално, за да разбиеш конкуренцията, трябва да опиташ тази стратегия.
❤️ Ако искаш да си част от интелигентна общност, която да те разбира, изслушва и подкрепя, присъедини се към най-добрата.