ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Без повече отказани Facebook реклами: 2 инструмента за тест на 20%-то правило за текст

Запази за после

facebook-ads-image-20-percent-rule

Updated: от Facebook премахнаха 20%-то правило за текст в ковър изображенията или т.нар. корици за фен страници, но държа да отбележа, че то остава валидно за рекламите, които публикувате в социалната мрежа и за Sponsored Story като за тях информацията за този инструмент, който следва по-долу може да ви бъде особено полезна.

И въпреки, че това правило за ковър изображенията вече го няма, иска ми се да ви напомня някои добри практики за изготвяне на корицата на фен страницата ви:

  • не прекалявайте с текста: стремете се наистина да е до 20%, независимо, че може вече да е колкото искате. Една снимка говори повече от хиляда думи, нали?
  • използвайте призив за действие, промотирайте бизнеса си чрез ковъра, но отново се стремете всичко да е изчистено и да има пространство между графичните елементи – позволете на ковъра си да диша!
  • използвайте само един призив за действие, само един обект на внимание

Останалата част от статията ще ви даде инструменти, които може да ползвате, за да създадете вашата корица доста по изчистена. Както и да не ви отказва Фейсбук рекламите, които се каните да пуснете…

За разлика от ковъра, за рекламите и т.нар. Sponsored Story, 20%-то правило си остава в сила! И ако създавате реклама или подобна промо история, вероятно ще се почудите как да прецените колко е 20% текст от едно изображение, нали?

С двата уеб инструмента, които ще намерите по-долу ще може да проверите дали вашето рекламно изображение се придържа към 20%-то правило за текст.

Използва се изключително лесно:

Facebook-Cover-Compliance-Tool

Просто поставете адреса на фен страницата ви в полето за тази цел (може и само тази част в уеб адреса след facebook.com/), кликнете върху синьото бутонче load Cover-Photo.

Ще ви се зареди ковър изображението, с което сте в момента във вашата Facebook фен страница. Остава само да кликнете върху областите, където вашата корица съдържа текст и резултатът ще е налице – спазвате ли или не правилата.

На снимката отгоре се вижда как нашата фен страница в момента не отговаря на последните правила свързани с ковър изображенията бизнес страниците в най-голямата социална мрежа.

Тук отдолу може да видите примера с корицата на Mari Smith, където тя тества своето изображение със същото това безплатно уеб приложение и както се вижда, тя го е направила така, че то да отговаря на правилата!

new-rules-fb-cover-image

Mari-Smith-Facebook-cover-image-20percent-test

Ето и още един пример с любимия ми сайт за онлайн маркетинг HubSpot!

Разбира се, вкарвайки подобен призив за действие /call to action/ като на снимката отдолу, трябва да се уверите, че ще поставите и линк в описанието на снимката, когато я качвате, на който потребителите да кликат, за да получат обещаното.

hubspot-facebook-cover-image-example

Разгледайте и шаблона отдолу, който сигурен съм ще ви бъде полезен що се отнася до същото това ново 20% правило за текста в едно ковър изображение във Фейсбук:

Adobe Photoshop PDF

Може би ще Ви бъде интересно да видите и:

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

🔐 Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
9 месеца абонамент на цената на 6 или общо -45% ОТСТЪПКА + пълен достъп до всичко!
9 месеца абонамент на цената на 6 или общо -45% ОТСТЪПКА + пълен достъп до всичко!
Привет, аз съм Христо
Веднъж в седмицата, само за 5 минути ще научаваш  идеи, стратегии и тайни, все още непознати за останаиля свят!
15 000 човека всеки път го чакат с нетърпение
"Всеки път, когато отворя този бюлетин, умът ми се взривява от идеи."
“Бюлетинът ви е чакан миг на яснота в гъстата мъгла в пощенската ми кутия!”
1
2
Най-полезният имейл бюлетин на български - включи се ▼
15 000 човека го чакат с нетърпение
"Когато го отворя, умът ми се взривява от идеи."
Чакан миг на яснота в гъстата мъгла в пощенската ми кутия!”
1
2