5 стъпки за създаване на машина за продажби, която кара клиента да крещи: “Ооо мамка му, тези ме разбират!”

Научи как да трансформираш онлайн бизнеса си от ежедневна битка за една-единствена продажба в машина за конверсии – без да сменяш продукта и без да сваляш цените. Резултати още този месец!


📜 В този материал ще научите:

  • Защо несигурността е толкова гадна;
  • Несигурността в самия продажбен процес;
  • 5 начина да откриете и премахнете несигурността у вашите потенциални клиенти;
  • Защо е много по-важно да обърнете внимание на несигурността, която изпитват клиентите ви, отколкото да се фокусирате върху ползите, които им давате;
  • Какво е „данък несигурност“ и как той влияе върху начина, по който потребителите оценяват продукта ви;
  • Как да използвате решенията и изборите на други клиенти, за да облекчите опасенията на вашите;
  • Екшън план: как да премахнете несигурността.

📕 Вижте още по темата:

Ако маркетингът ви е в задънена улица…

Опитали сте всички познати начини за мотивиране на клиентите…

Кои магически, кои вълшебни, кои с гарантиран резултат…

И нищо не е проработило, то има голяма вероятност прочитането на това ръководство да бъде добре инвестирано време.

Всъщност повечето бизнеси дори не знаят, че имат такъв проблем…

Несигурността спрямо вашия продукт кара клиентите ви да се колебаят, да се чувстват несигурни в изобра си и, още по-лошо: да се отказват от покупката. В това ръководство ще научите защо се случва това и как може да се справите с този проблем.

Още в началото ще ви издам „тайната“:

Вместо да се фокусирате върху реклами и комуникация, в които се говори само за проблемите на потребителя и ползите от продукта, въпрос номер едно, който трябва да си зададете, е:

Защо клиентите ОТКАЗВАТ офертата ви? 

Вече сме писали по темата: какво пречи на клиентите да направят това, което искате от тях (горещо ви препоръчвам този материал).

Тук обаче ще се спрем на една по-конкретна (и коварна) пречка пред промяната на поведението на потребителите:

Несигурността.

Следва да ви покажем как да я идентифицирате. И да ви предложим приложими тактики за премахването ѝ в най-различни ситуации.

Ако имате само 15 минути, инвестирайте ги в това ръководство.

После ще ни благодарите…


За да разберете как несигурността влияе върху начина, по който действаме, представете си следната ситуация:

Колегите Иван и Снежка седят на официална бизнес вечеря в луксозен софийски хотел. И двамата нямат търпение да се откажат от виното, което е избрано с консенсус от екипа, и да си поръчат коктейл.

Нещо обаче ги спира. Угрижени са…

Защо?

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
-70% отстъпка + 3 ПОДАРЪКА
MasterHack Journal Box
MasterHack Journal Box
Най-голямото намаление в годината »
0
дни
0
часа
0
минути
0
секунди
-70%
-70% отстъпка
+ 3 НОВИ подаръка