Как да им потекат лигите, докато им говорите за продуктите си: създаване на мисловни филми в главата на клиентите ви

🎧 + Аудио версия за абонати

Ако сте прочели списъка с осемте първични жела­ния, сте си казали:

– „Хей, аз имам доста повече от 8 нуж­ди!”

Разбира се, че имате. Всички имаме много други желания. Искаме да изглеждаме добре, да сме здрави, добре образовани, ефективни и т.н.

Това са вторични, или придобити потребнос­ти. 

Известни са 9 такива желания:

  • Основни човешки потребностиИнформираност.
  • Любопитство.
  • Чистота на тялото.
  • Ефективност.
  • Удобство.
  • Стабилност/качество.
  • Изразяване на красота и стил.
  • Икономии/печалба.
  • Изгодни сделки.

Тези вторични потребности са силни, но не се и доближа­ват до силата на задвижващите потребности.

Те са на заден план, напълно скрити зад паравана им. Не сме родени с тези вторични нужди. Научили сме ги.

Те не са закодирани в схемите на мозъка ни като основните ни потребности. Използвани като оръжия за влияние, те не са толкова ползотворни, защото не сме биоло­гично стимулирани да ги задоволим.

Когато говорим за човешките потребнос­ти, господства биологичното.

Няма нищо по-силно от използ­ването на потребност, която не можеш да пренебрегнеш. Като ускоряващ се влак: веднъж тръгне ли, няма нужда да правите усилие, за да се движи – вие вече летите напред!

В следващите редове ще ви покажа:

Как да създадете с думи точно такава нужда!

Ще научите как да създавате наситени мисловни филми в главата на потенциалните си клиенти, така че да не устоят на продукта ви!

Да започваме…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си