🎧 + Аудио версия за абонати
Ако сте прочели списъка с осемте първични желания, сте си казали:
– „Хей, аз имам доста повече от 8 нужди!”
Разбира се, че имате. Всички имаме много други желания. Искаме да изглеждаме добре, да сме здрави, добре образовани, ефективни и т.н.
Това са вторични, или придобити потребности.
Известни са 9 такива желания:
- Информираност.
- Любопитство.
- Чистота на тялото.
- Ефективност.
- Удобство.
- Стабилност/качество.
- Изразяване на красота и стил.
- Икономии/печалба.
- Изгодни сделки.
Тези вторични потребности са силни, но не се и доближават до силата на задвижващите потребности.
Те са на заден план, напълно скрити зад паравана им. Не сме родени с тези вторични нужди. Научили сме ги.
Те не са закодирани в схемите на мозъка ни като основните ни потребности. Използвани като оръжия за влияние, те не са толкова ползотворни, защото не сме биологично стимулирани да ги задоволим.
Когато говорим за човешките потребности, господства биологичното.
Няма нищо по-силно от използването на потребност, която не можеш да пренебрегнеш. Като ускоряващ се влак: веднъж тръгне ли, няма нужда да правите усилие, за да се движи – вие вече летите напред!
В следващите редове ще ви покажа:
Как да създадете с думи точно такава нужда!
Ще научите как да създавате наситени мисловни филми в главата на потенциалните си клиенти, така че да не устоят на продукта ви!
Да започваме…