Как да разберете в коя папка ще попадне имейла ви, още преди да сте го пратили

В това ръководство ще ви покажа как да увеличете броя на доставените имейли в правилната папка (не в СПАМ), които изпращате и така да повишите резултата от имейл маркетинга си. Ще научите и как да отстраните проблемите в писмата си, за които дори не подозирате и то още, преди да сте ги изпратили!


Проблемът:

Ако имате сайт или онлайн магазин то вероятно изпращате имейл бюлетин или промо имейли. Но знаете ли колко от писмата попадат в spam папката на абонатите ви?

Колко отиват в различните таб-ове на Gmail?

А колко изобщо не биват доставени?

Сървърът, който ви ги праща авторитетен ли е или е в черния списък?

Ами имейл адреса ви? Има ли статут на спамерски?

Вижте още по темата и: Как намалих месечните си разходи за имейл маркетинг с над 90% [видео ръководство]

От опит знам, че много малко собственици на онлайн бизнес проверяват и тестват имейлите си, преди да започнат активна кампания.

Това познание е безценно!

Ако го притежаваме можем да коригираме проблемите, които имат имейлите ни и така да подобрим в пъти дигиталния си маркетинг.

Решението:

В това видео ръководство ще ви разкажа как много лесно може да тествате имейлите, които се каните да пратите.

(независимо дали бюлетин или супер неустоими оферти)

Целта: да проверите къде има проблеми и съответно да ги поправите, още преди да сте ги изпратили на реалните си клиенти.

В края на видеото ще знаете как напълно безплатно да си осигурите изключително ценна информация за вашия имейл маркетинг.

А най-добрата част:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак