ВЛЕЗ В КЛУБА
хора ,различия

Какво задължително трябва да знаете за другите – част 1

  • 60
  •  
  •  

Запази за по-късно

Знаете ли, ние хората колкото и да повтаряме, че сме различни, колкото и да парадираме с някои свои странности само и само, за да изпъкнем над останалите ние хората имаме доста общи неща, мотивираме се от доста общи стимули и желания, развълнуваме се от докосването на доста общи струни на човешкото съзнание и психика! Може би ако се запознаем с това, което в голяма част се повтаря между нас като човеци, ще успеем да комуникираме по-добре, да се държим по-добре, да продаваме повече, да влияем повече.

Дори ще успяваме да манипулираме, когато се налага доста по-резултатно. Защото признайте си – правите го често и то съвсем целенасочено, правя го и аз…правим го всички ние! Да, ако сме наясно с това, което задължително трябва да знаем за другите, ще можем да поддържаме общуването с тях на едно страхотно, високо ниво, което може да ни носи само позитиви!

Точно затова, в рамките на три части /статии/ ще ви запозная с основните неща, с които трябва да сте наясно, когато комуникирате с друг човек, независимо от темата на разговор и в зависимост от целите, на този разговор. Да започваме с първа част на тези уникално важни неща, характерни за психиката на всеки един от нас, или поне за повечето от нас, с които непременно трябва да сме наясно:

Хората възхваляват миналото, непрекъснато са недоволни от настоящето и изпитват панически страх от бъдещето

Често може да чуете хората да казват, че живеем във време на стрес.

Но дори и бегъл поглед назад в историята разкрива, че днес сме по-богати, по-здрави и по-щастливи от всякога.

Ала въпреки това всички жадуваме за доброто старо време. И всички се оплакваме от настоящето и се страхуваме от бъдещето. Ако искате да имате повече продажби например, обвържете продукта си с носталгията по миналото, накарайте хората да купуват сега, за да облекчат болката от настоящето. Или ги убедете, че бизнесът ви ще направи несигурното бъдеще по-малко рисковано.

Докато хората не получат просветление и не разберат, че именно настоящето е центърът на силата и моментът на най-голямата радост, вие можете да увеличите щастието си, като им пригласяте за онова, в което вярват.

Щом го искат в крайна сметка, дайте им го…..

Хората изключително рядко, почти никога не се съмняват в собствените си убеждения, затова и не полагайте усилия да ги промените

Сократ ни учи да познаем себе си, но повечето хора не разбират, че са като риби във воден басейн. Те не се питат дали са риби, нито виждат водата.

Всички ние сме в някакъв транс и си вярваме, че сме лекари, адвокати, търговци или каквото си изберете. Дълбоките убеждения, насадени от родителите ни, рядко биват подлагани на съмнение.

За да се разбудите, подлагайте всичко на съмнение.

Ние хората сме податливи да отговаряме с “ДА”, ако леко ни мотивират да го направим!

Веднъж на известният фокусник Си Джей Джонсън му хрумнала страхотна идея за заглавие на книга, което гласи:

Изкарвате ли от правене на фокуси толкова пари, колкото съседите ви печелят с реалните си професии?

След като го споделя с приятел, той го съветва да промени заглавието така, че на него да може да се отговори единствено с “да”, а не както в случая вероятно с “не”!

Формулиран по първоначалния начин, вълнуващият му въпрос можеше да получи отрицателен отговор, с което идеята му щеше да умре в зародиш.

В последствие той се вслушва в съвета и променя изречението така:

„Искате ли да печелите от правене на фокуси толкова пари, колкото съседите ви печелят с реалните си професии?” На такъв въпрос хората непременно ще отговорят с „да” и ще се настроят положително. След това вече ще са склонни да кажат „да” и след като им предложите да купят продукта ви.

Можете да използвате този принцип в ежедневните разговори, когато си търсите гадже, при бизнес презентации и при всякакви други случаи.

Хората правят разни неща, само и само да се почувстват по-добре – пристрастеността към ендорфина!

Помислете върху следното: защо си купихте новата кола? Или новия тоалет? Или новия комплект инструменти?

Купихте ги, защото по един или друг начин съответният предмет ви е накарал да се чувствате по-добре.

Партньорът ви току-що си е купил/а нова косачка за трева? Тя или той вероятно никога няма да ви признаят, че покупката ги е накарала да се чувстват по-добре, но истината е, че ако не я бяха купили, щяха да се чувстват зле.

Не забравяйте за тези две страни, когато се опитвате да продавате стоката си на хората. Напомнете им какво ще стане, ако не купят съответното нещо (непрестанна болка) и какво ще стане, ако си го купят (удоволствие).

Наблегнете на тези чувства и ще увеличите продажбите, а и влиянието си изобщо. Помнете, че дори да не извършвате преки продажби, вие винаги продавате нещо.

Продавате себе си, идеите, личността, убежденията си и т. н.

Хората са готови да ви затрупат с купища пари, с едничката цел да подобрят душевното си състояние

Хората не са щастливи. В тях бушуват отчаяни, черни, мрачни чувства. Те мълчаливо ги ядат отвътре, като им нашепват: „Животът ти може да е по-добър, отколкото е сега.

Хората са готови да дадат луди пари, за да се почувстват по-добре, при това често – незаконно.

Те се редят на опашка, за да направят страховито спускане с увеселително влакче, или седят в киното, за да гледат филми на ужасите и да пищят от страх.

Ще ви платят, за да им помогнете да се почувстват малко по-различно, отколкото в този момент. Когато ги обслужвате, отнасяйте се с тях като към кралски особи.

Ако им продавате дадена стока, погрижете се да я предложите като нещо забавно, уникално или скандално. Променете душевното им състояние и те ще ви направят богати….

Хората искат да са щастливи, биха дали всичко за това. Точка!

Хенри Дейвид Торо го е изразил най-добре, като е казал, че повечето мъже (сигурен съм, че е имал предвид и жените) живеят в тихо отчаяние.

Запомнете: от всичко на света хората най-много искат да са щастливи.

/вижте още и Научете тайните на вечното щастие сега!/

Когато отидете някъде по работа, ако служителят, собственикът или секретарят е дружелюбен и весел, и съответно подтиква и вас да бъдете дружелюбен и весел, и следващия път пак ще се обърнете към същата фирма.

Как да помогнете на хората да се почувстват щастливи? Отнасяйте се с уважение към тях, покажете чувството си за хумор, излъчвайте собственото си щастие и не само ще постигнете повече продажби, но и ще спечелите нови приятели.

Каквото и да ви говорят, ние хората обожаваме ласкателството.

Много умно от ваша страна, че четете това. Малко хора са достатъчно проницателни, за да инвестират времето си в статия с подобно заглавие, камо ли да стигнат до нейният край! Вие обаче сте изключение.

И както всеки друг, ще ви се да мислите, че сте умен, жизнерадостен, секси, известен и други такива положителни качества.

Забележете как се почувствахте, когато започнахте да четете този параграф.

Не ви ли стана хубаво, като прочетохте: „Много умно от ваша страна, че четете това“? Освен това не изпитахте ли топло чувство към мен заради това, че съм забелязал колко сте умни?

Всеки откликва на ласкателството: вие, аз, всички.

Никога няма да се скарам с вас ако не си изпросите моето неблагоразположение!

Когато някой се обърне към вас, за да се оплаче, изслушайте го. Не спорете с него. Не си навличайте неговото неблагоразположение.

Стига да сте неутрални, ще съумеете да разрешите проблема и ще си спечелите приятел. Този принцип важи за всички аспекти на живота ви.

Да се действа според него е трудничко, защото егото ви може да пострада. Много ще ви се иска вие да излезете прави.

Независимо дали е така, запазете спокойствие. Ще спечелите спора, ако не се карате.

Освен това пререканието само засилва скандала. Никой от двама ви няма да излезе победител, а вие ще загубите клиент, приятел или партньор за цял живот.

→ Вижте и 2-ра част от продължението


  • 60
  •  
  •  
guest
15 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

FREE ebook
супер инструмента
за по-лека работа и резултати
100
инструмента
за супер продуктивност
100
Специална оферта:
10
days
10
hours
10
minutes
10
seconds
спести -45% от цената за 6 м. абонамент + подарък
Welcome Hunter! Get 20% OFF Just for Today
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this