Нова технология превръща Viber в инструмент за привличане и задържане на клиенти

Търсите ли нови и достъпни технологии, които да ви помогнат да се справите с бизнес трудностите?

Въпреки, че настоящата ситуация ускори дигитализирането на бизнес процесите, малките и средни фирми се изправиха пред нови предизвикателства, които повдигнаха следните въпроси:

  • Как да изградим трайно доверие между нас и клиентите ни, когато нямаме директно взаимодействие с тях?
  • Как да превърнем това доверие в редовни продажби?

Как да отговорим на тези въпроси?

Реалността показва, че компаниите все повече ще зависят от технологиите и умението да задържат клиенти.

И да развиват тяхната лоялност. 

Защо е важна клиентската лоялност?

Програмите за лоялност, базирани на награди, превръщат вашия продукт в навик.

Марин Георгиев, основател на Subscribe.bg

Защото е по-изгодно за бизнеса.

Цената за придобиване на нови клиенти се е увеличила с 60% (Hubspot) за последните 6 години. Така че задържането на съществуващите клиенти и стимулирането на повторни продажби се превръща във все по-печеливш подход за всяка компания: 

  • 90% от доволните клиенти ще купят отново от вас
  • Увеличаването на редовните клиенти само с 2% има същия ефект като намаляването на оперативните разходи с 10% 
  • Увеличаването броя на лоялните клиенти само с 5% увеличава печалбата ви с 25-95%.(digitalloyaltyacademy.com)

Защото ви дават повече полезни данни.

Това е един от най-изгодните начини да подобрите продукта си.

Освен да удовлетвори клиентите, целта на лоялните програми е да създаде лесно проследим механизъм, чрез който да се наблюдава клиентското поведение и да се събира ценна обратна връзка.

По този начин една компания може много по-лесно да адаптира продуктите и услугите си така, че да са по-привлекателни за потребителите и съответно да продава повече. 

Защото може да персонализирате продукта.

Всеки бизнес се бори ожесточено за вниманието на потребителя, който пък ежеминутно е бомбардиран от послания, съобщения, картинки и видеа.  Във времена на социално дистанциране, клиентите – повече от всякога – жадуват за персонално отношение от брандовете, макар и виртуално.  Една качествена програма за лоялност помага на бизнеса да опознае достатъчно добре клиентите си, за да персонализира комуникацията и офертите си така, че да привлече тяхното внимание.

Но какво мислят потребителите за програмите за лоялност и за технологиите, които ги прилагат?


  • 58% от тях не са склонни да се присъединят към програма за лоялност, ако тя изисква свалянето на мобилно приложение (Wilburrewards)
  • 79% от потребителите биха се присъединили към програма за лоялност, която не изисква носене на физическа карта (Wilburrewards)
  • 95% от потребителите искат да се включат в програма за лоялност, която използва нови технологии: чатботове, AI, VR и смартфони (Bond)

Добрата новина:

Вече има достъпна технология, която всеки може да използва, за да създаде устойчива и ефективна програма за лоялни потребители.

В следващите редове ще ви разкажа за една такава.

Възможностите наистина са много.

Нека видим…

Какво е Subscribe.bg

Subscribe.bg е платформа за ангажиране на клиенти и изграждане на лоялност, която помага на бизнеса да “влезе” в мобилните устройства на клиентите си, където те прекарват най-много време, и да остане там под форма на виртуален асистент и дигитална карта за лоялност. 

Както споменахме и по-рано, клиентите не искат да инсталират допълнителни приложения, затова и тук не се налага да го правят

Без нужда от мобилни приложения: 75% от инсталираните мобилни приложения се отварят само веднъж (Statista). Освен това, не всеки бизнес може да си позволи разработка на такова.

Но има нещо, което пряко засяга българския пазар и бизнес:

Над 85% от потребителите на смартфони в България използват Viber.

Това го прави най-популярният мобилен канал за комуникация у нас.

Това, което прави Subscribe.bg, е да играе роля на мобилна апликация, но не отделно в телефона, а директно във Viber – на абонаментна база.

Реално, това е достъпен виртуален асистент за бизнеса ви!

С други думи: вече всеки малък и среден бизнес може бързо и лесно да се сдобие с виртуален помощник, който да се свързва с клиентите и карта за лоялност (индивидуална за всеки клиент!), и то във Viber.

Това, разбира се, е голямата картина.

Да видим и подробностите.

С този инструмент ще можете още:

  • да събирате своя собствена база с абонати в съответствие с GDPR
  • да ангажирате и ретаргетирате абонатите си с различни инструменти (push нотификации, интерактивни ваучери, анкети, геймификация) 
  • да анализирате и сегментирате поведението на клиентите
  • да получавате обратна връзка в реално време
  • да изпращате персонализирани оферти
  • да стимулирате продажбите
  • да развивате дългосрочна клиентска лоялност

Да видим и каква е ползата за клиента!

Абонирайки се за такава дигитална карта за лоялност на любимия си бранд – само с 1 клик – клиентите винаги ще имат под ръка: 

  • достъп до ексклузивни промоции, “last minute” оферти, награди, ваучери, карта с печати/точки, нива на отстъпки, VIP достъп и др. 
  • директен контакт с бизнеса
  • възможност за поръчки, резервации и др. 
  • напомняния за предстоящи събития, неизползвани ваучери и др. 
  • игри с награди
  • възможност за мигновена обратна връзка (обслужване)
  • бързи линкове, полезна информация, новини

Най-добрата част:

Тъй като всичко това се случва в любимия мобилен канал на потребителите, open rate на съобщенията може да достигне 90%+.

Разбира се, това не е магия и зависи и от усилията на самия бизнес, но когато същия има правилна стратегия за комуникация и ангажиране на своите клиенти, Subscribe.bg се превръща в полезен инструмент за скъсяване на дистанцията между вас и клиентите ви.

И не само – така благоприятства за цялостната клиентска удовлетвореност и по-висок ROI.


Примери: 

#1. Democafe.app – заведение

(нужен е Viber, за да го отворите)

Това е демо на виртуална карта за лоялност за заведения.

С нея клиентите могат да разполагат по всяко време, да трупат печати при всяка поръчка и да печелят ваучери за отстъпка.

Какво прави:

Веднъж влезли във Viber, асистентът, те стават абонати и вие като бизнес може редовно да ги ангажирате с информация, оферти, анкети и т.н. Едновременно с това следите и за тяхното поведение в реално време, награждавате най-редовните от тях и ре-ангажирате онези, които скоро не са поръчвали. 

Виртуалната карта за лоялност също може да е базирана на препоръки. Така стимулирате онези абонати, които са довели най-много приятели във вашия Viber асистент.

Може да добавите и бутон с меню, като скоро ще бъдат възможни и поръчките и резервациите директно през асистента. 

#2. Demostore.app – магазин

Тук целта е сегментация на абонатите, за да се улесни персонализирането на оферти и комуникация след това: Клиентът може да си покаже QR кода на касата, където служител го сканира, за да се възползва от текущи оферти за лоялни клиенти.

За кого е подходящ Subscribe.bg?


Освен за заведения, виртуалната карта за лоялност е подходящ инструмент и за ритейл сектора (супермаркети, магазини за дрехи, бутици, бензиностанции и т.н.), e-commerce, салони за красота, хотели, както и брандове, които продават чрез посредници и нямат директен достъп до крайния потребител. 

На практика всеки бизнес, който иска да създаде своя собствена база с контакти, от която самостоятелно да извлича данни за потребителското поведение, да ретаргетира клиентите си, независимо от бисквитките на Google, и да работи върху клиентска лоялност и персонализация. 

Ако имате нужда от още информация и FREE демо, кликнете тук.

☎️ +359 887 000 123

📮 info@subscribe.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Превърни хаотичния си бизнес в ефективна система за растеж
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Печели с УМА, не с времето си