Да, lifehack.bg има страхотни приятели и съмишленици. Един от тях е Кирил Юнаков, който вече е част от нас чрез статията си Сблъсъкът на A-Zбуките, която изключително много се хареса на аудиторията ни.
Но Кирил реши да не спира до тук с приноса си към нашата идея да бъдем полезни. Благодарение на неговия труд и желание, след секунди ще може да изтеглите абсолютно безплатно една уникална книга, която би била от голяма полза на всеки, който има сайт, бизнес или пък се занимава професионално с маркетинг.
Ако марката прилича на патка и плува като куче, хората едва ли ще ѝ се доверят!
Няколко думи за книгата “Пропастта на марката”
Книгата е създадена от Neutron LLC със съдействието на издателство New Riders Publishing и Американския институт за графични изкуства. Най-общо може да се каже, че това, което ще намерите в нея е креативна презентация на идеите на Марти Ноймайер, автор на световния бестселър “The Brand GAP”.
Разбира се, тази ценна информация нямаше да стигне до нас, без превода, адаптацията и разбира се графичното оформление на нашия приятел и съмишленик Кирил Юнаков.
Той работи в сферата на рекламата, но има особено влечение към целия обхват на маркетинга. Обича ежедневно да преоткрива всичко добре забравено старо. Интересува се от повечето форми на изкуството, но най-запален е по електронните ритми. Възхищава се на креативните идеи, които правят живота ни по-лесен.
За авторът Марти Ноймаер
Марти Ноймаер има над 20 годишен опит в изграждане на брандове, участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния и консултира правителствата на Чили и Мексико.
Марти е автор на популярната в цял свят американска поредица от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и “ZAG”. Последната книга е обявена за „Топ сто бизнес книги на всички времена”. – източник: expoworld.bg
Какво може да очакваш от това безплатно ръководство за брандинг?
Краткият отговор е: доста неща! И все пак в него се разказва за правилната дефиниция за марка – какво е тя, какво не е, кои са най-разпространените митове по темата и т.н.
Освен това, ще разбереш и кои са петте основни правила за изграждане на успешен бранд, както и например какво е “властенизъм”, “характеризъм” и технофобия.
А евтините, бързи и мръсни тестове в края на книгата са просто страхотни….
Да, разбирам, че не казвам почти нищо за съдържанието, но предпочитам да си изтеглиш това страхотно мини-бизнес произведение на изкуството и на идеите и да откриеш сам огромната полза от изграждането на солидна марка. Естествено ще получиш и доста ценни насоки по този въпрос, които само чакат да ги прочетеш.
И преди да натиснеш бутона, за download, имам една много малка молба към теб!
След като прочетеш книгата, сподели мнението си тук в полето за коментари – имаш ли нещо да добавиш, какво ти хареса, с кое не си съгласни и т.н. Сигурен съм, че не си от егоистичните и безотговорни хора, които източват интернет само за собствената си облага, така че вярвам, че няма да е проблем за теб да отделиш 1 минута от времето си, за да коментираш.
Всяка марка може да има харизма – дори и твоята
Марката не е това, което ТИ казваш, че е! Тя е това, което ТЕ казват, че е