Тази безплатна книга за брандинг ще запълни дупката, в която може да пропадне бизнеса ти!

Да, lifehack.bg има страхотни приятели и съмишленици. Един от тях е Кирил Юнаков, който вече е част от нас чрез статията си Сблъсъкът на A-Zбуките, която изключително много се хареса на аудиторията ни.

Но Кирил реши да не спира до тук с приноса си към нашата идея да бъдем полезни. Благодарение на неговия труд и желание, след секунди ще може да изтеглите абсолютно безплатно една уникална книга, която би била от голяма полза на всеки, който има сайт, бизнес или пък се занимава професионално с маркетинг.

Ако марката прилича на патка и плува като куче, хората едва ли ще ѝ се доверят!

Няколко думи за книгата „Пропастта на марката“

Книгата е създадена от Neutron LLC със съдействието на издателство New Riders Publishing и Американския институт за графични изкуства. Най-общо може да се каже, че това, което ще намерите в нея е креативна презентация на идеите на Марти Ноймайер, автор на световния бестселър „The Brand GAP“.

kirilРазбира се, тази ценна информация нямаше да стигне до нас, без превода, адаптацията и разбира се графичното оформление на нашия приятел и съмишленик Кирил Юнаков.

Той работи в сферата на рекламата, но има особено влечение към целия обхват на маркетинга. Обича ежедневно да преоткрива всичко добре забравено старо. Интересува се от повечето форми на изкуството, но най-запален е по електронните ритми. Възхищава се на креативните идеи, които правят живота ни по-лесен.

За авторът Марти Ноймаер

Marti

Марти Ноймаер има над 20 годишен опит в изграждане на брандове, участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния и консултира правителствата на Чили и Мексико.

Марти е автор на популярната в цял свят американска поредица от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и “ZAG”. Последната книга е обявена за „Топ сто бизнес книги на всички времена”. – източник: expoworld.bg

Какво може да очакваш от това безплатно ръководство за брандинг?

book-cover

Краткият отговор е: доста неща! И все пак в него се разказва за правилната дефиниция за марка – какво е тя, какво не е, кои са най-разпространените митове по темата и т.н.

Освен това, ще разбереш и кои са петте основни правила за изграждане на успешен бранд, както и например какво е „властенизъм“, „характеризъм“ и технофобия.

А евтините, бързи и мръсни тестове в края на книгата са просто страхотни….

Да, разбирам, че не казвам почти нищо за съдържанието, но предпочитам да си изтеглиш това страхотно мини-бизнес произведение на изкуството и на идеите и да откриеш сам огромната полза от изграждането на солидна марка. Естествено ще получиш и доста ценни насоки по този въпрос, които само чакат да ги прочетеш.

И преди да натиснеш бутона, за download, имам една много малка молба към теб! 

След като прочетеш книгата, сподели мнението си тук в полето за коментари – имаш ли нещо да добавиш, какво ти хареса, с кое не си съгласни и т.н. Сигурен съм, че не си от егоистичните и безотговорни хора, които източват интернет само за собствената си облага, така че вярвам, че няма да е проблем за теб да отделиш 1 минута от времето си, за да коментираш.

Всяка марка може да има харизма – дори и твоята

Марката не е това, което ТИ казваш, че е! Тя е това, което ТЕ казват, че е

Изтегли книгата >>

Сподели 😍

22
Остави коментар

avatar
10 Comment threads
12 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
13 Comment authors
ХристоpropermindsetЮлия ГоговаК.ПееваСветослава Recent comment authors
нови стари харесвани
propermindset
VIP член
propermindset

Аз ли не намирам бутона или вече не може да се сваля ръководството просто?

Христо
Admin
Христо

Здравей, оправен е линка. Беше се скрил в кода на бутона 🙂 Поздрави

Юлия Гогова
Гост
Юлия Гогова

Изтеглих си я и непременно ще я прочета а след това сигурно ще я кача и на аудио! Така направих и с ,,богат татко, беден татко,, на Робърт Кийосаки
https://www.youtube.com/watch?v=2bxZxL0K6sY&t=271s&list=PLVcg-gifx6PFIp1DZmF1IujXI3k_BDlIx&index=3

Светослава
Гост
Светослава

Прочетох много интересни неща, които провокираха мисленето ми.

Христо
Admin
Христо

Страхотно е да го чуем 🙂

METODI ZHEYNOV
Гост
METODI ZHEYNOV

Чудесна книга

Христо
Admin
Христо

Благодарим Ви за оценката Методи, радваме се, че Ви харесва 🙂

Диляна Евтимова
Гост
Диляна Евтимова

Kнигата е интересна и хубавото е, че провокира към по-задълбочено мислене. Виждаш някои от идеите на автора и си провокиран да си зададеш въпроса и да търсиш отговора. Въпреки това, книгата е доста кратка и неизчепателна като информация. Загатнати са доста неща, но не са довършени, а има потенциал.

Кирил Юнаков
Гост
Кирил Юнаков

Здравей.
Благодаря ти за коментара. Ако желаеш цялата книга на английски език може да закупиш от този адрес → http://www.amazon.com/Brand-Gap-Expanded-Marty-Neumeier/dp/0321348109/ref=pd_bbs_sr_3

Това, което сме подготвили е само кратка презентация на книгата на български език.

Никола
Гост
Никола

Хареа ми, но ми се струва че е подходяща за професионалисти. Едва ли някой начинаеш в областа на брандинга ще разбере много от книгата.

Yordan Milenkov
Гост
Yordan Milenkov

Наистина полезно четиво, благодаря.

Borislav Chakarov
Гост
Borislav Chakarov

Имам една забележка – пише се милиард – не милярд.
Иначе книгата е добра, но за съжаление алчността и глупостта са по-силни. Доказателство: замърсяване на всичко с реклама (включително сайтовете) и това, че повечето разпознаваеми и харизматични марки вече са синоним на бързата, безогледна печалба и лошо качество…

Христо
Admin
Христо

Здравейте, Борислав!

Благодарим Ви, че сте отделили от времето, за да коментирате, благодарим Ви и за обратната връзка

Кирил Юнаков
Гост
Кирил Юнаков

Здравей Борислав.
Мерси за забележката. Веднага е редактирана. Но честно казано не разбрах какво искаш да кажеш с това доказателство.

Александър Вучков
Гост
Александър Вучков

Чудесна книга, която не отнема много време да се прочете, но представя доста полезни прозрения за марката и как да се създаде и управлява.

Христо
Admin
Христо

Благодаря ти Александър!

K. Delieva
Гост
K. Delieva

Книгата не може да се изтегли.

Христо
Admin
Христо

Здравейте, след като кликнете върху линка книгата ще ви се отвори в нов прозорец на браузъра. От там долу вдясно ще видите бутонче за Save. Натиснете го и си я запазете. Поздрави

K. Delieva
Гост
K. Delieva

Знам как се тегли. 🙂 Обаче нито я отваря, нито се тегли с десния бутон директно. Пише „свалянето неуспешно“ 2 браузъра и компютър+таблет – > проблем и при двете.

Edit: Зареди най-накрая. Мерси за отговора и споделянето на книгата. 🙂

Христо
Admin
Христо

Тъкмо щях да Ви отговоря, че и аз я тествах на няколко устройства. Но важното е, че вече сте я изтеглили. Приятно четене 🙂

К.Пеева
Гост
К.Пеева

Благодаря за книгата. Има много какво да се научи. Знанието е толкова кондензирано, че при първото прочитане установих, че трябва да се прочете няколко пъти за да се проумее. Хареса ми 🙂

Христо
Admin
Христо

Благодарим Ви и ние К. Пеева!

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top