Тази безплатна книга за брандинг ще запълни дупката, в която може да пропадне бизнеса ти!

Да, lifehack.bg има страхотни приятели и съмишленици. Един от тях е Кирил Юнаков, който вече е част от нас чрез статията си Сблъсъкът на A-Zбуките, която изключително много се хареса на аудиторията ни.

Но Кирил реши да не спира до тук с приноса си към нашата идея да бъдем полезни. Благодарение на неговия труд и желание, след секунди ще може да изтеглите абсолютно безплатно една уникална книга, която би била от голяма полза на всеки, който има сайт, бизнес или пък се занимава професионално с маркетинг.

Ако марката прилича на патка и плува като куче, хората едва ли ще ѝ се доверят!

Няколко думи за книгата „Пропастта на марката“

Книгата е създадена от Neutron LLC със съдействието на издателство New Riders Publishing и Американския институт за графични изкуства. Най-общо може да се каже, че това, което ще намерите в нея е креативна презентация на идеите на Марти Ноймайер, автор на световния бестселър „The Brand GAP“.

kirilРазбира се, тази ценна информация нямаше да стигне до нас, без превода, адаптацията и разбира се графичното оформление на нашия приятел и съмишленик Кирил Юнаков.

Той работи в сферата на рекламата, но има особено влечение към целия обхват на маркетинга. Обича ежедневно да преоткрива всичко добре забравено старо. Интересува се от повечето форми на изкуството, но най-запален е по електронните ритми. Възхищава се на креативните идеи, които правят живота ни по-лесен.

За авторът Марти Ноймаер

Marti

Марти Ноймаер има над 20 годишен опит в изграждане на брандове, участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния и консултира правителствата на Чили и Мексико.

Марти е автор на популярната в цял свят американска поредица от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и “ZAG”. Последната книга е обявена за „Топ сто бизнес книги на всички времена”. – източник: expoworld.bg

Какво може да очакваш от това безплатно ръководство за брандинг?

book-cover

Краткият отговор е: доста неща! И все пак в него се разказва за правилната дефиниция за марка – какво е тя, какво не е, кои са най-разпространените митове по темата и т.н.

Освен това, ще разбереш и кои са петте основни правила за изграждане на успешен бранд, както и например какво е „властенизъм“, „характеризъм“ и технофобия.

А евтините, бързи и мръсни тестове в края на книгата са просто страхотни….

Да, разбирам, че не казвам почти нищо за съдържанието, но предпочитам да си изтеглиш това страхотно мини-бизнес произведение на изкуството и на идеите и да откриеш сам огромната полза от изграждането на солидна марка. Естествено ще получиш и доста ценни насоки по този въпрос, които само чакат да ги прочетеш.

И преди да натиснеш бутона, за download, имам една много малка молба към теб! 

След като прочетеш книгата, сподели мнението си тук в полето за коментари – имаш ли нещо да добавиш, какво ти хареса, с кое не си съгласни и т.н. Сигурен съм, че не си от егоистичните и безотговорни хора, които източват интернет само за собствената си облага, така че вярвам, че няма да е проблем за теб да отделиш 1 минута от времето си, за да коментираш.

Всяка марка може да има харизма – дори и твоята

Марката не е това, което ТИ казваш, че е! Тя е това, което ТЕ казват, че е

Изтегли книгата >>

  •  
  •  
  •  
  • Аз ли не намирам бутона или вече не може да се сваля ръководството просто?

    • Здравей, оправен е линка. Беше се скрил в кода на бутона 🙂 Поздрави

  • Прочетох много интересни неща, които провокираха мисленето ми.

  • Kнигата е интересна и хубавото е, че провокира към по-задълбочено мислене. Виждаш някои от идеите на автора и си провокиран да си зададеш въпроса и да търсиш отговора. Въпреки това, книгата е доста кратка и неизчепателна като информация. Загатнати са доста неща, но не са довършени, а има потенциал.

  • Хареа ми, но ми се струва че е подходяща за професионалисти. Едва ли някой начинаеш в областа на брандинга ще разбере много от книгата.

  • Имам една забележка – пише се милиард – не милярд.
    Иначе книгата е добра, но за съжаление алчността и глупостта са по-силни. Доказателство: замърсяване на всичко с реклама (включително сайтовете) и това, че повечето разпознаваеми и харизматични марки вече са синоним на бързата, безогледна печалба и лошо качество…

    • Здравейте, Борислав!

      Благодарим Ви, че сте отделили от времето, за да коментирате, благодарим Ви и за обратната връзка

    • Здравей Борислав.
      Мерси за забележката. Веднага е редактирана. Но честно казано не разбрах какво искаш да кажеш с това доказателство.

    • Здравейте, след като кликнете върху линка книгата ще ви се отвори в нов прозорец на браузъра. От там долу вдясно ще видите бутонче за Save. Натиснете го и си я запазете. Поздрави

      • Знам как се тегли. 🙂 Обаче нито я отваря, нито се тегли с десния бутон директно. Пише „свалянето неуспешно“ 2 браузъра и компютър+таблет – > проблем и при двете.

        Edit: Зареди най-накрая. Мерси за отговора и споделянето на книгата. 🙂

        • Тъкмо щях да Ви отговоря, че и аз я тествах на няколко устройства. Но важното е, че вече сте я изтеглили. Приятно четене 🙂

        • Благодаря за книгата. Има много какво да се научи. Знанието е толкова кондензирано, че при първото прочитане установих, че трябва да се прочете няколко пъти за да се проумее. Хареса ми 🙂

  • 🔘 За Нас

    🔘 За Реклама


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    >
     

    Най-голямото намаление за годината! Вземи 50% отстъпка за най-желания абонамент научи повече