Това е втора част от поредицата списъци със супер полезни приложения и уеб инструменти, на които сме попадали и сме преценили, че си струва да ги споделим с вас, защото вярваме, че ще са ви много полезни.
Разгледайте втората порция, ще има допълнително:
#1. MeisterTask
Eдно от най-новите приложения за управление на проекти. С ярко оцветени списъци и тапети, вашите проекти ще изглеждат по-приятно от всякога.
Приложението включва автоматизация, която се задейства когато плъзнете задачите към нови списъци. Можете да изпращате имейли, нулирате крайни срокове и т.н. Можете също да видите всички задачи, които трябва да направите от всеки проект в таблото.
Ако вашите проекти започват с брейнсторминг сесии с мисловни карти, ще имате още една причина да опитате MeisterTask: интеграцията с MindMeister. Планирайте вашия проект в мисловната карта, а след това го плъзнете в MeisterTask, за да превърнете всяка идея в задача. Това е един от най-бързите начини за Летящ старт на вашите идеи. Линк →
#2. KanbanFlow
Чудите се колко време ви отнема, за да завършите задачите си? KanbanFlow включва таймер, който записва колко време прекарвате на всяка задача, и колко дълго оставате в даден списък. Таймерът включва и режим Pomodoro, за да ви помогне да работите в спринтови сесии и ви напомня да си почивате често. Линк →
Вижте още и: Коя е движещата сила на продуктивността?
#3. Freedcamp
Инструмент за менажиране на проекти, който ви позволява да управлявате задачи заедно с календара и инструменти, които да планират графика на проекта ви.
Задачите могат да бъдат организирани в стандартен списък със задачи или Kanban дъска, докато най-важните дати могат да бъдат разделени между постижения или календара, за да ви помогне с краткото и дългосрочно планиране. Линк →
#4. Streak
Приложение за управление на клиенти или сделки директно в Gmail.
Споделяне на контакти, електронна поща, файлове и всичко необходими, за да се свърши работата. Можете да следите статуса, бележките и всякакви подробности за всеки клиент. Контрол на имейлите между клиент и вашия екип. Линк →
#5. Goal Stacker
Това онлайн приложение е умен мениджър за задачи, който ви предлага работа в зависимост от времето, с което разполагате. Създавате списък, добавяте задачи и виждате колко горе долу време ще заеме изпълнението на всяка една от тях.
След това натискате бутона Today и списъкът ви с задачи за деня се формира. Може да определите колко време смятате да работите. В зависимост от оставащото време списъкът ви автоматично ще се запълва с онези задачи, за които има време. Линк →
#6. Carrd
Позволява лесно да създадете сайт-визитка.
С негова помощ можете да направите красива страничка само за няколко минути.
За начало трябва да си изберете шаблон. Шаблоните не са много, но благодарение на голямото количество опции можете да настроите всичко по свой вкус. Линк →
#7. Yast
Онлайн приложение за отчитане на времето, представляващо микс от таймер и мениджър за задачи. Комбинацията на тези два прости инструмента е позволила създаването на супер удобен и лесен начин за управление на времето. Линк →
#8. Lucidpress
Директно в онлайн редактора ще създавате и подготвяте за печат всевъзможни документи, като информационни бюлетини, листовки, фото и видео презентации, списания и други.
Приложението се интегрира с популярните облачни хранилища и позволява импортиране на изображения и текст от Dropbox, Google Drive, и от компютъра.
Освен това можете да използвате свои собствени шрифтове. Линк →
#9. Reep
Приложение за изпращане на файлове без ограничения в размера или количеството. Файловете могат да бъдат защитени с парола. Линк →
#10. Musicmap
Интерактивна музикална енциклопедия, която по нагледен начин разказва за музиката.
Меломани! В нея се съдържа огромно количество интересна информация за всички музикални стилове от периода 1870 до 2016 година. Линк →
Ако сте пропуснали, вижте и първа част:
Следва продължение…