Как да напишеш перфектната автобиография два пъти по-бързо, без да жертваш качеството 📑

Ако искате да си направите перфектната автобиография, Google Docs ще ви помогне да го направите бързо и лесно. Няма да е необходимо да форматирате CV-то си ръчно и винаги ще ви е под ръка онлайн. Няма нужда да търсим шаблони в интернет, да форматираме, да подбираме шрифтове – всичко можем да направим по-бързо с функциите и удобствата на Google Drive. Така ще можем да се фокусираме основно върху своите качества.

Разбира се, можем просто да отворим WordPad, който е вграден в Windows, да форматираме текста ръчно и да го принтираме, но защо да се занимаваме и да си губим времето, след като Google Docs се е погрижил всичко да става автоматично?

И така, нека започнем…

Влезте в раздел Template Gallery, ако вече имате акаунт в Google.

Ако все още не сте си създали такъв, ще се наложи да се регистрирате, не отнема много време, безплатно е и със сигурност ще ви послужи в бъдеще.

gd1 (1)

Смятаме да правим автобиография, така че търсим шаблон “Resume”.

Първите седем шаблона са официални, създадени от Google.

Изберете този, който най-много ви подхожда, натиснете „Preview” и ако искате вашата автобиография да изглежда по този начин натиснете „Use this template”.

Google Docs автоматично създава нов документ, използвайки шаблона и го отваря.

Попълвате информацията, която обикновено се попълва в една автобиография: лични данни, образование, опит и т.н. Не се тревожете за съхраняването на информацията – както при всички документи Google съхранява всички промени автоматично.

gd2 (1)

Вашата автобиография се съхранява в Google Drive и вие по всяко време ще я откриете там, дори ако поради някаква причина браузърът се затвори.

Ако към автобиографията ви искат мотивационно писмо, то можете да напишете и такова, като изберете шаблон за него в „Галерия с шаблони”. Освен това, Google Docs предлага шаблони за автобиография и мотивационно писмо оформени в еднакъв стил.

gd3 (1)

Когато CV-то е готово, можете да го разпечатате направо в редактора натискайки „File – Print”. Ако искате да го направите в PDF файл може да използвате функцията за печат в браузъра. Ако искате да изпратите автобиографията си по e-mail ще трябва да я свалите в Docx или PDF. В някои компании има специални изисквания към формата, но ако нямат претенции по-добре изберете PDF. По време на превръщане на документа в Word могат да възникнат някои проблеми с форматирането. Това е малко вероятно, отчитайки какъв лек шаблон се използва за автобиографията, но все пак е възможно. За да свалите документа в избрания от вас формат натиснете „ File – Download as ” и избрания формат.

gd4 (1)

Това е! Успех с кандидатстването.

🧰 UPDATE 2: добавихме още един инструмент за още по яки Автобиографии!


🧰 UPDATE: добавихме този нов инструмент за още по-бързо създаване на CV!

📑 Вижте още по темата и:

  • 118
  •  
  •  

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

>