Facebook маркетинг – илюзии за успех!

Върши ли работа трупането на фенове на всяка цена за вашия Facebook маркетинг? Кое всъщност е най-важното за бизнес успеха ви в социалката?

Какво, за Бога, говорят тези?!

Дори и децата знаят, че това, което му трябва на всеки бизнес във Facebook, са повече фенове! Какво друго може да е по-важно? Че как иначе можем да спечелим каквото и да било? Но нека, преди да продължим, да изясним нещо:

Това НЕ е поредната статия за това колко е ефективен Facebook за бизнеса.

Това НЕ са общи приказки за милионите фейсбук потребители, които само чакат да станат ваши клиенти. Ние знаем, че Вие знаете, че – колкото и розово да звучи – не е толкова лесно… Добре, но… дори и така, едно е ясно – феновете ще ни трябват – ще си кажете вие. Да, неоспорим факт:

Ако попитаме наред фирми с фен страници какво целят преди всичко във Facebook, то 90% от тях, без да им мигне окото ще кажат „ПО-ГОЛЯМ БРОЙ ФЕНОВЕ!!!”

Първият въпрос, който винаги чувам, е „Как ще съберем повече фенове?”

И вие сте сред тях? Ако е така, спокойно!

Това е напълно нормално – отвсякъде точно това ни говорят, на това ни учат, това ни предлагат! Повече от логично е да искате повече фенове – че кой не иска?!

facebook-likeНима не е фантастично да виждаш многохилядна цифра под корицата си?

И как само завиждаме на страници с такава, ако още не сме я постигнали!

И си блъскаме главата, започваме да тършуваме из нета как най-бързо да стане.

А ако може и по-евтино да излезе – най-добре!

И замечтаваме как бизнесът във Facebook ще потръгне с нова сила, само и само да достигнем по-внушително число фенове…

Изглежда примамливо – реклама без разходи, всички хора са тук, всеки го прави – не може да не проработи! Дотук нещо познато?

Търсим, търсим, и разбира се попадаме на предложенията на фирми и специалисти.

И как сладко звучат думи като:

„Само кажете колко нови фенове искате на месец или още по-добре – веднага, и са ваши! Че и цената на услугата е повече от приемлива!”

А ето и друго примамливо число – ще публикуваме съобщението ви в страница с мноооого фенове, казват ни често, така 50 000 човека ще го видят!

Какво по-хубаво! Толкова много хора ще научат за продукта ми! Би било нелепо да не се примамим от идеята!

Но… ако вече сте минали по този път, вероятно сте изпитали и разочарованието, когато очакваният бум в бизнеса не се състои. Когато очакваме новите запитвания и поръчки да завалят, но те все не идват.

И понякога почти ни идва да спрем да се занимаваме… Излиза, че големите приказки за значението на facebook за бизнеса са именно това – приказки!

Може би за големите марки да функционира, но за малкия бизнес – само колкото да се каже, че ни има там.

Но защо се получава така?

Та нали това е най-голямата социална мрежа, нали тук информацията се разпространяват най-бързо, нали тук е най-лесно да започнат да говорят за теб?

Нали колкото повече фенове имаме, толкова повече хора ще научат за нас?!

Ами… може би защото…

В целия копнеж по многохилядната бройка някак незабелязани остават други числа, които замислим ли се малко, НИКАК не са без значение:

  • Колко от тези фенове се интересуват от това, което предлагам
  • Колко от тях има шанс някога да ми станат клиенти
  • Колко от тях действително ще станат клиенти
  • Колко от тези клиенти мога да задържа трайно чрез Facebook
  • Какъв приход ще ми носи един фен, превърнал се в клиент
  • Какво ми струва да го превърна в клиент
  • Колко разходи ще спестя ако пренасоча към Фейсбук средства от други реклами

Тук е моментът да вземете решение.

Ако тези числа ви се струват по-маловажни от общия брой фенове – то не губете повече ценни минути с тази статия. Тук е моментът да спрете да четете.

Но ако си кажете „Всъщност да, точно това е, което ме интересува” – тогава останете.

Следващите редове ще ви накарат да преосмислите подхода си, за да започнете най-после наистина да градите стабилна клиентска база и нови приходи чрез фейсбук.

facebook-moneyЗащото в целия си копнеж по многохилядната бройка, не забелязваме най-важния механизъм на facebook успеха! За да го илюстрирам, ще използвам една нагледна аналогия. Представете си, че можете да изберете:

  1. да получите 1 000 000 лв. веднага или
  2. една стотинка, която на идния ден се удвоява, след което новата сума се удвоява всеки следващ ден за период от 1 месец.

Кое ще изберете?

Колко от вас спонтанно избраха първото, без дори да сметнат крайната сума на удвояващата се лавинообразно като снежна топка стотинка?

Резултатът след 1 месец удвояване във вариант 2 е 5 368 709,12 лв.!

Това е Facebook – вторият вариант!

Рядко големият успех е възможен изведнъж, а мигновена трайна печалба просто няма. Градите малко по малко, в началото дори може да ви се струва, че почти не помръдвате. Но правейки малки стъпки всеки ден в начертаната посока, изведнъж набирате все по-голяма скорост с все по-малко усилие!

Както стотинката, множаща се мъчно в началото, направо смешно незабележимо, изведнъж достига неочаквани висини – при това за все по-кратко време!

Запомнете: Фейсбук не е бляскав старт.

Колкото и примамливо да звучат различни предложения, не можете да си купите мигновен успех – Facebook е геометрична прогресия!

Та коя е най-успешната рецепта?

Може би няма да ви прозвучи така сладко, както предложенията за бързи хиляди фенове за по 100лв… Но Facebook може да преобрази бизнеса ви, ако правите търпеливи малки стъпки в ясно дефинирана посока.

Събирайки може би бавно, но точните фенове.

Малки обмислени ежедневни действия, които се акумулират, за да завъртат все по-лесно и бързо колелото на успеха.

След време вече, без да усещаме усилието, защото инерцията е набрала неспирна скорост! Но за да се случи всичко това – вместо да спрем усилията си, питащи се какво не върви – е нужно малко търпение.

Нужно е да тръгнем от малката стотинка, след нея 2 и 4 и 8 – макар и никое от тези числа да не звучат примамливо в началото!

Но от къде идва това объркване, тази еуфория по десетките хиляди лайка?

Просто интуитивно свързваме горепосочените важни числа на успеха с бройката фенове – вашите и тези на страниците, в които ви предлагат да публикувате рекламни съобщения. Някак вярваме, че са взаимно свързани. Че расте ли едното, ще расте и другото? Но така ли е всъщност?

От кога най-многолюдната държава е най-богатата?

Нима количеството винаги определя качеството?

Нека тук отворим скоба – няма да отричаме, че многото фенове помагат и броят им не е без значение. От една страна за „социално доверие” ( т.е. щом други са харесали, явно е добро), и от друга – защото аудиторията, която би могла да ви чуе, все пак е по-голяма… Но за да върши действително работа всичко това, е нужно да разберем въпроса за КАЧЕСТВОТО на тези фенове в дълбочина:

1. facebook-numberНай-лошият сценарий – знаят ли изобщо, че са ваши фенове?

Тъжно е, че се налага да повдигаме темата. Но това е факт – хакерството на профили и купуване на фалшиви фенове е ТВЪРДЕ често явление.

Да, фенове с хиляди могат да ви излязат изключително евтино. Подобни оферти ще намерите без проблем!

Но и клопките са много, а който си е купил, е изпитал една или повече от тях:

  • Огромна част от тези фенове си отива още в първите дни, понякога и повече от 50%, защото хората разбират, че са станали жертва на хакерство
  • Помислете сами как това влияе върху имиджа ви и колко дългосрочно работи за успеха ви
  • Нямаме подбор по никакъв смислен демографски или психологически принцип – най-много ограничение по държава. Т.е. при вас ще влезе всичко – от домакинята от Перник, през ученика в Силистра, та до бизнесмена в София…
  • Рискувате да бъдете уловени от все по-усъвършенстващите се механизми на фейсбук за засичане на подобни, неразрешени тактики и страницата ви да бъде закрита!
  • Така всички, което се съградили, включително вашите истински фенове, ще се изгубят

2. Кои са тези хора?

Да си представим, че имате магазин за фотографска техника в Бургас. И искате да съберете аудитория, с която да обсъждате теми около фотографията и различните продукти. Какво бихте направили?

Бихте ли поканили 50 годишни домакини от Хасково, или икономист от Пловдив, който няма никакъв интерес към фотографията?

Или ученици 8-ми клас, които са на друга вълна и нямат никакво намерение скоро да инвестират в нещо подобно?

Ако се вгледате по-добре… предполагам не!

Предполагам, бихте искали на събитието ви да дойдат хора с изразен интерес към фотографията, които вече имат първи стъпки и опит, такива, които се занимават активно, или отдавна са се канили да инвестират в тази страст.

И сега един честен въпрос – ако някой ви предложи да събере 1000 души от първата група срещу 50лв., или 50 души от втората срещу 300лв. – кое ще изберете???

Защо мислите, че във Facebook е различно?

Ето ги и тях, числата – не изглеждат ли първите далеч по-примамливо? Или вече виждате пълната лудост на този вариант?

Оставям въпроса отворен – вие сами решете коя инвестиция си струва повече…

  • 3. До колко тези хора стават в даден момент клиенти?

Може би не ви се вярва, но най-доходоносната страница, с най-голяма възвращаемост, която някога съм правила, е със скандално малко фенове… 300 на брой! Там инвестираните 100 лв. в реклама са се възвърнали десетократно. Защо ли? Защото всеки спечелен фен е бил силно свързан с темата.

А не е ли това най-добрата база за развитие и в бъдеще?!

Важно е да разберем следното – оптималният брой фенове никога няма да бъде един и същ за всяка индустрия, за всеки продукт; никога няма да е един и същ за локални, национални и интернационални бизнеси; никога няма да правите еднакви пари от един и същ брой фенове.

За да си поставите реална цел за вашата бройка фенове, трябва да се запитате:

Какъв е моят случай?

А оттам нататък и числата, които би трябвало да ви интересуват и ориентират, ако очаквате реални резултати са:

  • Колко от феновете ви стават с времето клиенти
  • Колко дълго се задържа един клиент, дошъл от Facebook
  • Колко приходи ви носи всеки един във времето

А как да разпознаем качествената услуга?

За финал ми се иска да споделя няколко начина за разпознаване качеството на услугите, когато търсите да наемете външен специалист за вашия Facebook маркетинг:

1. Питат ли ме колко фенове искам аз – веднага се включва сигналната лампичка.

Няма как да съм само аз този, който определя колко фенове може да постигне бизнеса ми за даден период – това винаги ще зависи от сектор, специфика или масовост на продукта, от географско разпространение и известност на марката…

Който не отваря дума за тези зависимости, а прави мен, клиента, основен фактор в това решение, няма как да гради реална, заинтересована фен база!

2. Който веднага заговаря за публикуване на съобщенията ми в многохилядни,

…общо популярни страници като част от пакета – особено ПРЕДИ дори да е разбрал какъв е продукта ми – няма как да се отнася сериозно към дългосрочното изграждане на марката ми във фейсбук!

  • Това означава, че дори не си задава въпроса дали за моя бизнес тази стъпка е подходяща…
  • Това означава, че той се фокусира основно върху това, което се случва в нечие чуждо фейсбук пространство, а не в моето собствено.
  • facebook-analyticТова означава, че той вероятно просто цели да продаде СВОЕТО рекламно място!

3. Когато ми кажат, че договорът има фиксиран минимален период от 6 месеца!

При това с една и съща цена за всеки месец!

Какво е това? Мобилен оператор? Доставчик на ток? Вас не би ли ви ядосало? Аз още не съм те пробвал, а ти искаш да ме обвържеш…

Има ли по-голяма застраховка от качествено свършената работа?

А получа ли пакет с една и съща месечна цена, в случай че това включва платени facebook реклами, това за мен означава:

  • Че не се прави разлика дали в даден месец има платена реклама или не
  • Или автоматично се приема, че ще има такава през цялото време. Ами ако не се нуждая от такава 100% от времето? Ако я искам само в периода на акции или за начален старт?
  • Че не се поставя въпросът колко пари ще отидат за самия фейсбук при платена реклама. А това е величина, силно зависеща от редица фактори, а не константа.
  • Че всичко се прави стандартно всеки един месец, без съобразяване с развитието.
  • Непрозрачност за какво точно са парите.

Помнете – каквото и да ви говорят, колкото и сладки да звучат обещанията на редица фейсбук специалисти, Facebook не е:

Внезапният спасител, големият бърз успех!

Дали ви привлича идеята или не – успехът с Facebook идва… БАВНО! Защото тук повече от всеки друг канал за реклама важи мисълта на Доу Зантамата:

„Не можеш да направиш всичко днес. Но можеш да го направиш. Големите цели се постигат само с търпение, постоянство и стъпки в избраната посока малко по малко – всеки ден.”

Успехът е възможен и реален. Без значение колко голям е бизнесът ви. Но за тази цел трябва предварително да решите по кои числа ще се ръководите. Големите и бляскави – като готовия милион – или не така забележимите, но далеч по-мощни числа на успеха, които действат на принципа на малката, удвояваща се стотинка…

  • 9
  •  
  •  
  • Здравейте. Темата е интересна.
    Вирус ефекта наистина може да се превърне в огромен проблем, с изключение на бизнесите, които предлагат дигитален продукт. Колкото повече толкова по-добре. Така поне изглежда за един непрофесионалист, поправете ме ако греша.
    Наскоро открих интересен маркетинг инструмент, който ми се стори като манна небесна.
    http://ru.viralmarketingbomb.com/
    Интересно ми е като професионалисти какво мислите за тая джаджа?
    Има ли хляб или е просто въздух под налягане?

  • Здраве и сполука С. Матеева, привет на четящите блога !

    Минавайки на обход през сайта, наострих очи върху статията Ви и реших да се впия за един премерен хейт коментар, с водещ мотив – да сложа ( помогна ако мога ) още една тухла към започнатата дискусия.

    Започвам с мнението си, че сте се захванала с трудна мисия. Имам в предвид, че за Българската действителност, работата с малък и среден бизнес е в пъти по-трудна от същата, отнесана към големите компании (както вероятно и знаете). И причината за това е………………………. ( моля, попълнете думата с маркер върху екрана ) 🙂 Извинете ме за шегата !

    Тъй като средния интернет потребител чете едва около 30 % от текста в една страница, аз правя точно обратното – пиша повече за да отсея плявата от зърното. Това не беше сарказъм в отговор на потребителя Симеон ( поздрави за него ), а мнението ми, че е добре да се проявява търпение когато четем нещо от място което няма строго профилирана аудитория.

    Фейсбук……………ех този Фейсбук, големия сегмент-популация към който се стремят всички борещи се за продажби, бранд репутация и трафик. Есенцията от казаното за успехите и опороченото представяне на връзката фен-реален клиент (потребител) разбира се, подкрепям с две ръце.

    Поздравления и за езотеричното ( вертикално мислене в аналогии ). Примера който дадохте е верен ……………. освен когато не е.
    Като цяло, практиката подкрепя в по-голямата част от случаите примера/аналогията и то не случайно. Просто хората не сме обособени да мислим в условията на вероятности и размити величини. Това отнема време и ресурси, които мозъкът ни се стреми да намали. Факт !

    Няма да е верен обаче, когато ( дано не Ви се случва ) планирате по-голям фрейм за стратегия или времеви параметри за план, който се счупва само защото по някакъв начин влезете с инструмент който предизвиква вирусен ефект. Повечето маркетолози, стратези, маркетьори, специалисти, консултанти и т.н искат да постигнат вирусен ефект…………и често правят лоша услуга на марката за която работят. Да, правилно прочетохте. Лоша услуга.
    Към Вас казах – “ дано не Ви се случва“ и имам в предвид само в случай, че не сте го планирали ( а планирането не е твърде възможно ) 🙂

    Виждал съм колеги да се вкарват в такива филми след подобна история, че на сценаристите в Холивуд им е бедна фантазията в сравнение с тях ( пресилено и образно казано ).

    За да успее бизнеса да понесе върху себе си ( независимо дали е услуга, марка или продукт ) влиянието на една вирусна епидемия – то трябва да е готов ( с нужните ресурси ) за нея. Замислете се, колко от малкия и среден бизнес би бил готов да понесе върху себе си един фурор от внимание или реални клиенти ?

    С всичките си изпростели писаници искам да кажа, че на практика не е възможно да се твърди коя от двете рецепти които посочвате е по-добра, тъй като човекът, екипа или отделът който се занимава с това, няма пълен контрол в сегмента или популацията в която е задействана стратегията или инструмента. Това важи особено сега, когато динамиката в мрежата е убийствена и един единствен инфлуенсър може да обърне хода на играта.

    Адмирации за това, че използвате думата “ може би“ ! Да, един маркетолог, маркетьор и т.н. тежи в пъти повече когато започне да използва по-често думата „може би“ и „вероятност“. Тонът и локумите в коментара ми са такива, за да се опитам да провокирам написването на още една статия от Вас.

    Има какво да дадете – добре, разумно и премерено звучите……….Вие сте на ход.

    Поздрави и успехи: SP

    • Здравейте schmo

      Благодарности за времето, което сте отделили, за да напишете този изключително полезен коментар, който се явява страхотно допълнение към статията. Беше ми изключително интересно да прочета мнението Ви!

      Още веднъж моите Благодарности към труда ви да оставите и вашият почерк при нас

      P.S. С удоволствие бих Ви поканил за гост автор ако имате интерес!

      Поздрави
      Христо

      • Почитания Христо

        Благодаря за вниманието и оценката !
        Ще обмисля какво, как, по какъв начин бих могъл да предложа на читателите Ви и ще Ви отговоря в най-кратък срок.

        Поздрави и успех: SP

    • Здравейте и от мен, shmo 🙂

      Адмирации и от мен за коментара, сама знам, че изисква малко повече от 2 мин. и също така не малко вътрешно старание, за да изложим така подробно позицията си в писмен вид…

      Мога само да се радвам, че статията ви е провокирала така да се замислите по въпроса и в допълнение искам да кажа следното:

      1. Че мисията с малкия и среден бизнес е далеч по-трудна отколкото тази на големия, разбира се изпитвам всеки ден от първа ръка. Но точно в това се крие предизвикателството за мен, колкото и да звучи като клише. Макар и нещата да не са чак толкова прости, колкото някои големи марки ги третират, при тях винаги част от нещата ще се случват от само себе си. С малкия и среден бизнес далеч не е така, трябва добре да се помисли какво точно правиш, за какво точно си влагаш парите, как и кога можеш да си ги върнеш и разбира се умножиш… точно там да се подхлъзваш по напудрени тактики, които звучат пленително, но с които само преливаш от пусто в празно, е най-опасно. За това и най-вече за тях пиша тази статия – и големите могат да си навредят, но по друг начин!

      2. Именно в това се състои въпросът – да мислим какво точно търсим и защо, преди да го гоним. Постигането на т.нар. „вирусен ефект“ може да е много полезно в някои случаи, в други – да е просто въздух под налягане без особен смисъл, а в някои дори и контрапродуктивен – както сте описали подробно 🙂

      Така че мисия лесна-трудна, да рабогиш за нещо от сърце и по убеждение, винаги има смисъл и дава резултат. Мога да ви уверя, че далеч повече малки фирми, отколкото си мислим на пръв поглед, разбират точно за какво става въпрос, веднъж щом го чуят изложено в ясен вид и от някой, за който имат усещането, че не се опитва просто да ги мотае…

      И за край ще се присъединя и аз към мнението на Христо, че от вас ще излезе чудесен гост-автор, така че давайте, ще следя с интерес! 🙂

      Поздрави,
      Силвия

  • Признавам, че някои от статиите са полезни, но са полезни досущ като американски учебник по маркетинг или каквато и да било икономика – махаш 90% от повторенията и стига до това, което е полезно.

    Аз също пиша, макар и на друга тематика и се старая нещата да са кратки, ясни, без повторения, това се цени от хората в интернет, защото времето на всекиго е ценно и като цяло малко.

    И още нещо – добре е, че правите реклама на госпожата, но нека е по същество – това са проблемите, а ето човек, който може да помогне да се решат по правилния начин. Все пак читателите на този блог не сме много по-глупави от списващите, а и обикновено цопаме в същата бизнес локвичка.

    • Симеон, първо здравей,

      нямам представа защо се коментира само и единствено през призмата на човек, който е в час с материята? Останалите, които не са толкова наясно като теб какво да правят?

      Другото, което не разбирам, /не значи разбира се, че съм прав/ е за тези повторения – аз не се занимавам с фейсбук маркетинг и ми беше интересна статията и затова я публикувам – изобщо не ми правят впечатления повторения или нещо подобно в случая. Това не е сайт за тесни специалисти, даже напротив!

      Относно рекламата – да, правим такава на Face Profits и точно, защото читателите ни като вас са интелигентни – много добре ще разберат, проблемите и, че това е фирма, която може да ги реши – очевадно е, защо трябва да го натъртваме отделно? Нали не сте по-малко глупави…

      Последно искам да вметна, че според мен точно така се прави маркетинг чрез съдържание – не като се набива в очите рекламираната фирма. Иначе другото си е чиста реклама – в такъв случай да бяхме сложили един банер вместо статия и готово…

      Поздрави
      Христо

    • Здравейте Симеон,
      щом пишете на друга тематика, правилно ли ще предположа, че не се занимавате директно с клиенти, за които правите именно фейсбук маркетинг?
      Съдържанието на статията е породено ИЗЦЯЛО от това, с което се сблъсквам в ежедневната практика. Там излиза, че на хората не им е толкова ясно всичко, защото – колкото и да е учудващо – всеки може да е специалист в това, което произвежда или предлага, но това не значи автоматично, че е изчел учебниците по маркетинг като нас и вас.

      Излиза, че това което за нас тук може би се подразбира, за много хора, които именно са плащащите за подобни услуги, не е така очевидно. Ако считате, че натъртвайки, че стабилният успех се прави бавно и че работата изисква индивидуален и задълбочен подход, който често е по-мъчния път, просто си правим реклама – значи надявам се все пак е станало ясно, че държим именно на качеството, а не на събирането на клиенти на всяка цена. Най-лесното е да напишем как във фейсбук има еди си колко милиона потребители и как това магически ще ви спечели клиенти и ще ви изгради силен бранд – както междудругото се прави на доста места, без да цитирам…

      Не смятам, че тезата ми ще спечели само привърженици, и затова не я приемам изцяло като рекламна. Ако от това все пак извлека дивиденти – значи въпреки всичките повторения някой е видял и смисъл в казаното!

      Благодаря най-искрено за споделеното мнение, всеки външен поглед е нещо, от което бихме могли да се поучим…

  • Здравей,

    Твоето мото трябва да бъде – нямам време да пиша кратки статии затова пиша дълги 🙂 Прочетах я, повтарят се нещата. За човек който не е наясно след всички тези повторения би трябвало да разбере. Полезна е.

    Поздрави!

    • Няма как да спорим, прав си – подробничко обеснявам, но се старая да доизяснявам докрай :)) Гледам да пиша точно за хората, които може би не са толкова наясно, именно в това виждам смисъла… Но ще го имам предвид и следващият път ще видим как може да се получи и по-сбитичко 😉

      • Аз съм за по-подробното обясняване – от самото начало до края, тъй като не знам дали знаете, но има адски много хора, които не са наясно с нещата – не само с тази материя.

        Има хора, които мейл не знаят как да си направят и да си го проверят. Затова разделяме статията и визуално на части – всеки да си намира каквото му трябва.

        Тази статия е подробно обяснено всичко, което трябва да се има предвид по проблема.

        Целта ни е да помагаме на незнаещите и да обогатяваме знаещите. Не можем да се ограничим само с едното или само с другото.

        Между другото аз непрекъснато следя най-популярните блогове в света – тенденцията е на точно такива постове – кратките статии вече са повече за новинарските сайтове – разбира се има и изключения.

        Вече на, който не му се чете там не можем да помогнем…

        Поздрави 🙂

        • Аз също съм на мнение, че не трябва излишно да се разтягат локуми, за да се пълни съдържание, но пък не трябва и да забравяме за кого предимно пишем и как стоят нещата от негова гледна точка.

          В случая пиша предимно за средния собственик на малък или следен бизнес – и тъй като познавам вече доста добре митовете и предрасъдъците, съм наясно, че силно етаблирани в съзнанието тези няма просто с 3 изречения
          да се обърнат.

          Именно когато имаме вкоренени представи за нещо, понякога се налага да го разбием и разгледаме от малко повече ъгли.

          Така че съгласна съм – в крайна сметка макар и времето ни да е оскъдно, можем да преценим дали нещо е от достатъчно значение за нас. На всеки му се налага да подбира четивата си, и лично аз бих предпочела за прочета 1 статия от 50 стр., която намирам наистина полезна и ще ме насочи в правилна посока за вбъдеще, отколкото 50 статии от по 1 страница с общи приказки, от които нищо в съзнанието или практиката ми не се променя.

          Така че дължината винаги е нещо относително спрямо това, какво ни носи…

  • Много се дразня от този туул, който се показва след маркиране на текст.
    Аз съм свикнал като чета да си маркирам текста, за да знам къде съм в момента или ако трябва да направя пауза, да знам от къде да продължа.

  • Статията е добра, но трудно четима – в повечето случай се задават няколко въпроса и следва отговор с удивителна 😉
    Успех на Фейс Профитс, изглежда, че вървят към правилният път.

  • 🔘 За Нас

    🔘 За Реклама


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    >
     

    Най-голямото намаление за годината! Вземи 50% отстъпка за най-желания абонамент научи повече