Тази странна тактика ще накара хората да кликнат (и да купят)

Как да създадеш лоялни фенове и легендарна марка чрез похвата “маркетинг на идентичността!

С една простичка промяна на някои думи, може да се възползваш от мощен психологически мотиватор: маркетинг на идентичността.

💡 Идеята:

Не искай от хората да ти помагат… помоли ги да бъдат помощници.

„Маркетингът на идентичността“ прави това, като трансформира желаните действия в желаните идентичности.

Ето и примери:

  • Помогни ни да се подобрим → Стани бета тестер
  • Надгради плана си → Стани експерт
  • Научи повече → Бъди от първите
  • Присъедини се към общността → Стани член
  • Препоръчай на приятел → Стани посланик

Запомни: хората са по-склонни да действат, когато това съответства на начина, по който искат да бъдат възприемани от другите.

🧠 Защо това работи?


Защото премества фокуса от еднократното действие към постоянната идентичност.

🧽 „Помощ“ срещу „помощник“:

Проучване в предучилищна възраст показва, че децата почистват с 50% повече, когато са помолени да бъдат помощници.

📮 „Гласуване“ срещу „Избирател“:

Избирателната активност се е увеличила с 15 %, когато лицата са били помолени да бъдат избиратели.

Бизнесите, които прилагат “тактиката на идентичността” правят нещо като магия: изведнъж не става въпрос само за това да направиш нещо, а за това да бъдеш някой (+принадлежност).

😱 Емоджи трикът:

Един от най-готините хакове за идентичност е да се насърчат хората да добавят емотикони към имената си в социалните мрежи.

Това е идеалният сигнал за принадлежност.

Примери:

  • Курсът за копирайтинг Ship30for30: участниците в него използват емотикона на кораб 🚢 в имената си в Twitter/X. Това създава усещане за общност и споделена идентичност. Освен това им помага да намерят други ученици, с които да пресподелят постовете си.
  • Beehiiv – всичките им служители използват emoji на 🐝 в Twitter/X. Това подсилва идентичността им като поддръжници на Beehiiv.

🔥 Възможност:

Все още не съм виждал този трик с емотикони в LinkedIn…

Може да се окаже златна мина за B2B. Просто идея…

🤫 Изводът:

Като вдъхновяваш потребителите да се замислят за своята идентичност, можеш да ги подтикнеш към желаните действия и да създадеш по-силно чувство за общност и лоялност.

📝 Накратко:

Когато искаш да накараш хората да действат, промени призивите си за действие (CTA) като призовеш определена идентичност.

Изгради свое собствено присъствие в социалните мрежи чрез емотиконка, която да сложиш до името си.

Струва си да тестваш.

///

P.S.

Ако искаш да се отличиш радикално, да излезеш от застоя и да оптимизираш живота и бизнеса си, стани член на Мастърхак 🔰

Ето и 4 начина, с които мога да ти помогна още сега:


🧠 Ако си объркан и не знаеш от къде да започнеш – имаш нужда от яснота! В това мини ръководство ще ти споделя как самия аз я намерих в 5 лесни стъпки + най-важния документ в бизнеса ми.

💻 Ако искаш да разшириш бизнеса ситази стратегия ще ти помогне да премахнеш преградите пред растежа, към който се стремиш.

🐯 Ако търсиш начин да откроиш себе си или бизнеса си радикално, за да разбиеш конкуренцията, трябва да опиташ тази стратегия.

❤️ Ако искаш да развиваш бизнес, но не можеш да си позволиш служителисъздай си такива за по-малко от 20 мин.

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Минималистът
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Дигитални лостове, AI инструменти и нестандартни прозрения
Минималистът