Как да намалите триенето при покупката, за да продавате много повече – според един от най-добрите експерти на Амазон

Да, това са трикове за милиарди!

Но преди да ви разкажа с подробности, нека проследим една история…

Ден преди да стане на 10, Кинтан Брамбхат останал до късно вечерта, обзет от вълнение, че съвсем скоро ще може да отвори подаръците си. В един от пакетите открил ярко червена кола с дистанционно.

Малкият Кинтан поставил колата на пода и с усмивка на лице, обзет от огромно нетърпение натиснал бутона за старт.

Състезателната кола обаче не помръднала…

Оказало се, че мечтаната играчка не включвала батерии, а и в къщата нямало. В този късен час било невъзможно да се купят.

Разочаровано малкото момче си легнало.

Това бил първият истински сблъсък на Брамбхат с това, което по-късно той нарича “friction point” (точки на съпротивление / триене) или с други думи – всичко, което пречи на клиента да изпълни задачата, която има да свърши с продукта, който е купил от нас.

Определението за един от най-важните аспекти за бизнеса гласи:

Точките на “триене” са всяка пречка, която застава на пътя на потребителя при опита му да използва вашия продукт.

Заради преживяване като това, Брамбхат изградил успешната си кариера за Амазон върху задачата да премахва подобни неприятни бариери пред клиентите, често използвайки изключително иновативни, но лесни за прилагане подходи. Защо да слушаме експертизата на Брамбхат?

В Amazon помогнал да се разработи супер ефективна продуктова стратегия за абонаментните услуги Amazon music , както и за Alexa – технологията за гласово разпознаване, която стои зад интелигентния говорител Echo.

Взел е и много важно участие в разработването на услугата “Skype за Бизнес” на Microsoft. Няма да ви разказвам биографията му. Споделям ви тези факти, за да видите, че този човек никак не е случаен.

Затова и нямах търпение да ви споделя опита и иновативния му начин на мислене, който може да помогне и на вас да увеличите продажбите си.

Но вероятно друго ви вълнува повече…

Какво точно ще намерите в това ръководство?

  • В следващите редове ще ви разкажа за тактиките и методите, които препоръчва Брамбхат за това как да откриваме и премахваме точките на триене, ĸoитo пречат на потребителите да купуват и ползват вашите продукти и услуги.
  • Ще научите конкретни стъпки за работа, които да приложите в различните точки на контакт през, които минават клиентите с вашия продукт. Ще ви покажа и стратегии за намаляване на съпротивлението при продажба.

Ако пък това се окаже неизбежно ще разберете как да го маскирате, така че от недостатък да ви влезе в употреба.

Какво може да бъде “триенето” във вашия бизнес?

Бариерите пред доброто клиентското изживяване могат да се проявят по различен начин. Такива може да са сложните процедури при регистрация или неудобните менюта. Има много варианти на триене, но Брамбхат ги обединява в 3 основни категории:

Триене заради непознатост:

Първият досег на клиента с продукта ви може да постави бариера, ако той не знае как да го използва. Това е едно от най-големите препятствия при нов продукт. Всеки ден го изпитваме на гърба си с нашия абонаментен бизнес.

Триене заради дизайна:

Има моменти, в които умишлено трябва да създадете “триене”. Например, това може да бъде нужда от обучение как да се ползва продукта. Този процес обаче трябва да се проектира внимателно – какво точно ще е изживяването на клиента, докато работи с инструкцията или гледа обучението.

Триене заради несъответствие с човешкото поведение:

Дизайнът на продукта може да се върне и да ви ухапе! Неясни указания, сложни менюта, неясна навигация, лошо проектирани функции и контроли непоказващи на клиента как най-лесно и удобно да използва продукта.


Докато първите два вида триене са по-лесни за предвиждане и контрол, третата категория включва случаи, които не са преднамерени или възникват неочаквано.

Изпаднахме в шок, когато стартирахме музикалните услуги на Alexa. Клиентите се опитваха да намерят музика по начини, за които никой от нас не беше и предполагал. Бяхме подготвени за конкретни заявки за песни. Но проблемът е, че хората не знаят непременно името на всяка песен. Гласовите команди, които задаваха на Alexa бяха по-разговорни, отколкото очаквахме. Например: „Пусни най-новия сингъл от Adele“ – Брамбхат

Когато продуктът ви е нов и тепърва ще се развива, ще се появяват все повече точки на съпротивление.

Затова е важно, още преди да вкарате някаква новост, да предвидите намерението на клиента и ако е възможно да го облекчите.

Това, разбира се не е толкова лесно!

Но затова е и този материал – да премахне триенето. Затова ВНИМАНИЕ:

Следва една от най-важните ръководства в клуб Мастърхак!

В него се съдържат практически стратегии, идеи и трикове, които препоръчва Брамбхат, един от най-добрите експерти в Амазон, които ще премахнат бариерите между клиентите и вашите продукти!

Да започваме…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак

Печели с ума.
Не с времето си.

БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Всеки път, когато го отворя, умът ми се взривява от идеи..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят...
★★★★★
От застой в доминация
Инструменти и похвати, които от марионетка ще те направят кукловод...