ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

12 тактики за ценообразуване, с които ще извличате максимум печалба

Управлението на онлайн бизнес не е лесна работа.

Непрекъснато трябва да гасите пожари и да се развивате.

И от всички предизвикателства, пред които сте изправени, две от най-големите са привличането на нови клиенти и реализирането на някаква печалба от продажбите (невинаги продажбите носят печалба).

Ето и добрата новина:

Има начин да се справите и с двата проблема едновременно.

Запазването на лоялността на клиента към вашата марка намалява разходите за придобиване на нови клиенти.

Всъщност фокусирането върху задържането на съществуващ клиент е пет пъти по-евтино от придобиването на нов!

Но как да го направим?

Един от работещите начини за привличане на потенциални клиенти и подобряване на тяхната лоялност е чрез ценовата ви стратегия.

Но преди да преминем към най-добрите тактики, които можете да приложите, има няколко неща, които трябва да познавате...

Защо ценообразуването е толкова важно...

ценообразуване

Случвало ли ви се е, когато влезете в мола да имате чувството, че днес сте в "настроение за покупки"? Може би само миризмата ви кара да преживявате това настроение? Това ми се е случвало и на мен...

Оказва се, че много магазини за търговия на дребно съзнателно създават своя собствена миризма.

Те правят т.нар. маркетинг на ароматите, който той работи наистина добре. Това е силата на сетивния маркетинг.

За съжаление обаче в електронната търговия все още не можем да предложим такива мощни сензитивни преживявания.

Когато купувате онлайн, нещата са доста по-безвкусни.

Цената е налице от пръв поглед, но купувачът не може да докосне, помирише или опита продукта, така че всички тези субективни стимули за покупка са отстранени от процеса.

Затова в онлайн бизнеса ценообразуването е толкова важно. То е обективния фактор, който до голяма степен влияе на процеса!


СЪДЪРЖАНИЕ:


12 ТОП ценови стратегии за всеки бизнес:

Интернет: ускорителят на "обективни" покупки


Електронната търговия работи в среда, в която преобладава т.нар. "обективно пазаруване". Преживяването при него е доста по-различно от покупката в магазина, а информацията се получава лесно и на мига.

Никой не иска да плаща повече, а интернет предлага някои стимули за насърчаване на обективните покупки:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → потвърдете абонамента
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си