12 тактики за ценообразуване, с които ще извличате максимум печалба

Управлението на онлайн бизнес не е лесна работа.

Непрекъснато трябва да гасите пожари и да се развивате.

И от всички предизвикателства, пред които сте изправени, две от най-големите са привличането на нови клиенти и реализирането на някаква печалба от продажбите (невинаги продажбите носят печалба).

Ето и добрата новина:

Има начин да се справите и с двата проблема едновременно.

Запазването на лоялността на клиента към вашата марка намалява разходите за придобиване на нови клиенти.

Всъщност фокусирането върху задържането на съществуващ клиент е пет пъти по-евтино от придобиването на нов!

Но как да го направим?

Един от работещите начини за привличане на потенциални клиенти и подобряване на тяхната лоялност е чрез ценовата ви стратегия.

Но преди да преминем към най-добрите тактики, които можете да приложите, има няколко неща, които трябва да познавате…

Защо ценообразуването е толкова важно…

ценообразуване

Случвало ли ви се е, когато влезете в мола да имате чувството, че днес сте в “настроение за покупки”? Може би само миризмата ви кара да преживявате това настроение? Това ми се е случвало и на мен…

Оказва се, че много магазини за търговия на дребно съзнателно създават своя собствена миризма.

Те правят т.нар. маркетинг на ароматите, който той работи наистина добре. Това е силата на сетивния маркетинг.

За съжаление обаче в електронната търговия все още не можем да предложим такива мощни сензитивни преживявания.

Когато купувате онлайн, нещата са доста по-безвкусни.

Цената е налице от пръв поглед, но купувачът не може да докосне, помирише или опита продукта, така че всички тези субективни стимули за покупка са отстранени от процеса.

Затова в онлайн бизнеса ценообразуването е толкова важно. То е обективния фактор, който до голяма степен влияе на процеса!


СЪДЪРЖАНИЕ:


12 ТОП ценови стратегии за всеки бизнес:

Интернет: ускорителят на “обективни” покупки


Електронната търговия работи в среда, в която преобладава т.нар. “обективно пазаруване“. Преживяването при него е доста по-различно от покупката в магазина, а информацията се получава лесно и на мига.

Никой не иска да плаща повече, а интернет предлага някои стимули за насърчаване на обективните покупки:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Отстъпки и подаръци за над 450 лв с годишен абонамент за Мастърхак 
ЕДНОКРАТНА ОФЕРТА
4.8 / 5 от 2000+ човека
ПОСЛЕДНИ БРОЙКИ

Отстъпки и подаръци
за над 450 лв с годишен абонамент за Мастърхак

ЕДНОКРАТНА ОФЕРТА