Както нахраниш подсъзнанието, така и ще ти откликне! Може да ти е съюзник, но може и да ти стане враг!
Според изследване на Гералд Цалтман, професор от Harwardl, близо 95% от решенията за покупка са повлияни от подсъзнателни процеси. В тази връзка безброй статии съветват в маркетинга да се прилагат методи, които влияят върху емоционалната, ирационалната, подсъзнателната част на мозъка.
Когато в една кампания се залага повече на рационалното, без да се отчита как действително работи човешкият мозък, тогава резултатите са ясни – незадоволително потребителско преживяване и ниски нива на конверсия.
Получава се и обратното:
Ако насочим рекламата директно към подсъзнанието ще получим по-добро потребителско изживяване и повишаване на продажбите!
В оставащите редове ще ви покажа точно как!