ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

8 техники от невромаркетинга за подсъзнателно влияние с цел лоялност и повече продажби

Както нахраниш подсъзнанието, така и ще ти откликне! Може да ти е съюзник, но може и да ти стане враг!

Според изследване на Гералд Цалтман, професор от Harwardl, близо 95% от решенията за покупка са повлияни от подсъзнателни процеси. В тази връзка безброй статии съветват в маркетинга да се прилагат методи, които влияят върху емоционалната, ирационалната, подсъзнателната част на мозъка.

Когато в една кампания се залага повече на рационалното, без да се отчита как действително работи човешкият мозък, тогава резултатите са ясни - незадоволително потребителско преживяване и ниски нива на конверсия.

Получава се и обратното:

Ако насочим рекламата директно към подсъзнанието ще получим по-добро потребителско изживяване и повишаване на продажбите!

В оставащите редове ще ви покажа точно как!

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Всяка седмица над 15 000 предприемачи и експерти го очакват с нетърпение
Някои от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
Някои от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
+ специален подарък
Последен шанс да спестиш 250 лв за най-желания абонамент + 1 месец FREE
- 55%