ВЛЕЗ В КЛУБА

8 техники от невромаркетинга за подсъзнателно влияние с цел лоялност и повече продажби

Както нахраниш подсъзнанието, така и ще ти откликне! Може да ти е съюзник, но може и да ти стане враг!

Според изследване на Гералд Цалтман, професор от Harwardl, близо 95% от решенията за покупка са повлияни от подсъзнателни процеси. В тази връзка безброй статии съветват в маркетинга да се прилагат методи, които влияят върху емоционалната, ирационалната, подсъзнателната част на мозъка.

Когато в една кампания се залага повече на рационалното, без да се отчита как действително работи човешкият мозък, тогава резултатите са ясни - незадоволително потребителско преживяване и ниски нива на конверсия.

Получава се и обратното:

Ако насочим рекламата директно към подсъзнанието ще получим по-добро потребителско изживяване и повишаване на продажбите!

В оставащите редове ще ви покажа точно как!

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Последен шанс да СПЕСТИШ 300 лв за най-желания абонамент на клуб Мастърхак!
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
Последен шанс да спестиш 300 лв за най-желания абонамент + ПОДАРЪЦИ
- 70%
Спести над 300 лв
- 70%
Остават часове...
10
дни
10
часа
10
минути
10
секунди
Цената се вдига след: