8 техники от невромаркетинга за подсъзнателно влияние с цел лоялност и повече продажби

Както нахраниш подсъзнанието, така и ще ти откликне! Може да ти е съюзник, но може и да ти стане враг!

Според изследване на Гералд Цалтман, професор от Harwardl, близо 95% от решенията за покупка са повлияни от подсъзнателни процеси. В тази връзка безброй статии съветват в маркетинга да се прилагат методи, които влияят върху емоционалната, ирационалната, подсъзнателната част на мозъка.

Когато в една кампания се залага повече на рационалното, без да се отчита как действително работи човешкият мозък, тогава резултатите са ясни – незадоволително потребителско преживяване и ниски нива на конверсия.

Получава се и обратното:

Ако насочим рекламата директно към подсъзнанието ще получим по-добро потребителско изживяване и повишаване на продажбите!

В оставащите редове ще ви покажа точно как!

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си