Как да завладееш ума на клиентите си с 12-те бранд архетипа [ако искаш тотална доминация] + примери

Ако искаш да позиционираш нова марка или искаш да трансформираш съществуващия си бизнес с едничката цел да привлечеш повече от точните клиенти, които да купуват твоите продукти и след това отново да ги предпочитат, този материал ще ти помогне много.

В него ще научиш:

12-те бранд архетипа и правилната стратегия да работят успешно

✅ 4-те стъпки за изграждане на магнетична бизнес идентичност

✅ Как се създава и разказва завладяваща история на бранда

Не е случайно, че хората имат предпочитание към даден бранд. Отнасят се към него като към някой, когото добре познават, а в много случаи дори обичат.

Не е лесно да се обясни това явление.

Какво ги привлича, защо канят дадена марка в уютния си дом и му показват почти безгранична лоялност, поверявайки съдържанието на портфейла си?

Може би причината е в невероятния рекламен текст, страхотната визия и идентичност или пък има някаква друга тайна?

Краткият отговор на този труден въпрос е.....бранд архетипите.

Ако имате бизнес или правите маркетинг, то със сигурност ще увеличите резултатите си ако познавате в дълбочина психологията на различните архетипи клиенти.

Точно затова и в такава дълбочина разгледахме темата.

В това ръководство ще намерите абсолютно всичко, което трябва да знаете за архетипите и как да го използвате във вашия маркетинг и бизнес. Дерзайте...

Качеството и полезността са гарантирани!

Сподели 😍

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top