Какво да правиш ако ти блокират рекламния Facebook акаунт. Как да се защитиш, за да не ти се случва изобщо [практическо ръководство]

Блокирали ли са рекламния ти Facebook акаунт?

Не можеш да рекламираш бизнеса си, не можеш да рекламираш бизнеса на клиента си, нямаш достъп до ценната история, експерименти и аудитории, които си градил с толкова много труд. Спира ти се достъпа до всичко, което си постигнал и тествал.

А понякога се налага да смениш дори и домейна на сайта си...

Доста неприятно!

И какво сега... Да почваш всичко отначало...? Не!

Разибра се, никой не е застрахован от тази нотификация или наказателен имейл:


В оставащите редове ще намериш възможно най-изчерпателния списък на това, което трябва да правиш, за да предотвратиш спирането на рекламния ти Facebook акаунт.

🔥 Ще разбереш и какво точно можеш да направиш ако вече си блокиран...

📜 Съдържание:

  • Какво прави Фейсбук, когато наказва (не само при спиране на акаунт)?
  • Как да се защитиш - какво НЕ трябва да правиш, за да не ти спрат акаунта!
  • Кои са основните неща, които се вземат под внимание за наказание!
  • Какво да направиш ако вече са ти блокирали акаунта!
  • Директни контактни форми, през които да пишеш, за да оспориш!
И много други ценни съвети...

🔥 Помни: това в никакъв случай не е списък от типа ол инклузив, нито е заместител на четенето и разбирането на официалните правила за рекламиране в Facebook. Това е списък, който значително ще подобри познанията и тактиките, които ти трябват, за да си сигурен, че си направил каквото трябва, за да остане профила ти активен.

Как работи Фейсбук, когато ни наказва?

Когато рекламираш нещо, което не е в разрез с правилата на платформата Фейсбук вкарва домейна, страниците, групите и профилите ти в т.нар. класификатори.

Веднъж наказан (спряна реклама) те те категоризират и така ставаш обект на проверки.

За каквото и да е наказанието, от платформата винаги обясняват причината - няма такова нещо като - спряха ми рекламата, без дори да ми кажат защо.

💡 Бележка: спирали са ми доста реклами. Понякога аргумента им няма никаква връзка със самата реклама (аз рекламирам клуба, те ми казват, че не мога да рекламирам алкохол и цигари). Тогава задължително им пиша за какво става въпрос (има опция при отказа). Винаги ми я одобряват след това.

Има 3 основни елемента, за които трябва да се грижиш:

  • 271
  • 79
  • 23

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

 

Най-голямото намаление за MasterHack е отново тук + ПОДАРЪКНаучи повече →