ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Какво да правиш ако ти блокират рекламния Facebook акаунт [практическо ръководство]

Блокирали ли са рекламния ти Facebook акаунт?

Не можеш да рекламираш бизнеса си, не можеш да рекламираш бизнеса на клиента си, нямаш достъп до ценната история, експерименти и аудитории, които си градил с толкова много труд.

Спира ти се достъпа до всичко, което си постигнал и тествал.

А понякога се налага да смениш дори и домейна на сайта си...

Доста неприятно!

И какво сега... Да почваш всичко отначало...? Не!

Разибра се, никой не е застрахован. Дори и ние...


В оставащите редове ще намериш възможно най-изчерпателния списък на всичко, което можеш да правиш, за да предотвратиш спирането на рекламния ти Facebook акаунт.

? Ще разбереш и какво точно можеш да направиш ако вече си блокиран...

? Съдържание:

  • Какво прави Фейсбук, когато наказва (не само при спиране на акаунт)?
  • Как да се защитиш - какво НЕ трябва да правиш, за да не ти спрат акаунта!
  • Кои са основните неща, които се вземат под внимание за наказание!
  • Какво да направиш ако вече са ти блокирали акаунта!
  • Директни контактни форми, през които да пишеш, за да оспориш!
И много други ценни съвети...

? Помни: това в никакъв случай не е списък от типа ол инклузив, нито е заместител на четенето и разбирането на официалните правила за рекламиране в Facebook. Това е списък, който значително ще подобри познанията и тактиките, които ти трябват, за да си сигурен, че си направил каквото трябва, за да остане профила ти активен.

Как работи Фейсбук, когато ни наказва?

Когато рекламираш нещо, което не е в разрез с правилата на платформата, Фейсбук вкарва домейна, страниците, групите и профилите ти в т.нар. класификатори. Веднъж наказан (спряна реклама, например) те те категоризират и така ставаш обект на проверки. За каквото и да е наказанието, от платформата винаги обясняват причината.

Няма такова нещо като - спряха ми рекламата, без дори да ми кажат защо.

? Бележка: спирали са ми доста реклами. Понякога аргумента им няма никаква връзка със самата реклама (аз рекламирам клуба, те ми казват, че не мога да рекламирам алкохол и цигари). Тогава задължително им пиша за какво става въпрос (има опция при отказа). Винаги ми я одобряват след това.

Има 3 основни елемента, за които трябва да се грижиш:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → потвърдете абонамента
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си