ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Конкуренцията в iGaming индустрията – как „малките“ се справят с „големите акули“?


Запази за после

Ако сте се озовали тук, търсейки истории за геймърския свят, страхувам се, че ще ви разочароваме.

iGaming индустрията отново се отнася до игри, но за предложенията, които можем да открием в онлайн казината и реалните обекти.

Истината е, че някъде към края на 90-те години почти всички игри започнаха  да се променят, а онлайн платформите нямаха избор, освен да използват иновацията и да развият една индустрия, която и до този момент продължава да отчита рекорди по приходи.

Какво точно правят iGaming студиата и как точно се разделят спрямо гейминг индустрията?

Най-лесният начин да ги обясним е чрез самия процес на забавление.

Тук ще открием, че играчът трябва да закупи играта еднократно, макар и в последствие винаги да има допълнителни части или пакети, които могат да се заплатят. При iGaming индустрията, като техните предложения най-често могат да  бъдат открити в онлайн казината, заплащането става по време на игра, като клиентът определя самата сума.

Нещо по-важно е, че тук вече навлизаме в сферата на залозите, където присъства и законодателството по хазарта.

Залог имаме едва тогава, когато двете страни имат равен шанс за успех и точно това се гарантира не от казиното, а от самото студио.

В последното десетилетие самите казина решиха, че ще наклонят везните в полза на клиентите си, като дават далеч по-високи шансове.

Както се досещаме, един от най-големите инвеститори на технология днес е именно хазартната индустрия.

Те са инвеститорите във всяка една иновация, те търсят и възможно най-добрите начини да извлекат ползите и да предложат иновации.

Конкуренцията между различните студиа е повече от огромна, особено след като открием, че почти всяка седмица има едно ново заглавие.

Именно тази конкуренция създава някои трудности на самите брандове, все пак един екип трябва да открие правилните и най-увлекателни заглавия за своите клиенти, а както се досещаме, не винаги големите студиа са на висота, понякога най-качествените игри са дело на не толкова известни брандове.

Ако разгледаме това Palms bet ревю ще открием, че този оператор никога не се ограничава  само с един производител.

Тайната за успех винаги се крие в комбинация между няколко студиа и интегрирането им в дадена платформа.

Комбинацията и търсенето на разнообразие е само една от възможностите, но след това можем да видим, че традиционната битка, която присъства в гейминг сектора, тук изобщо не играе роля. Самите заглавия често не са с най-блестящата графика, но пък имат история, логически са и позволяват на всеки клиент да хване ритъма на играта. Това е единствената индустрия, в която самите клиенти се търсят за мнение и директно посочват от какво имат нужда и как искат да изглежда бъдещето на тяхното хоби.

Не е трудно да открием, че още в началото на годината повечето клиенти започнаха да изискват създаването на турнири и други видове игри, в които техните индивидуални умения да се възнаграждават.

Докато големите брандове се стремят да създадат изцяло нови игри, малките играчи просто създадоха една система, оставиха старите заглавия и позволиха на аудиторията да се забавлява, като точковият актив се отчиташе напълно автоматично, без да отнема вниманието на самите клиенти.

В отделна секция се публикуват най-добрите и винаги за най-добрите се предлагат допълнителни награди. Оператори като посочения приеха тази идея, за да могат да изпреварят технологичното време.

Най-вероятно до следващата година ще има подобни заглавия с далеч по-голяма графика, но до тогава победители ще бъдат студиата, които динамично се ориентират в обстановката.

Дори и да забелязваме присъствието на големите студиа в страната и родните брандове, няма как да не открием, че за пореден месец заглавия, при това не първа младост, разработени от родни студиа, са на върха на класацията, при това говорим за  потребителската, а не за експертната.

Не се изненадвайте, когато говорим за родни брандове, макар и компании като EGT и CT Gaming да не влизат в рамките на малко студио, след като вече са успели да навлязат на почти всеки континент и често няма година, която да не завършва с награда за качество или иновация.

Разбира се, не е трудно да открием, че има студиа, в чието портфолио ще откриете с гордост, че са едни от първите, че зад тях стои реноме и традиция или рекорд за изплащането на джакпоти.

Това далеч не е достатъчно, търсенето на най-красивата графика и анимация не е гаранция за успех. iGaming студиата винаги се стремят към семпла визия, развлечение и предоставянето на редица бонуси, придружени с по-високите шансове за успех. Самата есенция на брандовете изисква малко повече внимание в детайлите, а и тук не говорим за експлоатиране на хардуер, а за търсенето на баланс между скорост на употребяваните устройства, възможност за  достъп от всеки клиент, както и добра оптимизация за  широката гама от мобилни устройства, които днес можем да открием на пазара. И докато повечето студиа знаят, че оригиналната идея е по-ценна от злато, техният основен фокус е винаги насочен към  добрите емоции и доставянето на удоволствие на клиента.

Победител в това състезание винаги е онзи бранд, който може да изпълни общите изисквания, но и да създаде рационална система за възнаграждаване. Макар и мнозина да остават с впечатлението, че това е сектор, в който всеки може да създаде заглавие с базови познания в програмирането – грешите. Не случайно именно този сектор търси възможно най-добрите експерти.

Вече беше демонстрирана платформа за виртуална реалност, която ще постави следващата основа за онлайн индустрията на казината, но докато инвестицията в тази  посока е огромна, малките брандове продължават да правят това, което правят най-добре и точно това решение е и най-добрата възможност за израстване.

Развитието на този сектор ще продължава да изненадва потребителите си, но тук не откриваме агресивна принуда за промяна на навиците или обновяване на технологията. Този сектор ще запази старите методи, докато работят, а паралелно с тях ще инвестира в новите технологии,  за да създаде възможно най-реалното изживяване.

Какво предстои в бъдеще?

Не можем да бъдем категорични, но бъдещето време винаги се разглежда на годишна база, защото скоростта на развитие може да засрами абсолютно всеки друг сектор в днешния технологичен и динамичен свят.


Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

❤️   Отзиви за клуба

🎯   За Реклама

🦉   За Нас


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Постигай целите си 2 пъти по-бързо!
100 специално подбрани принципа, софтуера и инструмента ▼
Постигай целите си 2 пъти по-бързо
100 специално подбрани принципа и инструмента

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
100 подбрани инструмента:
Изтегли - БЕЗПЛАТНО
Изтегли - БЕЗПЛАТНО
100 специално подбрани принципа и инструмента