Инструмент за онлайн бизнес изискващ минимална инвестиция [Facebook]

Инструмент за онлайн бизнес изискващ минимална инвестиция [Facebook]

Вече много лесно може да си направите ваш, собствен магазин директно в най-голямата социална мрежа Facebook

Правилата в бизнеса непрестанно се променят, навиците на потребителите също, но фактите безспорно сочат, че в момента интернет е най-благоприятната среда за неговото развитие.

Дори и по време на световна финансова криза приходите от онлайн търговия за изминалата година (2011) възлизат на над 680 милиарда долара.

Това е единствената сфера, която има ръст от близо 20 % по време на криза. Очаква се, че през 2013-та тези приходи ще достигнат до 963 милиарда долара.

Безспорен факт, е, че интернет в момента е най-доброто място за стартиране на бизнес или страхотна възможност за развитие и разширяване на вече съществуващия ви такъв.

В тази статия ще ви представим една нова ниша, която се отваря в най-популярната социална мрежа – Facebook.

След като Facebook тотално промени навиците на хората и мотивира брандовете да търсят лична комуникация със своите настоящи и бъдещи клиенти, сега дойде времето, в което социалния маркетинг еволюира и предоставя нова възможност за бизнеса.

Сега ефективната комуникация може да бъде трансформирана лесно в добри директни продажби!

Търговията във Facebook е една нова тенденция, която до две години ще бъда наложена масово в социалната мрежа, както се случи и с корпоративните фен страници.

Предимствата на търговията в социалната мрежа са множество

Те предоставят възможност на „Фенове“ да пазаруват лесно и удобно, без да напускат социалната мрежа, да споделят продуктите и да ги коментират със своите приятели.

Това от своя страна лавинообразно презентира вашите продукти или услуги пред огромен поток от потенциални клиенти.

Можете да създадете собствен напълно функционален магазин, който лесно да интегрирате във вашата фен страница с платформата Vivid Store.

Платформата е максимално улеснена, не изисква специфични технически умения.

Vivid Store е първата по рода си платформа, която предоставя избор на дизайн на фейсбук магазините и възможност за лесна персонализация спрямо индивидуалните нужди и желания.

Можете да създадете собствен напълно функционален Фейсбук магазин за по-малко от 30 мин.

Фейсбук магазините Vivid Store могат да се интегрират лесно в неограничен брой фен страници, както и в сайтове и блогове чрез iframe.

Платформата е разработена, с цел да улесни максимално развитието на търговията в най-популярната социална мрежа.

Основателят на Vivid Store – Боби Велев споделя:

Разработихме максимално улеснена платформа, с която всеки да може да създаде напълно функционален магазин във Facebook. Нашата цел е да вдъхновим повече хора да развиват собствен бизнес и да постигат целите си.

Създаването на Фейсбук магазин с платформата Vivid Store изисква минимална инвестиция и се предлага в месечен и годишен абонамент.

До края на юли цената за месечния абонамент е 29лв, а на годишния 276лв.

Платформата предлага всичко необходимо да продавате онлайн като спестявате и много от регулярните разходи на онлайн търговията като:

  • софтуер,
  • дизайн,
  • уебсайт,
  • хостинг и домейн регистрация,
  • инсталация от програмисти-разработчици…

Vivid Store предоставя на своите абонати ежеседмични ъпдейти, за да оптимизира максимално работата на търговците и да улесни техните клиенти.

Една от интересните опции, които предлага платформата е модулът за доставка с Еконт, който дава възможност на търговците да улеснят максимално доставките като автоматизират подготовката на товарителниците и оптимизират разходите за доставка.

Модулът улеснява много и клиентите, които ще могат да получават информация за цената на куриерската услуга спрямо теглото на покупката и мястото, на което ще бъде доставена поръчката.

Платформата предлага различни разплащателни методи, като за момента са активни:

  • ePay.bg
  • Easy Pay
  • Paypal
  • Наложен платеж

Vivid Store ви предоставя достъп до лесна интуитивна администрация, чрез която можете лесно да персонализирате дизайна на своя магазин и да добавите неограничен брой продукти, категории и производители.

Фейсбук магазините Vivid Store се предлагат с три дизайна, всеки от който има основен слайдър, в който можете лесно да добавяте най-актуалните си промоции, рекламни банери и други.

Магазините имат и ефективен SEO модул, с който можете да оптимизирате всеки един продукт и категория, както и приложение, с което можете лесно да автоматизирате продуктовите опции, спрямо типа продукти, които продавате.

Платформата е подходяща за продажба, както на реални (физически съществуващи) така и на виртуални продукти, като софтуер, музика, уроци и прочие.

Можете да тествате и да се убедите сами в предимствата да продавате директно във Facebook, абсолютно безплатно за 14-дневен демо период.

От тук можете да се регистрирате в платформата Vivid Store.

Сподели 😍

6
Остави коментар

avatar
4 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
EDITO LTDElly KostadinovaBobby VelevAnna NikolaevaДимитър Георгиев Recent comment authors
нови стари харесвани
EDITO LTD
Гост
EDITO LTD

Ръст? Да – над 200%. Преди пазаруваха 2% от платежоспособното население, сега са 6%. След 2-3 петилетки ще стигнем шведите с над 35%.

Elly Kostadinova
Гост
Elly Kostadinova

Много интересна и полезна информация!
Въпреки, че пазаруването във Facebook все още е новост за българския потребител, всичко е въпрос на време и навик. 🙂 До съвсем скоро българите се притесняваха да пазаруват онлайн, сега статистиките показват огромен ръст в онлайн търговията…

Anna Nikolaeva
Гост
Anna Nikolaeva

всъщност не съм сигурна дали Фейсбук не е по-подходящ за продажба на изделия на изкуство и продукти свързани със свободното време и спорт. Стоки с по-висока стойност и показатели, които са видни само при личен контакт как точно се промотират чрез мрежата? Може пък да нямам виждане и да е по-лесно отколкото ми се струва…може би всичко е въпрос да се опита и да се види резултата….

bobby.velev
Member
bobby.velev

„може би всичко е въпрос да се опита и да се види резултата….“

Много съм съгласен с това изречение! Без да опита човек няма как да знае.
Въпроса е да вложи максимума от себе си и да опита качествено, а не ей така между другото.

Димитър Георгиев
Гост
Димитър Георгиев

Аз като ви оибяснявам да спамите 😉 Не напразно съм написал и аз статия, отбелязваща социалните и бизнес аспекти на facebook активността 🙂 …все пак според статистика ужасно малко хора купуват от FB магазини, а отиват до самия сайт и там извършват поръчката ..

bobby.velev
Member
bobby.velev

– „все пак според статистика ужасно малко хора купуват от FB магазини“

Смятам, че тази статистика ще се промени в много близко бъдеще.
Например преди години никой не си купуваше музика онлайн, но сега почти никой не си я купува офлайн 😉

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top