Дигитален маркетинг – Технология или комуникация с хора? [SocialMe]

Често говорим за дигитален маркетинг като инструмент, който е част от цялата маркетингова концепция на една компания. Социалните мрежи се множат и ни атакуват с новости всеки ден. Те се бият за вниманието на потребителя!

Те развиват бизнес за милиони, който служи на компаниите да комуникират с аудиторията. Този бизнес е атрактивен. Отстрани изглежда лесен, а за някои ненужен.

Въпрос: Къде е тази аудитория?

Нека си говорим с факти: за последната година Facebook се използва от над милиард потребители, Twitter привлече над 500 милиона нови акаунти, 42% от потребителите на Linkedin обновяват своите профили постоянно.

Отговор:  Аудиторията е  онлайн!

Хората са аудиторията. Те имат мнение и искат да бъдат чути.

Ако една компания реши да изгради своя имидж в една социална мрежа, то случаят може да бъде сравнен с „младото момче“, което постъпва в новата гимназия.

Да го наречем Марк от маркетинг – нека бъде тематично .

Марк има право да избира дали ще бъде „готиният тип“, който ще говори смело, ще има много приятели, ще диктува модата и всички млади момичета ще бъдат влюбени в него.

markТой може да избере да остане невзрачен, отхвърлен  и безличен за всички, които минават покрай него като сянка. Марк трябва да избира.

Той трябва да избира бързо и да подхожда стратегически.

Защото неговите връстници правят своя избор. Някои са вече готови да бъдат харесвани, а други само чакат иконата, на която да подражават.

Ако трябва да откроим основната човешка черта на социалните мрежи, то тя е, че всеки един профил в социална мрежа стартира своето съществуване със записването на име.

Име на човешко същество.

Този профил има силата да говори, да изказва мнение, да спори, а понякога да хвали. Този профил не се вълнува от твоите нужди. Той не се интересува, че не спиш, защото си затрупан от работа само за да му се харесаш.

Този профил може да реши съдбата ти с един клик! Ако той не те харесва, рискуваш да не бъдеш харесван от неговите социални кръгове.

Защото той иска да си честен, прям, опростен и истински.

Този профил иска да работиш за него 24 часа, защото той изисква от теб. И ако не задоволяваш неговата потребност,  той ще намери друг да го направи вместо теб.

Или казано накратко – ще бъдеш подминаван. Ако се върнем на примера с Марк – той ще седи в ъгъла на стаята, мечтаейки си да бъде харесван и желан.

Как Марк да направи своя избор? Какви инструменти да използва? Има ли нужния потенциал? Знае ли как трябва да носи косата си и кои кецове ще бъдат на мода?

А как се забавляват неговите съученици? За какво си говорят?

Ако не си разбрал до тук – Марк си ти. Марк съм аз. Марк е всеки, който създава име онлайн. И всички ние трябва да правим своя избор всеки ден.

  •  
  •  
  •  
  • Приятели, победителят в съвместната ни игра със Social Me е Galina Grigorova и статусът и:

    „Рибката на „Social me“ устреми се в сините вълни – вече няма да стои сред аквариумните стени. Горда вижда се дори в „социалните“ среди –
    умно ти я проследи и от нея ползи си вземи!“

    Моля Galina Grigorova да се свърже с нас тук на лично съобщение или да ни пише на мейл lifehackerbg@gmail.com, за да уточним как ще си получи наградата.

    На всички останали Благодарим, че отделихте от времето си, за да участвате – имаше доста сериозни попадения!

    Повече за SocialMe Workshop 11 може да научите от този адрес > http://buff.ly/1h4Qe9U

  • Здравейте приятели, коментарът на г-н dimitrow беше последния, който ще участва в играта. Сега с екипът на Social Me ще обсъдим кой коментар смятаме, че е най-оригинален.

    Днес, 21.11.2013 в 17 ще обявим победителя тук и в статус във фен страницата ни във Фейсбук!

    Благодаря Ви на всички от сърце за отделеното време да участвате!. Поздрави

  • Рибката на „Social me” може да ти помогне, ако ти самия искаш да си помогнеш. Тя може да ти покаже нови светове, само ако ти самия си в състояние да ги видиш. Рибката на „Social me” знае много – само трябва да пожелаеш да учиш …

  • Рибката на „Social Me“ – вдъхновение и креативност в резултат на свободния дух! 🙂

  • Рибката на „Social me” ти ме разбери искам да се гмурна в твойте сини води,така че ме покани :)))

  • Изпразнѝ умa си, бъди любопитен и адаптивен – като Рибката на „Social Me“. Ако сложиш Рибката на „Social Me“ в аквариум, тя ти става приятел; Ако я пуснеш в морето, тя става изследовател; Ако я пуснеш в реката, тя става предприемач. Рибката на „Social Me“ може да плува в солени води и може да плува в сладки води. Бъди като Рибката на „Social Me“, приятелю.

    Вдъхновено от Брус Лий и сентенцията му за Водата

    Успех на всички!

  • малко вероятно е, но все пак ако получа билет за този страхотен семинар, а не можете да се свържете с мен – email: enico@abv.bg 🙂

  • Рибката на „Social me” ще ни покаже дали,

    можем да успеем, въпреки всички преплетни.
    Разбира се, че можем. Трябва просто да си отворим очите
    за силата на дигиталния маркетинг, а не само да чакаме парите.
    Сега като първокласник, отваряй верния маркетингов буквар,
    или накратко, посети първокласния Social me семинар,
    маркетинг, приятни емоции и полезни знания,
    които ще ти помогнат в новите начинания!

  • Рибката на „Social me“, моля те, ми помогни, ще ме уволнят от работа ако не присъствам на семинара!

  • Рибката на „Social me“ устреми се в сините вълни –

    вече няма да стои сред аквариумните стени.
    Горда вижда се дори в „социалните“ среди –
    умно ти я проследи и от нея ползи си вземи!

    • Привет Galina,

      избрахме точно Вашият статус за победител. Поздравяваме Ви за остроумието и честито

      Ще очаквам да се свържете с мен на мейл: lifehackerbg@gmail.com

      Поздрави и до скоро
      Христо Стоянов

  • Рибката на „Social me”: Правилата са за да бъдат нарушавани! Научете правилата в дигиталният маркетинг и след това проявете своята креативност!

  • Рибката на „Social me“ до мен ще плува във дълбоките води! От акулите ще ме спаси и с криле ще ме дари! 🙂

  • Рибката на „Social me“ – това СИ ТИ!
    или / Рибката на „Social me“ – виж, това СИ ТИ!

  • Рибката на “Social me” разбива греди и отваря непознати врати!

    Рибката на “Social me” мисли това : Винаги бъди извън кутията!

    Рибката на “Social me” мисли това : С мен получаваш много повече от твоите 15 минути слава!

  • Рибката на „Social me“ проговорила на Марк с човешки глас:
    – Ако ме пуснеш, ще ти изпълня 3 желания.
    – Ок, направи така, че да фейсбук страницата на фирмата ми да има 500 хил. фена
    – Лесна работа – казала Рибката – Какво е второто ти желание?
    – Моят сайт да е завинаги на първа страница в Гугъл по най-конкурентната ключова дума.
    – Малко ме затрудняваш, но животът ми е по-важен и ще изпълня и това. Остана ти само едно желание…
    – Искам да съм безсмъртен
    – Добре и това е изпълнено.

    На другия ден Марк се събудил и какво да види: страницата му с 500 хил. фена, всички на по 13 г., а сайтът му на първа страница в Гугъл преди всички порно сайтове. Направо му идвало да се гръмне!
    *************************************************************************************************************

  • Рибката на Social
    Me плува в дълбоки води. И на първо
    място – е просто рибка. Тя не се опитва да бъде куче. Тя прави това, което
    прави най-добре – плува и завладява нови територии. Тя е себе си и е вярна на
    природата си. Готова да научи много нови неща, но не и да избяга от своята
    същност. И на какво ни учи това? – че сме най-успешни, само когато сме на първо
    място индивидуалности.

  • Аз разбира се няма да участвам в играта, но като тон на играта може да предложа нещо от сорта на:

    Рибката на „Social me”, кой за пропуска ще победи“ 😉

    Пробвайте се и Вие 😉

  • 🔘 За Нас

    🔘 За Реклама


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    Top
    >
     

    Най-голямото намаление за годината! Вземи 50% отстъпка за най-желания абонамент научи повече