? + Аудио версия за абонати
В тази статия ще те срещна с научните открития и практически методи за управление на най-ценното, с което разполагаш – собственото ти време. Ще научиш и най-ефективните методи за справяне с отлагането, които ще ти помогнат да организираш деня си, да намалиш хаоса и да подредиш задачите си. Ако искаш да си по-организиран, по-продуктивен, ако искаш да спреш да отлагаш нещата, които те движат напред, то този материал е за теб!
Ако ли не – отложи го за по-късно…
Замисли се…
Днес сам вършиш неща, които преди 15 години се правеха от поне 4-5 човека! Сам си правиш ремонт, сам организираш бизнеса и почивката си, сам търсиш и намираш необходимата информация, сам се обучаваш, сам си вършиш офисната работа, сам резервираш полети и т.н.
В този контекст организирането и планирането на собственото ти време все повече страда. Заблудени от илюзията, че машините направиха живота ни по-лесен (те просто ни натикаха още работа в ръцете) разполагаме с все повече ангажименти и отговорности.
А благодарение на Facebook с още по-голяма необходимост от време за мечти, желания, завист и стремежи.
За съжаление обаче и сега и преди 15 години и изобщо от както свят светува, времето с което разполагаме в едно денонощие не се е увеличило. Увеличиха се само задачите, които ни чакат!
А хаоса и застоя в живота ни нахално протягат ръце, за да хванат в капана си и последните ни свободни минути…
СЪДЪРЖАНИЕ – Какво ще научиш в този материал:
- Защо отлагаме и губим време?
- Цената да вършиш повече от едно нещо наведнъж!
- Каквото и да правиш, няма да постигнеш нищо без това!
- Проклятието на новото: как ти пречи да си вършиш работата?
- Разсейването, отлагането и управлението на времето!
- Как да организираш задачите, които вече имаш?
- Как да подчиниш времето и да постигаш повече – CheckList + супер полезен шаблон, който да си ползваш.
Да започваме…