Резюме: ако имате онлайн магазин и разходите ви за реклама постоянно се покачват, а приходите така и не помръдват, трябва да опитате тази пренебрегвана, но супер ефективна машина за продажби, която ще работи за вас на автомат, без да се налага да вдигате бюджета за реклама. Настройвате и забравяте…
Вижте още и: Увеличите продажбите си с още 10% с най-добрия Live чат, на който съм попадал [видео ръководство] →
Звучи като магия, но всъщност не е…
Всяко важно действие, което потребителят извършва в магазина ви – създаване на профил, покупка на продукт, възстановяване на парола, изоставена количка, предложение за допълнителен продукт – трябва да доведе до успешното му взаимодействие с бизнеса ви.
Това е от критично значение за доброто преживяване.
Зад всички тези процеси стои автоматизирана машина, която се нарича транзакционни имейли: отговорни за гладкото пътуване на клиента.
Няма платформа за електронна търговия, която да няма такава вградена система, отговорна за този тип административна комуникация.
Проблемът е, че 90% от онлайн търговците не се занимават с тези имейли, защото ги смятат за маловажни.
Затова ги оставят по подразбиране.
Умните предприемачи познават огромния им потенциал.
Той се крие в 2 основни направления:
- Това НЕ са маркетингови имейли. Те дават важна информация на потребителите, което ги прави желани от тях.
- Тези имейли са чудесен повод за комуникация с вашите потенциални и настоящи клиенти. Те са нещо като троянски кон.
Бележка: ето защо никак не е случайно, че не сме автоматизирали изпращането на фактура, когато се абонирате за клуба, а вместо това го правим ръчно, защото това е добър повод да ви попитаме дали всичко е ок с абонамента и да ви добавим още стойност.
Затова и транзакционните имейли трябва да са ваш основен приоритет, ако искате да увеличите продажбите на магазина си, без да правите допълнителни разходи за това.
Ние ги използваме целенасочено от години…
*Това са данните от транзакционните ни имейли за последните 90 дни
За последните 12 месеца само този тип имейли увеличиха продажбите ни с 15% на годишна база. И всичко, което правим, за да работят напълно автоматично е 2 пъти в годината да ги ревизираме и подобряваме.
Настройваме и забравяме…
Ползите от тях могат да са:
- Увеличаване на ангажираността
- Привличане на трафик към магазина
- Увеличение на конверсията от единица клиент
- Увеличение на продажбите – автоматично
- Увеличаване на доверието към бранда
- Скалиране на персоналното преживяване
- Утвърждаване на марката (брандинг)
За да видите как реално ги прилагаме, направих специално видео ръководство, в което ще ви споделя целия ни процес.
Включително видео урок, инструменти и ресурси…
Това ще ви даде много нови идеи и похвати, които самите вие може да приложите, за да се възползвате от транзакционните имейли – супер мощно оръжие за автоматични онлайн продажби.
Прочетете до края и увеличете оборота си с още 15%.
Да започваме…