Резюме: ако имате онлайн магазин и разходите ви за реклама постоянно се покачват, а приходите така и не помръдват, трябва да опитате тази пренебрегвана, но супер ефективна машина за продажби, която ще работи за вас на автомат, без да се налага да вдигате бюджета за реклама. Настройвате и забравяте...
Вижте още и: Увеличите продажбите си с още 10% с най-добрия Live чат, на който съм попадал [видео ръководство] →
Звучи като магия, но всъщност не е...
Всяко важно действие, което потребителят извършва в магазина ви - създаване на профил, покупка на продукт, възстановяване на парола, изоставена количка, предложение за допълнителен продукт - трябва да доведе до успешното му взаимодействие с бизнеса ви.
Това е от критично значение за доброто преживяване.
Зад всички тези процеси стои автоматизирана машина, която се нарича транзакционни имейли: отговорни за гладкото пътуване на клиента.
Няма платформа за електронна търговия, която да няма такава вградена система, отговорна за този тип административна комуникация.
Проблемът е, че 90% от онлайн търговците не се занимават с тези имейли, защото ги смятат за маловажни.
Затова ги оставят по подразбиране.
Умните предприемачи познават огромния им потенциал.
Той се крие в 2 основни направления:
- Това НЕ са маркетингови имейли. Те дават важна информация на потребителите, което ги прави желани от тях.
- Тези имейли са чудесен повод за комуникация с вашите потенциални и настоящи клиенти. Те са нещо като троянски кон.
Бележка: ето защо никак не е случайно, че не сме автоматизирали изпращането на фактура, когато се абонирате за клуба, а вместо това го правим ръчно, защото това е добър повод да ви попитаме дали всичко е ок с абонамента и да ви добавим още стойност.
Затова и транзакционните имейли трябва да са ваш основен приоритет, ако искате да увеличите продажбите на магазина си, без да правите допълнителни разходи за това.
Ние ги използваме целенасочено от години...
За последните 12 месеца само този тип имейли увеличиха продажбите ни с 10% на годишна база. И всичко, което правим, за да работят напълно автоматично е 2 пъти в годината да ги ревизираме и подобряваме.
Настройваме и забравяме...
Ползите от тях могат да са:
- Увеличаване на ангажираността
- Привличане на трафик към магазина
- Увеличение на конверсията от единица клиент
- Увеличение на продажбите - автоматично
- Увеличаване на доверието към бранда
- Скалиране на персоналното преживяване
- Утвърждаване на марката (брандинг)
За да видите как реално ги прилагаме, направих специално видео ръководство, в което ще ви споделя целия си опит.
Това ще ви даде много идеи, похвати и инструменти, които самите вие ще може да приложите, за да се възползвате от това пренебрегвано, но супер мощно оръжие за автоматични онлайн продажби.
Да започваме...