ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да увеличите приходите си с до 10% с този неглижиран инструмент, който продава вместо вас и то автоматично [видео]

Резюме: ако имате онлайн магазин и разходите ви за реклама постоянно се покачват, а приходите така и не помръдват, трябва да опитате тази пренебрегвана, но супер ефективна машина за продажби, която ще работи за вас на автомат, без да се налага да вдигате бюджета за реклама. Настройвате и забравяте...


Звучи като магия, но всъщност не е...

Всяко важно действие, което потребителят извършва в магазина ви - създаване на профил, покупка на продукт, възстановяване на парола, изоставена количка, предложение за допълнителен продукт - трябва да доведе до успешното му взаимодействие с бизнеса ви.

Това е от критично значение за доброто преживяване.

Зад всички тези процеси стои автоматизирана машина, която се нарича транзакционни имейли: отговорни за гладкото пътуване на клиента.

Няма платформа за електронна търговия, която да няма такава вградена система, отговорна за този тип административна комуникация.

Проблемът е, че 90% от онлайн търговците не се занимават с тези имейли, защото ги смятат за маловажни.

Затова ги оставят по подразбиране.

Умните предприемачи познават огромния им потенциал.

Той се крие в 2 основни направления:

  • Това НЕ са маркетингови имейли. Те дават важна информация на потребителите, което ги прави желани от тях.
  • Тези имейли са чудесен повод за комуникация с вашите потенциални и настоящи клиенти. Те са нещо като троянски кон.

Бележка: ето защо никак не е случайно, че не сме автоматизирали изпращането на фактура, когато се абонирате за клуба, а вместо това го правим ръчно, защото това е добър повод да ви попитаме дали всичко е ок с абонамента и да ви добавим още стойност.

Затова и транзакционните имейли трябва да са ваш основен приоритет, ако искате да увеличите продажбите на магазина си, без да правите допълнителни разходи за това.

Ние ги използваме целенасочено от години...

За последните 12 месеца само този тип имейли увеличиха продажбите ни с 10% на годишна база. И всичко, което правим, за да работят напълно автоматично е 2 пъти в годината да ги ревизираме и подобряваме.

Това са данните от транзакционните ни имейли за последните 30 дни:

Настройваме и забравяме...

Ползите от тях могат да са:

  • Увеличаване на ангажираността
  • Привличане на трафик към магазина
  • Увеличение на конверсията от единица клиент
  • Увеличение на продажбите - автоматично
  • Увеличаване на доверието към бранда
  • Скалиране на персоналното преживяване
  • Утвърждаване на марката (брандинг)

За да видите как реално ги прилагаме, направих специално видео ръководство, в което ще ви споделя целия си опит.

Това ще ви даде много идеи, похвати и инструменти, които самите вие ще може да приложите, за да се възползвате от това пренебрегвано, но супер мощно оръжие за автоматични онлайн продажби.

Да започваме...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

100 инструмента, които ще направят живота ви много по-лесен →
БЕЗПЛАТНА Е-КНИГА
100 инструмента, които ще направят живота ви песен
Безплатна е-книга

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак