ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Как увеличихме годишния си оборот с 15% чрез транзакционни имейли, които продават вместо нас – напълно автоматично

Резюме: ако имате онлайн магазин и разходите ви за реклама постоянно се покачват, а приходите така и не помръдват, трябва да опитате тази пренебрегвана, но супер ефективна машина за продажби, която ще работи за вас на автомат, без да се налага да вдигате бюджета за реклама. Настройвате и забравяте...


Звучи като магия, но всъщност не е...

Всяко важно действие, което потребителят извършва в магазина ви - създаване на профил, покупка на продукт, възстановяване на парола, изоставена количка, предложение за допълнителен продукт - трябва да доведе до успешното му взаимодействие с бизнеса ви.

Това е от критично значение за доброто преживяване.

Зад всички тези процеси стои автоматизирана машина, която се нарича транзакционни имейли: отговорни за гладкото пътуване на клиента.

Няма платформа за електронна търговия, която да няма такава вградена система, отговорна за този тип административна комуникация.

Проблемът е, че 90% от онлайн търговците не се занимават с тези имейли, защото ги смятат за маловажни.

Затова ги оставят по подразбиране.

Умните предприемачи познават огромния им потенциал.

Той се крие в 2 основни направления:

  • Това НЕ са маркетингови имейли. Те дават важна информация на потребителите, което ги прави желани от тях.
  • Тези имейли са чудесен повод за комуникация с вашите потенциални и настоящи клиенти. Те са нещо като троянски кон.

Бележка: ето защо никак не е случайно, че не сме автоматизирали изпращането на фактура, когато се абонирате за клуба, а вместо това го правим ръчно, защото това е добър повод да ви попитаме дали всичко е ок с абонамента и да ви добавим още стойност.

Затова и транзакционните имейли трябва да са ваш основен приоритет, ако искате да увеличите продажбите на магазина си, без да правите допълнителни разходи за това.

Ние ги използваме целенасочено от години...

*Това са данните от транзакционните ни имейли за последните 90 дни

За последните 12 месеца само този тип имейли увеличиха продажбите ни с 15% на годишна база. И всичко, което правим, за да работят напълно автоматично е 2 пъти в годината да ги ревизираме и подобряваме.

Настройваме и забравяме...

Ползите от тях могат да са:

  • Увеличаване на ангажираността
  • Привличане на трафик към магазина
  • Увеличение на конверсията от единица клиент
  • Увеличение на продажбите - автоматично
  • Увеличаване на доверието към бранда
  • Скалиране на персоналното преживяване
  • Утвърждаване на марката (брандинг)

За да видите как реално ги прилагаме, направих специално видео ръководство, в което ще ви споделя целия ни процес.

Включително видео урок, инструменти и ресурси...

Това ще ви даде много нови идеи и похвати, които самите вие може да приложите, за да се възползвате от транзакционните имейли - супер мощно оръжие за автоматични онлайн продажби.

Прочетете до края и увеличете оборота си с още 15%.

Да започваме...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → потвърдете абонамента
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си