Тик Ток притежава изключително мощен инструментариум за създаване на всякакъв тип видео съдържание.
Функциите на редактора му са безброй.
Но да ги имате и да не знаете какво да правите с тях е все едно да сте талибан, току що откраднал най-високо технологичния дрон на САЩ.
С други думи – полза никаква.
Но има и добра новина:
Ще ви покажа 6 от най-ефективните сценарии за създаване на съдържание, което обикновено генерира хиляди последователи в ТикТок.
Ще намерите и по няколко практични съвета за всяка една от 6-те рамки, за да направите още по-креативно видео за тази мрежа.
Истината е една: във всяка социалка историите са ключът. А това са най-добрите шаблони за тяхното създаване…не само в ТикТок!
Днес автентичността е най-ефективната реклама!
Не е изненадващо, че фирмите, които я прилагат в съдържанието си, имат най-голям успех в TikTok и в останалите мрежи. Но тези, които наистина достигат следващото ниво на ефективност, го правят чрез ангажиране и свързване с аудиторията си на още по-дълбоко ниво.
И за това не са необходими големи бюджети!
Структурирането на съдържанието около формати, които разказват истории, са лесни за изпълнение, пестят разходи и време.
Да, това са 6 шаблона, които могат да помогнат на бизнеса ви да ангажира по-голяма аудитория в TikTok.
Факт е, че платформата е харесвана от едни и недолюбвана от други.
Но каквото и да е мнението ви за нея, тя определено е подходяща за брандирано видео съдържание с повествователен характер.
Чрез форматите, които ще ви споделя след малко, ще дадете възможност на клиентите и аудиторията си да станат центъра на вашата история.
Не пропускайте тази възможност!
Да започваме…
///
? ВАЖНО: може да използвате тези шаблони и за видеата си в Инстаграм.