ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА
успешен бизнес

Как да направиш другите герои в собствената им история: уроците на Рейд Хофман

Кои филми добиват най-бързо популярност и остават евъргрийн?

Това са тези, в които основната идея е да направиш другите герои.

Да си припомним за „Магьосникът от Оз“....

Дороти трябва да стигне до Смарагдовия град, за да се срещне с Магьосника, който да й помогне да намери пътя обратно към дома.

Тя събира своя малък „екип“ по време на пътешествието си – Страхливия лъв, Тенекиения човек и Плашилото. Всеки от тях тръгва с нея, защото се надява да получи това което му липсва – смелост, мозък и сърце.

И да, тримата искат да станат герои в собствената си история.

Ако не беше така нямаше да се осмелят да поемат по пътя и да преодоляват предизвикателствата. Щяха да пожелаят късмет на Дороти и да й помахат за довиждане. Всеки обича такива истории и се вдъхновява, но всичко отминава с филма и забравяме, че в реалния живот това може да помогне да успяваме заедно. И в бизнеса също...

Ако човек иска клиентите му да извървят наистина дълъг път с него, да не се откажат докато трае приключението, то трябва да си зададе важния въпрос:

Как да направя всеки от тези хора герой в собствената му история, а не просто в моята?


Този въпрос си задал и Рейд Хофман.

И винаги, когато е намирал отговор го е прилагал в бизнеса си. Забележителните му успехи са доказателство, че стратегията работи отлично и то когато се съобразява със спецификите на бизнеса и се надгражда.

В този материал ще ти разкажем за неговите начинания, пълни с уроци, които ще са полезни както за твоя бизнес, така и в отношенията ти с хората.

Кой всъщност е Рейд Хофман?

Кратката версия е - един от създателите на LinkedIn, но не само...

Той е интернет предприемач и рисков капиталист, съосновател и изпълнителен председател на LinkedIn, партньор в компанията за рисков капитал Greylock Partners. През 2017 година списание Forbеs му отрежда 630-то място в списъка на милиардерите с нетно състояние от $ 3.3 милиарда. Пътя си като предприемач Хофман започва през 1997 година със стартъпа SocialNet.com – социална мрежа за онлайн запознанства и свързване на хора със сходни интереси като например голфъри, които си търсят партньор в района, където живеят. На практика SocialNet.com изпреварва времето – появява се 7-8 години преди социалните мрежи да добият популярност.

Причината Хофман да започне с това е убеждението му, че:

Хората са социални същества. Това, което дава най-много плътност, смисъл, радост и истинско присъствие в живота на човек са...другите хора.


До края на материала следва да научите:

Любопитни подробности за работата на Хофман със самия Питър Тийл в PayPal, за това как се е родила идеята за LinkedIn и най-важното: уроците на Рейд Хофман, които ще ви покажат как да превърнете себе си и клиентите си в герои на собствената си история.

Да започваме..., супер интересно е!

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → потвърдете абонамента
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си