Кои филми добиват най-бързо популярност и остават евъргрийн?
Това са тези, в които основната идея е да направиш другите герои.
Да си припомним за „Магьосникът от Оз“….
Дороти трябва да стигне до Смарагдовия град, за да се срещне с Магьосника, който да й помогне да намери пътя обратно към дома.
Тя събира своя малък „екип“ по време на пътешествието си – Страхливия лъв, Тенекиения човек и Плашилото. Всеки от тях тръгва с нея, защото се надява да получи това което му липсва – смелост, мозък и сърце.
И да, тримата искат да станат герои в собствената си история.
Ако не беше така нямаше да се осмелят да поемат по пътя и да преодоляват предизвикателствата. Щяха да пожелаят късмет на Дороти и да й помахат за довиждане. Всеки обича такива истории и се вдъхновява, но всичко отминава с филма и забравяме, че в реалния живот това може да помогне да успяваме заедно. И в бизнеса също…
Ако човек иска клиентите му да извървят наистина дълъг път с него, да не се откажат докато трае приключението, то трябва да си зададе важния въпрос:
Как да направя всеки от тези хора герой в собствената му история, а не просто в моята?
Този въпрос си задал и Рейд Хофман.
И винаги, когато е намирал отговор го е прилагал в бизнеса си. Забележителните му успехи са доказателство, че стратегията работи отлично и то когато се съобразява със спецификите на бизнеса и се надгражда.
В този материал ще ти разкажем за неговите начинания, пълни с уроци, които ще са полезни както за твоя бизнес, така и в отношенията ти с хората.
Кой всъщност е Рейд Хофман?
Кратката версия е – един от създателите на LinkedIn, но не само…
Той е интернет предприемач и рисков капиталист, съосновател и изпълнителен председател на LinkedIn, партньор в компанията за рисков капитал Greylock Partners. През 2017 година списание Forbеs му отрежда 630-то място в списъка на милиардерите с нетно състояние от $ 3.3 милиарда. Пътя си като предприемач Хофман започва през 1997 година със стартъпа SocialNet.com – социална мрежа за онлайн запознанства и свързване на хора със сходни интереси като например голфъри, които си търсят партньор в района, където живеят. На практика SocialNet.com изпреварва времето – появява се 7-8 години преди социалните мрежи да добият популярност.
Причината Хофман да започне с това е убеждението му, че:
Хората са социални същества. Това, което дава най-много плътност, смисъл, радост и истинско присъствие в живота на човек са…другите хора.
До края на материала следва да научите:
Любопитни подробности за работата на Хофман със самия Питър Тийл в PayPal, за това как се е родила идеята за LinkedIn и най-важното: уроците на Рейд Хофман, които ще ви покажат как да превърнете себе си и клиентите си в герои на собствената си история.
Да започваме…, супер интересно е!