Маховикът: нова продажбена фуния, която ще удвои бизнеса ви, без повече усилия

Промениха ли се клиентите ви?

Започнаха ли да купуват все по-малко от вас?

Увеличи ли се цената ви за придобиване на един клиент?

Може би все още използвате стандартната продажбена фуния, за която само песен не е измислена…

Толкова предъвквана и преекспонирана тема.

Такова ограничение, липса на фантазия и бизнес мислене, и то в условията, в които живеем днес е просто недопустимо.

Но да се върнем на клиентите:

Днес те са скептични, знаещи и имащи по-големи очаквания отвсякога.

Едно от тези очаквания е, че бизнесът трябва да се грижи много повече за тях, а не просто да им рекламира стоките и услугите си. И ако още смятате, че с конверсията приключва всичко, то имате проблем.

Не знам за вас, но с течение на времето осъзнах, че фирмите, които вземат краткосрочни решения да жертват дългосрочните си взаимоотношения с клиентите си, компрометират не само рекламираните от тях ценности, но и ги подвеждат.

Потребителите от своя страна използват тази информация и влиянието си, за да споделят това лошо преживяване бързо и широко.

Но защо идеята за стандартната фуния се продава толкова добре?

Просто е: защото могат да се видят по-бързи резултати.

Ефектът от приложението ѝ може да се усети почти веднага.

Всъщност, стандартната фуния за продажби има своето място в целия бизнес цикъл, но с това не се изчерпва всичко, дори напротив…

От там започва.

Имаме нужда и от още нещо, защото този ефект е краткосрочен.

И по-важното:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си