17 от най-добрите съвета на Клод Хопкинс, които реално могат да увеличат продажбите ти!

Вечните съвети на гения на рекламата Клод Хопкинс, които работят безотказно!

Клод Хопкинс (1866–1932) е човекът отговорен за навика на милиарди хора да си мият зъбите ежедневно, благодарение на рекламата му за ‘Pepsodent’. И не само!

Хопкинс е рекламен гений, надминал времето си.

Една от основните причини за неговия успех е, че винаги се е стремял да влиза в обувките на клиентите. Правил го е реално, докато днес много от рекламистите повече говорят за това. Изучавал ги, анализирал ги, интересувал се е от тях.

Разбирал е техните проблеми, потребности, желания и поведение по-добре от всеки друг рекламист. Това му помогнало много!

От Клод ще научиш много.

А прозренията, които ще получиш, прочитайки някои от най-добрите му съвети по-долу, трикове и препоръки, могат да променят бизнеса ти.

За целта съм ти подбрал най-доброто! И то това, което и ти можеш да приложиш.


#1. Открий вътрешната уникалност на продукта

Преди много години собственикът на ‘The Quaker Oats Company’ (H.P.Crowell) се мъчел да продаде продуктите си "Puffed Rice" и ‘Wheatberries’.

Всеки експерт, до който се допитал го посъветвал да ги премахне от каталога си. Според тях продажбата им била невъзможна. Почти отчаян, Кроуъл се обърнал към Клод Хопкинс. Той се заел със случая като направил подробно проучване.

Чрез него той искал да открие някаква забележителност, която да използва при популяризирането на продуктите. Забележителност, която ще предизвика любопитство в съзнанието на потребителя.

Търсил нещо необичайно, интересно и достойно за вниманието на клиентите.

По време на своето проучване, Хопкинс научил как професор Андерсън (технологът разработвал продуктите) съвсем случайно открил т.нар. раздути ‘puffed’ зърна. Изучавайки процеса на производство на тези зърна той забелязал как всяко зрънце експлоадирало, а това водело до уголемяването му до 8 пъти нормалния му размер.

Хопкинс бил удивен виждайки как зърната били изстрелвани от нещо като пушка, докато били натрошавани и подготвяни за опаковане.

И тогава една светлинка започнала да примигва в съзнанието му - забележителността, която търсел била - изстрелването на храна от пистолет! След това измислил фразата: "Храна, изстрелвана от пистолет." Маркетологът бил сигурен, че тази фраза ще предизвика любопитство. В цялата тази история той видя и няколко други забележителни неща - многократно увеличения размер на зрънцето и самия професор Андерсън.

Личностите в рекламите на Хопкинс:

Клод вярвал, че личностите привличат повече потребители от самата компания. Това осигурявало автентичност. Потребителите и без това смятали, че компаниите нямат душа. Той бил убеден, че ако направиш един човек известен то ще направиш и своя продукт известен. Затова решил да използва в рекламите си и професор Андерсън.

Следващият съвет е още по-откачен и невероятно работещ:

🏆🏆🏆

ОТКЛЮЧИ СТАТИЯТА

Влез в клуба

Вече си вътреЛогни се


Този материал е част от специализираното съдържание на клуб MasterHack

Освен до него, членовете на клуба имат достъп и до:

✅ Практически ръководства - стъпка по стъпка.

✅ Специално подбрана качествена и приложима информация.

✅ По теми като маркетинг, бизнес, психология и продуктивност.

✅ Секретната Facebook група на клуба с още ресурси.

✅ Две библиотеки с едни от най-добрите книги в света (en).

✅ 10 годишния опит на създателя на lifehack.bg

🏆 Специална VIP зона за най-лоялните абонати.

Всяка седмица ново съдържание!

Абонирай се

Само за членове на клуба!