[17] от най-добрите тактики на гения в рекламата Клод Хопкинс, които многократно ще увеличат продажбите ви

Клод ХопкинсКлод Хопкинс (1866–1932) е човекът отговорен за навика на милиарди хора да си мият зъбите ежедневно, благодарение на рекламата му за ‘Pepsodent’. И не само!

Хопкинс е рекламен гений, надминал времето си.

Една от основните причини за неговия успех е, че винаги се е стремял да влиза в обувките на клиентите. Правил го е реално, докато днес много от рекламистите повече говорят за това.

Изучавал ги, анализирал ги, интересувал се е от тях.

Разбирал е техните проблеми, потребности, желания и поведение по-добре от всеки друг рекламист. Това му помогнало много!

Хората не могат да бъдат убедени. Те винаги отправени към ограничените си разбирания, независимо дали са правилни или грешни. Изпълнявах дълга си, като им показвах пътя, препядствията и възможно най-малкото разходи. – Клод Хопкинс

От Клод ще научиш много.

А прозренията, които ще получиш, прочитайки някои от най-добрите му съвети по-долу, трикове и препоръки, могат да променят бизнеса ти.

За целта съм ти подбрал най-доброто!

И то това, което и ти можеш да приложиш.

Да започваме….

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си