Как бързо и ефективно да си направиш CRM ландинг страница за продукт или услуга

Целта – в този материал ще ви покажа как много бързо и с минимални ресурси да създадете CRM ландинг страница за конкретни маркетингови активности по възможност без първоначална намеса на екип от програмисти и дизайнери.

Процеса:

  • Регистрация на Bitrix24
  • Настройка на CRM уеб форма и CRM уиджет.
  • Създаване на CRM ландинг страница.

Пояснения:

  • Ландинг е уеб страница или сайт с конкретна задача, отличава се с ясна цел, удобен дизайн и конкретен призив към действие.
  • CRM е система за управление на отношенията с клиентите.
  • Лийд е първоначална информация за вероятен търговски контакт – контакт с потенциален клиент, телефонно обаждане, запитване, мейл, въпрос в лайв чат.
  • CRM лендинг страница е целева страница интегрирана към CRM система с възможност за прехвърляне на нужна информация в системата за последваща работа с нея и клиентите.

Как да си направиш CRM ландинг в Bitrix:


1. Регистрация на Bitrix24

На bitrix24.eu регистрирате свой безплатен Bitrix24.

Безплатната версия е за екипи до 12 човека. Потребителят регистрирал Битрикс24 е първи администратор и той има най-много права, освен регистриране на други потребители, той може да поиска например пренос на Битрикс24 към самостоятелен хостинг. Регистрирайте свой Bitrix24 от работещ мейл.

2. Настройване на CRM уеб форма и CRM уиджет

В CRM модула има създадена CRM уеб форма, най-добре е тя да не затруднява посетителите. Може да има само телефон и мейл или само име и телефон, въпрос на избор според целта на ландинга. Формата е добре да създава нов лийд. Лийда е CRM същност с минимални ограничения при създаване, например не са необходими имена, което е задължително при CRM същността – Контакт.

Отново в CRM модула (vash.bitrix24.eu/crm/button/) включвате уиджета за отворена линия. Той представлява приятен плаващ бутон за сайта, който включва избрани канали за комуникация – лайвчат, форма за обратно позвъняване, фейсбук месинджър, скайп чат, вайбър чат и други възможности. За начално удобство напълно достатъчно е да се включи само лайвчат и фейсбук месинджър към съответна фейсбук страница.

Тези два CRM канала ще създават нови лийдове директно от CRM лендинга.

3. Създаване на CRM лендинг

С конструктора за сайтове на Битрикс24 могат да се създават тематични сайтове с готов дизайн и функционалност. В момента са достъпни шаблони за:

 

  •  счетоводство
  • агенции
  • архитектура
  • бизнес
  • консултации
  • строителство
  • фирма
  • недвижими имоти
  • спорт
  • юридически
  • и други

Във всеки шаблон има включени стандартни блокове с готов дизайн и примерно съдържание. Блокове могат да се добавят, премахват, скриват за последващо включване.
Текста в тях може да се променя, без да е необходимо някакво специално умение.

Ако имате ясна цел и подготвени текстове можете да направите и публикувате ландинга буквално за няколко минути. Не забравяйте да свържете CRM уеб формата и CRM уиджета със сайта. Уиджета се избира в общите настройки на сайта, а уеб формата в отделен блок. В настройките на сайта е добре да включите GA идентификатор за да следите посещенията, фейсбук пиксел и евентуално друг брояч.

Помислено е и за SEO – можете да промените TDK също от настройките.

Редактирането на страницата е невероятно лесно. Всеки блок има иконка за редакция и дизайн и иконка за местене скриване и изтриване.

Текстовете могат да се редактират дори без отваряне на панела за редакция. Достатъчно е да кликнете върху нужния текст.

Може да видите и как би изглеждал сайта на компютър, таблет или телефон.

Разбира се основната цел на сайта е да предаде данни към CRM системата и това става чрез интегрираната уеб форма и плаващия бутон на уиджета на отворената линия. Уиджета заслужава малко повече внимание.

Неговата настройка е повод за отделна статия, не че е сложно, възможностите са много. Може да се променя цвят, място, работно време, встъпителни фрази и куп други неща помагащи за удобната комуникация с клиентите.

Кликнете на бутона PUBLISH, за да публикувате сайта и да насочите трафик към него.

Вижте всичко, което описахме до тук в това видео:

Крайният резултат – напълно функциониращ ландинг CRM.


Посетителите ще попълват уеб формата и ще ползват уиджета, а информацията ще постъпва направо към CRM мениджърите.

Не забравяйте да инсталирате на работните си места десктоп и мобилното приложение на Bitrix24, сътрудниците ще са Ви благодарни за това. Събирайте лийдове и направете всичко необходимо да ги конвертирате в дългогодишни

Важно: Ако искате да улесните бизнеса си като се възползвате от огромните възможности на тази CRM система сега можете да получите безплатна консултация – подаряваме 10 ваучера за 1 час консулт за интеграция на бизнеса ви с CRM системата на Bitrix. Единственото условие е вече да сте си направили акаунт в Bitrix24. За да заявите консултация, просто напишете като коментар към този Facebook статус думата „искам“ (без кавичките).
Препоръчвам ти и:

Остави коментар

Notify of
avatar
wpDiscuz