Ако някой ви каже, че чужди езици се “проговарят”, докато сте още в училище, или пък че няма начин точно сега да научите акордите на “Стълба към небето” на Led Zeppelin, просто му обърнете гръб!
Той вероятно не осъзнава какво говори и познава слабо човешкия мозък.
А той колкото е едно голямо и неразгадано чудо, толкова и лесно може да впрегнете във ваша полза, за да научите и най-сложните неща.
В първа част на материала ви разказахме как работи мозъкът и за една неговата ключова способност:
Човек си припомня концепции, думи, всякаква информация много по-лесно ако повтаря ученето често, през периоди от време.
И на това се основава методиката, техниката за ефективно усвояване на информацията – ИНТЕРВАЛНО УЧЕНЕ.
В тази втора част – РЪКОВОДСТВО ще разберете как да приложите това на практика и ще ви покажем:
Как да създадем ефективна система за учене
От всичко написано в първа част се разбира, че в същността на методиката са…ИНТЕРВАЛИТЕ, през които учим.
Затова и най-важният въпрос е:
Как да намерим не просто най-добрия, а най-оптималния брой интервали от време за разпределение на ученето?
Ще ви представим вариант, който можете да нагодите за своите нужди и според материала или информацията, които искате да усвоите.